We gebruiken cookies om onze service te verbeteren, persoonlijke aanbiedingen te maken en de gebruikerservaring te verbeteren. Als je niet onze optionele cookies accepteert dan kan dit de gebruikerservaring beinvloeden. Als je meer wil weten, lees dan onze Privacy Policy

Klanten geven ons 9.3 van 10 (100 reviews)

Kantoorartikelen
Nieuws
030 - 691 25 25
info@mvkantoor.nl
Klantenservice
  • Klantenservice

    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
  • Showroom

    showroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzittenshowroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzitten

    Bezoek onze winkel voor advies en inspiratie ... Lees meer

  • Heeft u vragen?

    • 030 69 125 25
    • info@mvkantoor.nl

    maandag t/m vrijdag

    09:00 t/m 17:00 uur

  • MV Kantoor MV Kantoor MV Kantoor
    MIJN ACCOUNT
    • Log in

      Nieuwe klant? Start hier.

    Winkelwagen
    • Mijn Winkelwagen (0)Edit Cart

      U heeft geen producten in uw winkelwagen

      Subtotaal:  € 0,00

      Afrekenen
    • Categorieën
    • PROJECTEN
    • WERKPLEK
      • Bekijk alles WERKPLEK
      • Bureaustoelen >
        • Bekijk alles Bureaustoelen >
        • Actie bureaustoelen
        • Budget bureaustoelen
        • Directiestoelen
        • Ergonomische bureaustoelen
        • Industriestoelen
        • Proefstoelen
        • XL bureaustoelen
      • Bureaus >
        • Bekijk alles Bureaus >
        • Rechte bureaus
        • Duo bureaus
        • Hoekbureaus
        • Zit-sta bureaus
        • Slinger bureaus
        • In hoogte instelbare bureaus
      • Dynamische werkplek >
        • Bekijk alles Dynamische werkplek >
        • Dynamisch zitten
        • Dynamisch meubilair
      • Accessoires >
      • (Corona) Preventieschermen >
      • Thuiswerkplek >
        • Bekijk alles Thuiswerkplek >
        • Thuiswerk bureaustoelen
        • Thuiswerk bureaus
        • Thuiswerkplek opbergen
        • Thuiswerk accessoires
    • VERGADEREN
      • Bekijk alles VERGADEREN
      • Vergaderstoelen >
      • Vergadertafels >
        • Bekijk alles Vergadertafels >
        • Standaard vergadertafels
        • Houten vergadertafels
        • Sta vergadertafels
        • Verstelbare vergadertafels
      • Dynamisch vergaderen >
        • Bekijk alles Dynamisch vergaderen >
        • Dynamisch zitten
        • Dynamisch meubilair
      • Eigen tafel samenstellen >
        • Bekijk alles Eigen tafel samenstellen >
        • Onderstellen
        • Tafelbladen
    • KANTINE
      • Bekijk alles KANTINE
      • Kantinestoelen >
      • Kantinetafels >
        • Bekijk alles Kantinetafels >
        • Standaard kantinetafels
        • Houten kantinetafels
        • Statafels
      • Barkrukken >
      • Poefen >
      • Treinbanken >
        • Bekijk alles Treinbanken >
        • Enkele treinbanken
        • Dubbele treinbanken
        • Treinbanken met print
      • Eigen tafel samenstellen >
        • Bekijk alles Eigen tafel samenstellen >
        • Onderstellen
        • Tafelbladen
      • Banken >
      • Bijzettafels >
      • Buiten meubilair >
      • Ziteilanden >
    • ONTVANGST
      • Bekijk alles ONTVANGST
      • Banken >
      • Balies >
      • Bezoekers stoelen >
      • Bijzettafels >
      • Fauteuils >
      • Garderobe >
      • Loungestoelen >
      • Poefen >
      • Wachtbanken >
      • Treinbanken >
        • Bekijk alles Treinbanken >
        • Enkele treinbanken
        • Dubbele treinbanken
        • Treinbanken met print
      • Ziteilanden >
    • VERLICHTING
      • Bekijk alles VERLICHTING
      • Hanglampen >
      • Wandlampen >
      • Vloerlampen >
      • Bureaulampen >
      • Lichtelementen >
    • OPBERGEN
      • Bekijk alles OPBERGEN
      • Kasten >
        • Bekijk alles Kasten >
        • Design kasten
        • Roldeurkasten
        • Schuifdeurkasten
        • Tweedeurskasten
      • Ladeblokken >
        • Bekijk alles Ladeblokken >
        • Verrijdbare Ladeblokken
        • Vaste Ladeblokken
    • AKOESTIEK
      • Bekijk alles AKOESTIEK
      • Akoestische cabines >
        • Bekijk alles Akoestische cabines >
        • Dichte akoestische belcellen
        • Dichte akoestische werkplekken
        • Dichte akoestische vergaderplekken
      • Akoestische wandpanelen >
      • Akoestische plafondpanelen >
      • Akoestisch meubilair >
        • Bekijk alles Akoestisch meubilair >
        • Akoestische fauteuils
        • Akoestische banken
        • Open akoestische belcellen
        • Open akoestische werkplekken
        • Open akoestische vergadergplekken
      • Scheidingswanden >
      • Akoestische verlichting >
      • Diverse akoestiek >
    • OUTLET
    • Klantenservice
    • Contact
    • Home
    • >
    • VERGADEREN
    • >
    • Dynamisch vergaderen >

    Dynamisch vergaderen >

    Vergaderingen kunnen leiden tot mooie uitkomsten of beslissingen. Mikt u op een energie gevende bijeenkomst om innoverende ideeën op te doen, dan voldoen ‘zit en luister’ opstellingen niet. Om tot deze ideeën te komen werkt het mee als de omgeving inspireert en aanzet tot creatief denken. Een dynamische vergaderplek stimuleert productiviteit, creativiteit en zorgt voor minder vermoeidheid bij de medewerkers.
    MV Kantoor stimuleert Dynamisch Werken met een daarop gebaseerde productenrange en advies over een dynamische indeling van het kantoor. Met onze innovatieve werkplekken wordt het aantal zituren substantieel verminderd en de doorbloeding gestimuleerd. Daarmee wordt een bijdrage geleverd aan de kwaliteit en de lengte van het leven, creativiteit en vooral de productiviteit.

    Direct contact met de specialist?
    Vraag deskundig advies aan
    • An error occurred, please try again later.
    Categorie
    1. Dynamisch zitten (23)
    2. Dynamisch meubilair (58)
    Filteren
    Filteren

    Artikelen 1 tot 12 van 77 in totaal

    • Foto-tabel
    • Lijst
    77
    • Akoestische belcel Busypod
      Akoestische belcel Busypod

      Met deze stijlvolle office phone booth kunt u in alle rust en privacy telefoneren/werken in elke ruimte. De akoestische belcel plaatst u in een ruimte waar omgevingsgeluiden zijn zoals een kantoortuin, station, aula, scholen et cetera.

      De Busypod telefooncel biedt een comfortabele werkomgeving in drukke plaatsen. De office phone booth voor 1 persoon geeft u de mogelijkheid om ongestoord te praten in een cabine die bij het nieuwe werken past.

      Het fijne aan deze concentratie unit is, zijn de uitgebreide (kleur) mogelijkheden. U kunt de akoestische belcel voor kantoor in uw eigen stijl kiezen. Andere kleur voor ogen? Geen probleem, neem contact met ons op en samen kijken wij naar de mogelijkheden.

      Ervaar prettige akoestiek en kies voor een afgeschermde werkplek die uitstekend bij het nieuwe werken past.

      Inclusief montage

      Normale prijs: € 10.149,00excl. BTW

      Special Price € 8.892,00

      € 10.759,32

      • Vergelijken
    • Busylounge akoestische overlegplek
      Akoestische overlegplek Busylounge 4-persoons

      Busylounge is een mobiele kantoorhub ontworpen om te werken, overleggen en ontspannen. Met deze akoestische unit creëert u een comfortabele privacy ruimte op kantoor. 

      Busylounge plaatst u eenvoudig in de gewenste ruimte zonder veel ruimte te verliezen.

      U kunt de overlegplek zelf configureren door de kleuren kiezen en optionele functies toe te voegen. Ervaar comfortabele akoestiek en kies voor een meetingbooth die uitstekend bij het nieuwe werken past.

      Inclusief montage

      Normale prijs: € 11.756,00excl. BTW

      Special Price € 10.287,00

      € 12.447,27

      • Vergelijken
    • Deberenn Chalet telefooncel
      Chalet Phonecel

      Chalet Phonecel is een deels afgesloten ruimte waar u in alle rust kunt telefoneren. Omgevingsgeluiden worden gedempt door het akoestisch materiaal. 

      Een combinatie twee kleuren is mogelijk tegen een meerprijs van 3% 

      Bekijk de mogelijkheden van akoestische belcel Chalet.

      Prijs per stuk: € 5.219,00 excl. BTW

      € 6.314,99

      • Vergelijken
    • Busylounge akoestische overlegplek
      Akoestische overlegplek Busylounge 2-persoons

      Busylounge is een mobiele kantoorhub ontworpen om te werken, overleggen en ontspannen. Met deze akoestische unit creëert u een comfortabele privacy ruimte op kantoor. 

      Busylounge plaatst u eenvoudig in de gewenste ruimte zonder veel ruimte te verliezen.

      U kunt de overlegplek zelf configureren door de kleuren kiezen en optionele functies toe te voegen. Ervaar comfortabele akoestiek en kies voor een meetingbooth die uitstekend bij het nieuwe werken past.

      Inclusief montage

      Normale prijs: € 6.620,00excl. BTW

      Special Price € 5.793,00

      € 7.009,53

      • Vergelijken
    • Vleiv stoffen zit bal - mv kantoor
      Vleiv stoffen zit bal

      Deze gezonde en stijlvolle zitbal heeft een ergonomisch ontwerp en zal ervoor zorgen dat u de gehele dag rechtop en comfortabel kunt zitten.
      Gebruik de zitbal als stoel aan uw bureau of extra zitelement in een ontvangstruimte of vergaderruimte.

      De zitbal heeft door de stof met lederlook een luxe uitstraling en is verkrijgbaar in verschillende kleuren.
      Benieuwd of de zitbal een toevoeging is voor uw kantoorinrichting? Wij adviseren u graag.

      Prijs per stuk: € 95,00 excl. BTW

      € 114,95

      • Vergelijken
    • Akoestische vergaderplek Busypod XL
      Akoestische vergaderplek Busypod XL

      Met deze grote stijlvolle vergaderhub creëert u een stilte ruimte op kantoor waar u in alle rust en privacy kunt werken en overleggen. Geen last meer van omgevingsgeluiden tijdens vergaderingen en/of videoconferences.

      Deze akoestische overlegplek plaatst u in de gewenste ruimte zonder de transparantie te verliezen door het gebruik van glas in de stilte cabine.

      Het fijne aan deze concentratie unit zijn de uitbreide (kleur) mogelijkheden. U kunt de afgeschermde vergaderruimte voor kantoor in uw eigen stijl kiezen. Andere kleur voor ogen? Geen probleem, neem contact met ons op en samen kijken wij naar de mogelijkheden.

      Ervaar prettige akoestiek en kies voor een meetingbooth die uitstekend bij het nieuwe werken past.

      Inclusief montage

      Normale prijs: € 24.364,00excl. BTW

      Special Price € 21.318,00

      € 25.794,78

      • Vergelijken
    • Akoestische vergaderplek Busypod
      Akoestische vergaderplek Busypod

      Met deze stijlvolle vergaderhub creëert u een stilte ruimte op kantoor waar u in alle rust en privacy kunt werken en overleggen. Geen last meer van omgevingsgeluiden als u een telefoontje aan het plegen bent of vertrouwelijke gesprekken aan het voeren bent.

      Deze akoestische overlegplek plaatst u eenvoudig in de gewenste ruimte zonder de transparantie te verliezen door het gebruik van glas in de stilte cabine.

      Het fijne aan deze concentratie unit zijn de uitbreide (kleur) mogelijkheden. U kunt de afgeschermde vergaderruimte voor kantoor in uw eigen stijl kiezen. Andere kleur voor ogen? Geen probleem, neem contact met ons op en samen kijken wij naar de mogelijkheden.

      Ervaar prettige akoestiek en kies voor een meetingbooth die uitstekend bij het nieuwe werken past.

      (Scherm en meubels zijn standaard niet meegeleverd)

      Inclusief montage

      Normale prijs: € 16.027,00excl. BTW

      Special Price € 14.023,00

      € 16.967,83

      • Vergelijken
    • Concentratie booth busypod
      Akoestische werkplek Busypod

      Met deze stijlvolle booth creëert u een stilte ruimte op kantoor waar u in alle rust en privacy werken. Geen last meer van omgevingsgeluiden als u een telefoontje aan het plegen bent of vertrouwelijke gesprekken aan het voeren bent.

      Deze akoestische werkplek plaatst u eenvoudig in de gewenste ruimte zonder de transparantie te verliezen door het gebruik van glas in de stilte cabine.

      Het fijne aan deze concentratie unit zijn de uitbreide (kleur) mogelijkheden. U kunt de afgeschermde werkplek voor kantoor in uw eigen stijl kiezen. Andere kleur voor ogen? Geen probleem, neem contact met ons op en samen kijken wij naar de mogelijkheden.

      Ervaar prettige akoestiek en kies voor een werkplek die uitstekend bij het nieuwe werken past.

      Inclusief montage

      Normale prijs: € 13.509,00excl. BTW

      Special Price € 11.820,00

      € 14.302,20

      • Vergelijken
    • Grote sta vergadertafel
      Screenshare vergader sta-tafel Hybrid

      Staand vergaderen met een scherm kan eenvoudig met de Screenshare vergader-statafel Hybrid.

      Deze hoge vergadertafel is voorzien van een achterwand waar u een beeldscherm op kunt monteren zodat u eenvoudig presentaties of video conferenties kunt houden.

      De statafel met achterwand nodigt uit voor een kort overleg, maar kan ook uitstekend in een ontvangstruimte gebruikt worden. Een bevestigingsbeugel voor het beeldscherm is standaard gemonteerd.

      Bekijk de mogelijkheden van Screenshare vergader statafel Hybrid en kies hieronder u gewenste uitvoering.

      Let op: Screenshare vergader statafel wordt zonder scherm en krukken geleverd.

      Prijs per stuk: € 3.913,00 excl. BTW

      € 4.734,73

      • Vergelijken
    • Duo werkplek Idea Starter 120 - MV Kantoor
      Duo werkplek Idea Starter 120

      In alle rust geconcentreerd werken?

      Met de duo werkplek is dit mogelijk. Deze werkunit bestaat uit 2 werkplekken die gescheiden zijn door akoestische panelen. De twee akoestische werkplekken zijn beide voorzien van een werkblad zodat u hier een laptop op kwijt kunt.

      De werkplek is gestoffeerd, voorzien van een swivel tafelblad en is mogelijk in verschillende kleuren. Op deze manier kunt u de uitstraling van de concentratie unit eenvoudig zelf bepalen, zodat deze bij het interieur past.

      Bekijk de mogelijkheden van de concentratie werkplek Idea Starter 120 en kies hieronder uw gewenste kleur.

      Prijs per stuk: € 8.189,00 excl. BTW

      € 9.908,69

      • Vergelijken
    • Markant akoestische phone chair
      Akoestische fauteuil Hybrid BizClass

      In alle rust geconcentreerd werken?
      Met de Hybrid BizClass fauteuil is dit mogelijk. Deze akoestische stoel heeft hoge panelen waardoor omgevingsgeluiden gedempt worden. 

      De werkplek is gestoffeerd, voorzien van een draaibaar tafelblad en flexhub elektrificatie met 1x stroom en 1x USB charger. De concentratie werkplek is mogelijk in diverse kleuren. Op deze manier kunt u de uitstraling van de akoestische werkplek helemaal zelf bepalen, zodat deze bij het interieur past!

      Bekijk de mogelijkheden van de Akoestische stoel Hybrid BizzClass, en kies uw gewenste uitvoering.

      Prijs per stuk: € 4.543,00 excl. BTW

      € 5.497,03

      • Vergelijken
    • Dynamische werkplek verstelbare vergadertafel
      Elektrisch verstelbare zitsta vergadertafel

      Introduceer staand vergaderen met een elektrisch verstelbare vergadertafel.
      Een dynamische en gezonde werkomgeving creert u door o.a. te varieren tusen zittend en staand werken. Ontdek de voordelen van staand vergaderen. 

      De elektrisch verstelbare vergadertafel kan versteld worden van 65 tot 130cm hoog. 

      De elektrische tafel is mogelijk in diverse (blad-)kleuren.

      ✔ 150kg draagvermogen
      ✔ 10 jaar garantie 
      ✔ 4 memory functies 

      Bekijk de mogelijkheden van het elektrisch verstelbare vergadertafel.

      Vraag naar de actuele levertijden.

      Prijs per stuk: € 1.099,00 excl. BTW

      € 1.329,79

      • Vergelijken
    Pagina:
    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5

    Vergaderingen kunnen leiden tot mooie uitkomsten of beslissingen. Mikt u op een energie gevende bijeenkomst om innoverende ideeën op te doen, dan voldoen ‘zit en luister’ opstellingen niet. Om tot deze ideeën te komen werkt het mee als de omgeving inspireert en aanzet tot creatief denken. Een dynamische vergaderplek stimuleert productiviteit, creativiteit en zorgt voor minder vermoeidheid bij de medewerkers.
    MV Kantoor stimuleert Dynamisch Werken met een daarop gebaseerde productenrange en advies over een dynamische indeling van het kantoor. Met onze innovatieve werkplekken wordt het aantal zituren substantieel verminderd en de doorbloeding gestimuleerd. Daarmee wordt een bijdrage geleverd aan de kwaliteit en de lengte van het leven, creativiteit en vooral de productiviteit.

    Staand vergaderen

    Een vorm van dynamisch vergaderen is om dit staand te doen. Een staande vergadering zorgt ervoor dat het vergaderen vlotter verloopt. Dit komt omdat mensen alerter zijn, creatiever, beter samenwerken en sneller beslissingen nemen. Daarnaast zorgt een staande vergadering ervoor dat u meer beweegt op een werkdag wat de bloedcirculatie ook weer stimuleert. Een sta vergaderafels zijn uitstekend hiervoor.

    Dynamisch zittende vergadering

    Wilt u toch liever zittend vergaderen? Dan kunt u de reguliere vergaderstoelen ook omruilen met verstelbare krukken zoals Up of Kinetic die een rechte zithouding stimuleren en in hoogte aangepast kunnen worden. Of wat dacht u van ergonomische zitballen die ook voor een rechte zitting zorgen. Of ga fietsen tijdens een vergaderen met de fietsstoel en stimuleer de bloedsdoorloop van uw organen.

    Akoestische overlegplek

    Een akoestische overlegplek is iets anders dan de standaard vergaderzaal. Door andere vergaderomgevingen zoals akoestische overlegplekken aan uw kantoorinrichting toe te voegen, biedt het een prettige sfeer wat ook voor privacy zorgt. Akoestische overlegplekken zijn voorzien van materiaal met akoestische eigenschappen die ervoor zorgen dat u geen last ervaart van omgevingsgeluiden, waardoor u minder snel afgeleid wordt.

    Dynamische vergaderruimte inrichten

    Wilt u uw vergaderruimte (opnieuw) inrichten met dynamisch vergadermeubilair? Bekijk dan ons assortiment van vergadermeubelen voor een dynamische vergaderplek. Heeft u advies nodig of wenst u dat wij u helpen bij het inrichten van de vergaderruimte? Neem dan gerust contact met ons op en dan helpen wij u graag verder. MV Kantoor is ruim 30 jaar projectinrichter en heeft door de jaren heen mooie interieurs gerealiseerd.
    Neem een kijkje op onze projectenpagina en zie wat wij o.a. voor u kunnen betekenen.

    • Klantenservice
    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
    • Webshop
    • Kantoorartikelen
    • Projecten
    • Werkplek
    • Kantine
    • Ontvangst
    • Verlichting
    • Opbergen
    • Akoestiek
    • MV Kantoor
    • Over MV Kantoor
    • Projecten
    • Showroom
    • Vacatures
    • Offerte & 3D tekening
    • Referenties
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy Policy
    • Nieuws

    Nieuwsbrief

    Wil je geen kantoortrends meer missen? Op de hoogte blijven van onze laatste acties? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!

    • Contact
    • Oude Arnhemseweg 23, 3702 BA Zeist
    • 030 - 691 25 25
    • info@mvkantoor.nl
    • Maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00
    • Payment providers

    © 2023 MV Kantoor

    • Facebook
    • Pinterest
    • Linkedin
    • Instagram
    • Youtube
    Privacy Policy
    ×
    This is the privacy policy sample page.
    It was created automatically and do not substitute the one you need to create and provide to your store visitors.
    Please, replace this text with the correct privacy policy by visiting the Customers > GDPR > Privacy Policy section in the backend.
    I have read and accept