Klanten geven ons 9.3 van 10 (98 reviews)

Kantoorartikelen
Nieuws
030 - 691 25 25
info@mvkantoor.nl
Klantenservice
  • Klantenservice

    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
  • Showroom

    showroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzittenshowroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzitten

    Bezoek onze winkel voor advies en inspiratie ... Lees meer

  • Heeft u vragen?

    • 030 69 125 25
    • info@mvkantoor.nl

    maandag t/m vrijdag

    09:00 t/m 17:00 uur

  • MV Kantoor MV Kantoor MV Kantoor
    MIJN ACCOUNT
    • Log in

      Nieuwe klant? Start hier.

    Winkelwagen
    • Mijn Winkelwagen (0)Edit Cart

      U heeft geen producten in uw winkelwagen

      Subtotaal:  € 0,00

      Afrekenen
    • Categorieën
    • PROJECTEN
    • WERKPLEK
      • Bekijk alles WERKPLEK
      • Bureaustoelen >
        • Bekijk alles Bureaustoelen >
        • Actie bureaustoelen
        • Budget bureaustoelen
        • Directiestoelen
        • Ergonomische bureaustoelen
        • Industriestoelen
        • Proefstoelen
        • XL bureaustoelen
      • Bureaus >
        • Bekijk alles Bureaus >
        • Rechte bureaus
        • Duo bureaus
        • Hoekbureaus
        • Zit-sta bureaus
        • Slinger bureaus
        • In hoogte instelbare bureaus
      • Dynamische werkplek >
        • Bekijk alles Dynamische werkplek >
        • Bureaufietsen
        • Dynamisch zitten
        • Dynamisch meubilair
      • Accessoires >
      • (Corona) Preventieschermen >
      • Thuiswerkplek >
        • Bekijk alles Thuiswerkplek >
        • Thuiswerk bureaustoelen
        • Thuiswerk bureaus
        • Thuiswerkplek opbergen
        • Thuiswerk accessoires
    • VERGADEREN
      • Bekijk alles VERGADEREN
      • Vergaderstoelen >
      • Vergadertafels >
        • Bekijk alles Vergadertafels >
        • Standaard vergadertafels
        • Houten vergadertafels
        • Sta vergadertafels
        • Verstelbare vergadertafels
      • Dynamisch vergaderen >
        • Bekijk alles Dynamisch vergaderen >
        • Fietsstoelen
        • Dynamisch zitten
        • Dynamisch meubilair
      • Eigen tafel samenstellen >
        • Bekijk alles Eigen tafel samenstellen >
        • Onderstellen
        • Tafelbladen
    • KANTINE
      • Bekijk alles KANTINE
      • Kantinestoelen >
      • Kantinetafels >
        • Bekijk alles Kantinetafels >
        • Standaard kantinetafels
        • Houten kantinetafels
        • Statafels
      • Barkrukken >
      • Poefen >
      • Treinbanken >
        • Bekijk alles Treinbanken >
        • Enkele treinbanken
        • Dubbele treinbanken
        • Treinbanken met print
      • Eigen tafel samenstellen >
        • Bekijk alles Eigen tafel samenstellen >
        • Onderstellen
        • Tafelbladen
      • Banken >
      • Bijzettafels >
      • Buiten meubilair >
      • Ziteilanden >
    • ONTVANGST
      • Bekijk alles ONTVANGST
      • Banken >
      • Balies >
      • Bezoekers stoelen >
      • Bijzettafels >
      • Fauteuils >
      • Garderobe >
      • Loungestoelen >
      • Poefen >
      • Wachtbanken >
      • Treinbanken >
        • Bekijk alles Treinbanken >
        • Enkele treinbanken
        • Dubbele treinbanken
        • Treinbanken met print
      • Ziteilanden >
    • VERLICHTING
      • Bekijk alles VERLICHTING
      • Hanglampen >
      • Wandlampen >
      • Vloerlampen >
      • Tafellampen >
      • Lichtelementen >
    • OPBERGEN
      • Bekijk alles OPBERGEN
      • Kasten >
        • Bekijk alles Kasten >
        • Design kasten
        • Roldeurkasten
        • Schuifdeurkasten
        • Tweedeurskasten
      • Ladeblokken >
        • Bekijk alles Ladeblokken >
        • Verrijdbare Ladeblokken
        • Vaste Ladeblokken
    • AKOESTIEK
      • Bekijk alles AKOESTIEK
      • Akoestische plafondpanelen >
      • Akoestische wandpanelen >
      • Akoestische verlichting >
      • Akoestisch meubilair >
        • Bekijk alles Akoestisch meubilair >
        • Akoestische banken
        • Akoestische belcellen
        • Akoestische fauteuils
        • Akoestische werk- en overlegplekken
      • Diverse akoestiek >
      • Scheidingswanden >
    • OUTLET
    • Klantenservice
    • Contact
    • Home
    • >
    • WERKPLEK
    • >
    • Accessoires >
    Filters(0)
    Prijs
    • €8 €881
    Type accessoire
    1. Afvalbak (1)
    2. Bewegwijzering (3)
    3. CPU houder (2)
    4. Elektrificatie (3)
    5. Kabelmanagement (10)
    6. Kunstplanten (8)
    7. Monitorarm (4)
    8. Plantenbakken (2)
    9. Stoelentrolley (6)
    10. Overig (6)
    Uitvoering ladeblok
    1. Lade (1)
    Kleur
    1. Grijs (1)
    2. Transparant (2)
    3. Wit (1)
    4. Zwart (6)
    Materiaal
    1. Gietijzer (2)
    2. Kunststof (18)
    3. Metaal (15)
    4. Staal (6)
    Toon %s producten

    Accessoires >

    Accessoires voor de werkplek kunt u eenvoudig vinden bij MV Kantoor. Wij bieden u een ruim assortiment in verschillende kantoorbenodigdheden voor iedere werkplek.
    Van praktische artikelen die onmisbaar zijn voor een functionerende werkomgeving tot aan accessoires voor aankleding in een totaalinrichting, zoals kapstokken, kunstplanten en zitkussens. Kantoorbenodigdheden voor uw werkplek op kantoor of gewoon bij u thuis, bij MV Kantoor heeft u de keuze.

    Direct contact met de specialist?
    Vraag deskundig advies aan
    • An error occurred, please try again later.
    Filteren
    Filteren

    Artikelen 1 tot 12 van 46 in totaal

    • Foto-tabel
    • Lijst
    46
    • Powermodule met stroom en usb lader
      Inbouw Powermodule stroom + usb

      Compacte inbouw eletrificatie met een stroompunt en USB lader. Zo heeft u altijd een oplaadpunt in de buurt, netjes weggewerkt in het werkblad. 

      De powerbox is voorzien van een 1,5 meter aansluitsnoer en is leverbaar in de kleuren wit en zwart. 

      Prijs per stuk: € 73,00 excl. BTW

      € 88,33

      • Vergelijken
    • Persoonlijke lade - MV Kantoor
      Persoonlijke lade onder bureau

      Een praktische en afsluitbare tafellade voor uw kleine kantoorartikelen.

      Met de persoonlijke lade hoeft u geen beenruimte in te leveren onder uw bureau.
      Deze opbergingsmogelijkheid is voorzien van een slot en voorzien van een pennenbakje.

      Afmetingen:
      9x39x30cm (hxbxd) buitenmaten
      5x32x26cm (hxbxd) binnenmaten

      Kies de gewenste kleur en berg uw kantoorartikelen netjes op.

      Prijs per stuk: € 74,00 excl. BTW

      € 89,54

      • Vergelijken
    • monitorarm met gaslift
      Enkele monitorarm met gaslift

      Deze functionele monitorarm komt in drie kleuren en is heel gemakkelijk verstelbaar door de geintegreerde gaslift. 

      De enkele gas-monitorarm is geschikt voor monitoren van 14" tot 28" en is 360 graden roteerbaar en 180 graden neigbaar en zwenkbaar.

      Kies de juiste kleur en type bevestiging, bladklem of bladdoorvoer. 

      Prijs per stuk: € 132,00 excl. BTW

      € 159,72

      • Vergelijken
    • dubbele gas-monitorarm
      Dubbele monitorarm met gaslift

      Deze functionele monitorarm komt in drie kleuren en is heel gemakkelijk verstelbaar door de geintegreerde gaslift. 

      De dubbele gas-monitorarm is geschikt voor monitoren van 14" tot 28" en is 360 graden roteerbaar en 180 graden neigbaar en zwenkbaar.

      Kies de juiste kleur en type bevestiging, bladklem of bladdoorvoer. 

      Prijs per stuk: € 189,00 excl. BTW

      € 228,69

      • Vergelijken
    • Kunststof plantenbak Pot
      Kunststof plantenbak Pot

      Elk kantoorinterieur kan wel wat groen gebruiken. Met een beetje groen kunt u snel een ontspannen sfeer creëren op kantoor, en Pot kunt u hierbij helpen.

      Pot is een grote plantenbak gemaakt van 100% recyclebaar kunststof, geschikt voor zowel binnen als buiten. Deze Uv-bestendige plantenbak komt uit de collectie Plart Design en is mogelijk in diverse afmetingen en kleuren.

      Pot is rond van vorm en staat zowel mooi op het terras als bij u binnen in uw bedrijf. Ook ideaal als ruimteverdeler in grote ruimtes!

      Bekijk de mogelijkheden van de kunststof plantenbak en kies uw gewenste kleur en formaat!

      Prijs per stuk: € 384,00 excl. BTW

      € 464,64

      • Vergelijken
    • Universele stoelentrolley
      Stoelentrolley Uni

      Universele trolley geschikt voor stoelen en krukken.

      Deze handige trolley is eenvoudig in hoogte te verstellen. Hij is volledig in het zwart en voorzien van 2 harde wielen.

      Gebruik stoelentrolley Uni voor het eenvoudig verplaatsen en opbergen van uw stoelen en/of krukken!

      Prijs per stuk: € 446,00 excl. BTW

      € 539,66

      • Vergelijken
    • Corona afzetpaal
      Afzetpaal Battista

      Maak uw kantoorinrichting klaar voor de anderhalf meter maatregelen. Creëer veilige looproutes en zet bepaalde delen binnen uw kantoor af.

      Deze afzetpaal is 100 cm hoog en heeft een zwart of blauw afzetlint van max 260 cm lang. 

      De staander is gemaakt van gepoedercoat staal en gietijzer. 

      Dit afzetpaaltje is uit te breiden met displayhouders voor signging of folders.

      Prijs per stuk: € 361,00 excl. BTW

      € 436,81

      • Vergelijken
    • Display standaarden Battista
      Display standaard Battista

      Met de display standaarden van Battista kiest u voor representatieve en duidelijke bewegwijzering. 

      De standaarden zijn verkrijgbaar in drie hoogtes, daarbij kiest u de display naar keuze. Deze zijn leverbaar in diverse afmetingen en uitvoeringen. 

      De staander is gemaakt van gepoedercoat staal en gietijzer. 

       

      Prijs per stuk: € 226,00 excl. BTW

      € 273,46

      • Vergelijken
    • Display Totem Koala
      Display Totem Koala

      Met de display totem Koala kiest u voor representatieve en duidelijke bewegwijzering. 

      De totem heeft een hoogte van 200 cm en twee displays van elk 50 x 70 cm

      De staander is gemaakt van gepoedercoat staal. 

       

      Prijs per stuk: € 673,00 excl. BTW

      € 814,33

      • Vergelijken
    • Pennenlade onder bureau
      Multilade

      Praktische bureaulade voor uw kleine kantoorartikelen en persoonlijke eigendommen.

      De lade onder het bureau met slot is erg solide en is voorzien van een uitneembare vakindeling. De pennenlade helpt u met een georganiseerde (thuis)werkplek en behoudt de ruimte onder uw bureaublad vrij.

      De bureaulade is 39,8cm breed, 29,5cm diep en 10cm hoog en is eenvoudig te bevestigen en geschikt voor elk bureau.

      Lees hieronder meer over de mulilade, kies hieronder uw gewenste kleur en houdt uw bureaublad netjes!

      Prijs per stuk: € 119,00 excl. BTW

      € 143,99

      • Vergelijken
    • houder voor computer
      CPU-houder Basic/Carré

      Deze CPU-houder is geschikt voor bevestiging aan de
      Basic bureaus en Carré bureaus.

      Met deze PC steun houdt u uw bureau netjes en georganiseerd, en creëert u meer ruimte voor andere belangrijke spullen die u graag bij de hand, op u bureau wilt houden.

      De PC houder is eenvoudig te monteren aan een bureau en is een praktische toevoeging aan uw werkplek. Deze computer houder is zowel in hoogte als in breedte instelbaar.

      Bekijk de mogelijkheden van de computerbevestiging en voeg deze toe aan uw bureau!

      Prijs per stuk: € 97,00 excl. BTW

      € 117,37

      • Vergelijken
    • Universele CPU houder - MV Kantoor
      Universele CPU houder

      De universele CPU-houder biedt de mogelijkheid om de computerkast onder het bureau te hangen. 
      Hierdoor heeft u meer ruimte op het werkblad en is het een stuk eenvoudiger om de computer schoon te maken en dus stofvrij te houden.

      De pc houder voor het bureau is in hoogte, breedte en diepte verstelbaar.

      De houder is verkrijgbaar in verschillende kleuren.

      Prijs per stuk: € 50,00 excl. BTW

      € 60,50

      • Vergelijken
    Pagina:
    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4

    Accessoires voor de werkplek kunt u eenvoudig vinden bij MV Kantoor. Wij bieden u een ruim assortiment in verschillende kantoorbenodigdheden voor iedere werkplek.
    Van praktische artikelen die onmisbaar zijn voor een functionerende werkomgeving tot aan accessoires voor aankleding in een totaalinrichting, zoals kapstokken, kunstplanten en zitkussens. Kantoorbenodigdheden voor uw werkplek op kantoor of gewoon bij u thuis, bij MV Kantoor heeft u de keuze.

    Kantoorbenodigdheden voor de werkplek

    Kantoorbenodigdheden zijn een cruciale toevoeging voor iedere werkplek die de bedrijfsvoering een stuk gemakkelijker maken. Denk aan monitorarmen die uw beeldscherm(-en) boven het bureaublad dragen waardoor u ook meer ruimte op het werkblad heeft. Een CPU-houder voor de processor (ook handig voor een zit-sta bureau), of geen problemen meer met allerlei losse kabels met kabelmanagement oplossingen zoals kabelslangen en kabelkorven. Of wilt u extra elektrificatie mogelijkheden bij uw werkplek zoals stekkerdozen met USB poorten? Bij MV Kantoor bent u aan het juiste adres en kunt u deze accessoires eenvoudig online bestellen.

    Accessoires voor interieur

    Naast de praktische bureau accessoires, zijn er ook accessoires die naast functioneel ook bijdragen aan het interieur van uw werkplek. Denk aan unieke kapstokken in verschillende vormen en kleuren. Of breng groen naar binnen met fraaie kunstplanten in plantenbakken die ook rust uitstralen.;

    Bewegwijzering en signing

    Zorg voor een duidelijke en representatieve bewegwijzering in uw kantoor. Bij MV Kantoor vindt u mooie displays en juiste producten voor een veilige looproute.

    Werkplek inrichten

    Wilt u uw werkplek inrichten met bureaus, bureaustoelen en praktische accessoires? Bent u op zoek naar interieur advies voor een kantoorinrichting? MV Kantoor is al ruim 30 jaar projectinrichter en heeft door de jaren heen mooie inrichtingen mogen realiseren.
    Als u vrijblijvend advies wenst neem gerust contact met ons op en dan helpen wij u graag verder. Neem ook een kijkje op onze projectenpagina voor organisaties die u voor gingen!

    • Klantenservice
    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
    • Webshop
    • Kantoorartikelen
    • Projecten
    • Werkplek
    • Kantine
    • Ontvangst
    • Verlichting
    • Opbergen
    • Akoestiek
    • MV Kantoor
    • Over MV Kantoor
    • Projecten
    • Showroom
    • Vacatures
    • Offerte & 3D tekening
    • Referenties
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy Policy
    • Nieuws

    Nieuwsbrief

    Wilt u geen kantoortrends meer missen? Op de hoogte blijven van onze laatste acties? Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief!

        • Contact
        • Oude Arnhemseweg 23, 3702 BA Zeist
        • 030 - 691 25 25
        • info@mvkantoor.nl
        • Maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00
        • i.v.m. Hemelvaartsdag zijn wij 26 en 27 mei gesloten
    • Payment providers

    © 2022 MV Kantoor

    • Facebook
    • Pinterest
    • Linkedin
    • Instagram
    • Youtube