Klanten geven ons 9.3 van 10 (98 reviews)

Kantoorartikelen
Nieuws
030 - 691 25 25
info@mvkantoor.nl
Klantenservice
  • Klantenservice

    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
  • Showroom

    showroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzittenshowroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzitten

    Bezoek onze winkel voor advies en inspiratie ... Lees meer

  • Heeft u vragen?

    • 030 69 125 25
    • info@mvkantoor.nl

    maandag t/m vrijdag

    09:00 t/m 17:00 uur

  • MV Kantoor MV Kantoor MV Kantoor
    MIJN ACCOUNT
    • Log in

      Nieuwe klant? Start hier.

    Winkelwagen
    • Mijn Winkelwagen (0)Edit Cart

      U heeft geen producten in uw winkelwagen

      Subtotaal:  € 0,00

      Afrekenen
    • Categorieën
    • PROJECTEN
    • WERKPLEK
      • Bekijk alles WERKPLEK
      • Bureaustoelen >
        • Bekijk alles Bureaustoelen >
        • Actie bureaustoelen
        • Budget bureaustoelen
        • Directiestoelen
        • Ergonomische bureaustoelen
        • Industriestoelen
        • Proefstoelen
        • XL bureaustoelen
      • Bureaus >
        • Bekijk alles Bureaus >
        • Rechte bureaus
        • Duo bureaus
        • Hoekbureaus
        • Zit-sta bureaus
        • Slinger bureaus
        • In hoogte instelbare bureaus
      • Dynamische werkplek >
        • Bekijk alles Dynamische werkplek >
        • Bureaufietsen
        • Dynamisch zitten
        • Dynamisch meubilair
      • Accessoires >
      • (Corona) Preventieschermen >
      • Thuiswerkplek >
        • Bekijk alles Thuiswerkplek >
        • Thuiswerk bureaustoelen
        • Thuiswerk bureaus
        • Thuiswerkplek opbergen
        • Thuiswerk accessoires
    • VERGADEREN
      • Bekijk alles VERGADEREN
      • Vergaderstoelen >
      • Vergadertafels >
        • Bekijk alles Vergadertafels >
        • Standaard vergadertafels
        • Houten vergadertafels
        • Sta vergadertafels
        • Verstelbare vergadertafels
      • Dynamisch vergaderen >
        • Bekijk alles Dynamisch vergaderen >
        • Fietsstoelen
        • Dynamisch zitten
        • Dynamisch meubilair
      • Eigen tafel samenstellen >
        • Bekijk alles Eigen tafel samenstellen >
        • Onderstellen
        • Tafelbladen
    • KANTINE
      • Bekijk alles KANTINE
      • Kantinestoelen >
      • Kantinetafels >
        • Bekijk alles Kantinetafels >
        • Standaard kantinetafels
        • Houten kantinetafels
        • Statafels
      • Barkrukken >
      • Poefen >
      • Treinbanken >
        • Bekijk alles Treinbanken >
        • Enkele treinbanken
        • Dubbele treinbanken
        • Treinbanken met print
      • Eigen tafel samenstellen >
        • Bekijk alles Eigen tafel samenstellen >
        • Onderstellen
        • Tafelbladen
      • Banken >
      • Bijzettafels >
      • Buiten meubilair >
      • Ziteilanden >
    • ONTVANGST
      • Bekijk alles ONTVANGST
      • Banken >
      • Balies >
      • Bezoekers stoelen >
      • Bijzettafels >
      • Fauteuils >
      • Garderobe >
      • Loungestoelen >
      • Poefen >
      • Wachtbanken >
      • Treinbanken >
        • Bekijk alles Treinbanken >
        • Enkele treinbanken
        • Dubbele treinbanken
        • Treinbanken met print
      • Ziteilanden >
    • VERLICHTING
      • Bekijk alles VERLICHTING
      • Hanglampen >
      • Wandlampen >
      • Vloerlampen >
      • Tafellampen >
      • Lichtelementen >
    • OPBERGEN
      • Bekijk alles OPBERGEN
      • Kasten >
        • Bekijk alles Kasten >
        • Design kasten
        • Roldeurkasten
        • Schuifdeurkasten
        • Tweedeurskasten
      • Ladeblokken >
        • Bekijk alles Ladeblokken >
        • Verrijdbare Ladeblokken
        • Vaste Ladeblokken
    • AKOESTIEK
      • Bekijk alles AKOESTIEK
      • Akoestische plafondpanelen >
      • Akoestische wandpanelen >
      • Akoestische verlichting >
      • Akoestisch meubilair >
        • Bekijk alles Akoestisch meubilair >
        • Akoestische banken
        • Akoestische belcellen
        • Akoestische fauteuils
        • Akoestische werk- en overlegplekken
      • Diverse akoestiek >
      • Scheidingswanden >
    • OUTLET
    • Klantenservice
    • Contact
    • Home
    • >
    • WERKPLEK
    • >
    • Dynamische werkplek >

    Dynamische werkplek >

    Een dynamische werkplek is een werkplek waar u uw werkzaamheden achter het bureau kunt combineren met lichaamsbeweging. Kantoormedewerkers zitten meer dan 8 uur per dag achter hun beeldscherm en hebben hierdoor een sedentaire levensstijl aangenomen. MV Kantoor biedt een ruim assortiment in kantoormeubilair wat bijdraagt aan een dynamische werkplek waar u naast uw werk ook kunt richten op uw gezondheid. Deze meubels stimuleren beweging en daarmee ook de doorbloeding. Medewerkers worden productiever, creatiever en minder vermoeid. Met deze innovatieve kantoormeubelen creëert u een ergonomische werkomgeving en wordt het aantal zituren substantieel verminderd.

    Direct contact met de specialist?
    Vraag deskundig advies aan
    • An error occurred, please try again later.
    Categorie
    1. Bureaufietsen (1)
    2. Dynamisch zitten (23)
    3. Dynamisch meubilair (69)
    Filteren
    Filteren

    Artikelen 1 tot 12 van 84 in totaal

    • Foto-tabel
    • Lijst
    84
    • Barkruk/Stahulp Kinetic 710K
      Barkruk/Stahulp Kinetic 710K

      Kinetic 710K, is een luxe solide hoogte verstelbare stahulp-kruk met voetensteun van Interstuhl. De kruk is in hoogte verstelbaar van 53cm tot 65cm of van 65cm tot 77cm.

      Gebruik Kinetic 710K als barkruk met voetensteun of als stahulp voor tijdens het staand werken. De stahulp of kruk ontlast uw benen en voeten tijdens het staan. Het ruime zitoppervlak biedt een comfortabele steun en heeft een stijlvolle uitstraling met nauwkeurige afwerking.

      Bekijk ons assortiment aan diverse meubels voor uw dynamische werkplek.

      De hoge barkuk is mogelijk in verschillende kleuren. Kies hieronder uw gewenste uitvoering van Kinetic 710K.

      Prijs per stuk: € 637,00 excl. BTW

      € 770,77

      • Vergelijken
    • Barkruk Interstuhl Kinetic 705K
      Barkruk/Stahulp Kinetic 705K

      Luxe solide hoogte verstelbare stahulp-kruk van Interstuhl, dat is Kinetic 705K.

      Ga vaker staand werken met de juiste ondersteuning. De stahulp of hoge kruk ontlast uw benen en voeten tijdens het staan. Het ruime zitoppervlak van Kinetic 705K biedt een comfortabele steun en heeft een stijlvolle uitstraling met nauwkeurige afwerking.

      Het is goed om op kantoor mogelijkheden te creëren om vaker te bewegen en staan tijdens het werken. Deze dynamische barkruk maakt het mogelijk.

      Leverbaar in diverse kleuren. Lees hieronder meer over de mogelijkheden van de fraaie stahulp en kies uw gewenste uitvoering!

      Prijs per stuk: € 578,00 excl. BTW

      € 699,38

      • Vergelijken
    • Markant Idea starter bank
      Overlegplek Idea Starter 117

      Overleggen, samen of alleen werken, een telefoontje plegen of even ontspannen, dat kan allemaal met de Overlegplek Idea Starter 117.

      Overlegplek Idea Starter is een multifunctionele werkplek die gebruikt kan worden voor diverse doeleinden.

      De zitting is mogelijk in 2 uitvoeringen, met lage rugleuning of met hoge rug panelen voor privacy. U kunt een keuze maken in diverse kleuren die de loungeplek een eigen uitstraling geeft. Dankzij het strak en simplistisch design past de loungebank bij de meest uiteenlopende interieurs. Een aanwinst voor iedere kantoorinrichting!

      Bekijk de mogelijkheden van overlegplek Idea Starter en kies hieronder uw gewenste uitvoering.

      Prijs per stuk: € 7.686,00 excl. BTW

      € 9.300,06

      • Vergelijken
    • Duo werkplek Idea Starter 120 - MV Kantoor
      Duo werkplek Idea Starter 120

      In alle rust geconcentreerd werken?

      Met de duo werkplek is dit mogelijk. Deze werkunit bestaat uit 2 werkplekken die gescheiden zijn door akoestische panelen. De twee akoestische werkplekken zijn beide voorzien van een werkblad zodat u hier een laptop op kwijt kunt.

      De werkplek is gestoffeerd, voorzien van een swivel tafelblad en is mogelijk in verschillende kleuren. Op deze manier kunt u de uitstraling van de concentratie unit eenvoudig zelf bepalen, zodat deze bij het interieur past.

      Bekijk de mogelijkheden van de concentratie werkplek Idea Starter 120 en kies hieronder uw gewenste kleur.

      Prijs per stuk: € 8.188,00 excl. BTW

      € 9.907,48

      • Vergelijken
    • Markant Duo bank Idea Starter 120
      Werkplek unit Idea Starter 111

      De Idea Starter werkunit biedt 4 flexibele werkplekken voor uw kantoorinrichting.

      De multifunctionele zitplek bestaat uit 2 individuele werkplekken en 1 duo werkplek voor samenwerkingen. De werkplekken zijn van elkaar gescheiden door akoestische panelen. Hierdoor heeft u geen last van de mensen om u heen.

      De werkplek is gestoffeerd, voorzien van een swivel tafelblad en is mogelijk in verschillende kleuren. Op deze manier kunt de uitstraling van de akoestische concentratie unit eenvoudig zelf bepalen, zodat deze bij het interieur past.

      Bekijk de mogelijkheden van de concentratie werkplek Idea Starter 111 en kies hieronder uw gewenste uitvoering!

      Prijs per stuk: € 12.425,00 excl. BTW

      € 15.034,25

      • Vergelijken
    • Dynamische werkplek met treinbanken
      Dynamische werkplek met treinbanken

      Dynamisch werken in werkomgevingen die multifunctioneel zijn, ontmoetingen/creativiteit stimuleren, en ideeën uitwisselen, kan met deze comfortabele en praktische werkplek, bestaande uit treinbanken en kolomtafels.

      De flexibele werkplek uit de Hybrid collectie bestaat uit 3 comfortabele treinbanken en 2 tafels die gebruikt kunnen worden als lunchplek, werkplek of als overlegplek. De veelzijdigheid van deze opstelling speelt in op het dynamisch werkbeleid. 

      Zowel de banken als de tafels kunt u kiezen uit diverse kleuren. Op deze manier is het voor u eenvoudig om de uitstraling van de overlegplek te bepalen, zodat deze bij het interieur past. 

      Ontdek de mogelijkheden van de dynamische werkplek met treinbanken en kolomtafels, en kies uw gewenste uitvoering!

      Prijs per stuk: € 9.877,00 excl. BTW

      € 11.951,17

      • Vergelijken
    • Back 2 back duo werkplek Idea Starter 103
      Duo werkplek Idea Starter 103 Set van 2 banken

      De back 2 back duo werkplek is een multifunctionele toevoeging voor de flexibele werkplek.

      Deze 2 akoestische banken zijn ideaal voor spontane samenwerkingen die u in alle rust kunt doen door de hoge panelen. Beide banken zijn voorzien van een werkblad zodat u hier een laptop op kwijt kunt.

      De werkplek is gestoffeerd en is mogelijk in verschillende kleuren. Op deze manier kunt u de uitstraling van de akoestische werkplek bepalen, zodat deze bij het interieur past.

      Bekijk de mogelijkheden van de back 2 back duo werkplek Idea Starter 103 en kies uw gewenste uitvoering!

      Prijs per stuk: € 9.581,00 excl. BTW

      € 11.593,01

      • Vergelijken
    • Markant POD zithoek 6 personen
      POD 6 High overlegplek

      Een overleg houden, lunchen of een informeel gesprek voeren?

      Met de POD 6 High is het allemaal mogelijk. Deze ontmoetingsplek op kantoor is een veelzijdig zitmeubilair met een grote vergadertafel. De overlegplek is voorzien van hoge zijwangen die voor privacy zorgen en een akoestische werking hebben.

      Het is mogelijk om een scherm aan de wand te monteren voor een overleg/presentatie. Zowel de tafel als de comfortabele zittingen en zijwangen zijn leverbaar in diverse kleuren.

      Bekijk de mogelijkheden van de veelzijdige werkplek en kies hieronder uw gewenste uitvoering.

      Let op: POD 6 High wordt zonder scherm geleverd.

      Prijs per stuk: € 9.953,00 excl. BTW

      € 12.043,13

      • Vergelijken
    • Markant Hybrid 4-persoons overlegplek
      POD 4 High overlegplek

      Een overleg houden, lunchen of een informeel gesprek voeren?

      Met de POD 4 High is het allemaal mogelijk. Deze ontmoetingsplek op kantoor is een veelzijdig zitmeubilair met een grote vergadertafel. De overlegplek is voorzien van hoge zijwangen die voor privacy zorgen en een akoestische werking hebben.

      Het is mogelijk om een scherm aan de wand te monteren voor een overleg/presentatie. Zowel de tafel als de comfortabele zittingen en zijwangen zijn leverbaar in diverse kleuren.

      Bekijk de mogelijkheden van de veelzijdige werkplek en kies uw gewenste uitvoering.

      Let op: POD 4 High wordt zonder scherm geleverd.

      Prijs per stuk: € 7.429,00 excl. BTW

      € 8.989,09

      • Vergelijken
    • POD 2 High overlegplek - MV Kantoor
      POD 2 High overlegplek

      Een overleg houden, lunchen of een informeel gesprek voeren?

      Met de POD 2 High is het allemaal mogelijk. Deze ontmoetingsplek op kantoor is een veelzijdig zitmeubilair met een tafel tussen de zittingen. De overlegplek is voorzien van hoge zijwangen die voor privacy zorgen en een akoestische werking hebben.

      Zowel de tafel als de comfortabele zittingen en zijwangen zijn leverbaar in diverse kleuren. Het is daarnaast mogelijk om een scherm aan de wand te monteren voor een overleg/presentatie.

      Bekijk de mogelijkheden van de veelzijdige werkplek, en kies uw gewenste uitvoering.

      Let op: Pod 2 High wordt zonder scherm geleverd.

      Prijs per stuk: € 5.799,00 excl. BTW

      € 7.016,79

      • Vergelijken
    • Akoestische overlegplek
      POD Corner overlegplek High

      Een overleg houden, lunchen of een informeel gesprek voeren?

      Met de POD Corner High is het allemaal mogelijk. Deze ontmoetingsplek op kantoor is een veelzijdig zitmeubilair met een grote vergadertafel.
      De overlegplek is voorzien van hoge zijwangen die voor privacy zorgen en een akoestische werking hebben die omgevingsgeluiden absorberen.

      Zowel de tafel als de comfortabele zittingen zijn leverbaar in diverse kleuren. Op deze manier kunt u heel eenvoudig de uitstraling van de akoestische overlegplek bepalen, zodat deze bij het (kantoor)interieur past.

      Bekijk de mogelijkheden van de veelzijdige werkplek en kies hieronder uw gewenste uitvoering.

      Prijs per stuk: € 9.860,00 excl. BTW

      € 11.930,60

      • Vergelijken
    • POD Corner overlegplek
      POD Corner overlegplek

      Een overleg houden, lunchen of een informeel gesprek voeren?

      Met de POD Corner is het allemaal mogelijk. Deze ontmoetingsplek op kantoor is een veelzijdig zitmeubilair met een grote vergadertafel.
      De overlegplek biedt plaats voor maximaal 4 personen en is voorzien van lage zijwangen die voor privacy zorgen.

      Zowel de tafel als de comfortabele zittingen zijn leverbaar in diverse kleuren. Op deze manier kunt u eenvoudig de uitstraling van de 4-persoons overlegplek zelf bepalen, zodat deze bij het interieur past.

      Bekijk de mogelijkheden van de veelzijdige werkplek en kies hieronder uw gewenste uitvoering.

      Prijs per stuk: € 6.994,00 excl. BTW

      € 8.462,74

      • Vergelijken
    Pagina:
    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5

    Een dynamische werkplek is een werkplek waar u uw werkzaamheden achter het bureau kunt combineren met lichaamsbeweging. Kantoormedewerkers zitten meer dan 8 uur per dag achter hun beeldscherm en hebben hierdoor een sedentaire levensstijl aangenomen. MV Kantoor biedt een ruim assortiment in kantoormeubilair wat bijdraagt aan een dynamische werkplek waar u naast uw werk ook kunt richten op uw gezondheid. Deze meubels stimuleren beweging en daarmee ook de doorbloeding. Medewerkers worden productiever, creatiever en minder vermoeid. Met deze innovatieve kantoormeubelen creëert u een ergonomische werkomgeving en wordt het aantal zituren substantieel verminderd.

    Meer bewegen

    Kom nu in beweging met een gezond kantoor samen met MV Kantoor. Er zijn diverse meubelen die een positieve bijdrage daaraan kunnen leveren. Bij een dynamische werkplek is beweging een belangrijk onderdeel van de werkdag. Denk dus aan een bureaufiets waar u achter uw bureau kunt fietsen. Zo blijft het bloed ook goed doorstromen naar uw hersenen, wat bevorderlijk is voor de productiviteit en concentratie. Of een zit-sta bureau waarbij u wisselt tussen zittend en staand werken. Voeg ook statafels aan uw kantoorinrichting toe en houdt een staande vergadering. Deze verlopen dan niet alleen sneller, maar ook efficiënter en creatiever.

    Medewerkers die meer bewegen op de werkvloer zijn productiever, gezonder en hebben meer plezier in hun werk. Op een dynamische werkplek worden gezondheidsproblemen zowel mentaal als fysiek sterk vermindert.

    Ergonomische werkplek

    Vaak wordt de bureaustoel niet compleet uit een kantoorinrichting geschrapt. Daarom is het van belang dat de tijd die u zit, u dit op een ergonomische bureaustoel doet. Wilt u zitten, maar bent u op zoek naar andere dynamische zitoplossingen? Dan is een zitbal of een kruk ook een mogelijkheid. Een ergonomische zitbal versterkt de spieren in de rug en benen. Daarnaast zorgt de zitbal ook voor een actieve zitting en ziet er ook nog eens leuk uit. Kruk Up is een opvallende kruk in frisse kleuren. Deze kruk kantelt waardoor u in beweging blijft en stimuleert de rechte houding van de rug.

    Akoestische overlegplekken

    Een goede akoestiek op de werkvloer draagt bij aan een productieve en dynamische werkomgeving. Door de demping in harde geluiden en ruis kan men zich beter concentreren en storen zij zich minder aan omgevingsgeluiden. Akoestische oplossingen zoals een gesloten overlegplek of een telefooncel waar u staand kunt telefoneren zonder dat collega’s u horen, kunnen ook voor diverse doeleinden gebruikt worden. Een verbetering in de akoestiek levert uiteindelijk ook een mindering in ziekteverzuim doordat men gelukkiger is op het werk.

    MV Kantoor de projectinrichter

    MV Kantoor is al ruim 30 jaar projectinrchter en heeft de afgelopen jaren mooie kantoorinrichtingen mogen realiseren. Als u op zoek bent naar interieur advies voor een dynamische werkplek, neem dan gerust contact met ons op en dan helpen wij u graag verder. Neem een kijkje op onze projectenpagina voor inspiratie.

    Investeer in een gezonde, ergonomische en dynamische werkplek met MV Kantoor.

    • Klantenservice
    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
    • Webshop
    • Kantoorartikelen
    • Projecten
    • Werkplek
    • Kantine
    • Ontvangst
    • Verlichting
    • Opbergen
    • Akoestiek
    • MV Kantoor
    • Over MV Kantoor
    • Projecten
    • Showroom
    • Vacatures
    • Offerte & 3D tekening
    • Referenties
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy Policy
    • Nieuws

    Nieuwsbrief

    Wilt u geen kantoortrends meer missen? Op de hoogte blijven van onze laatste acties? Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief!

    • Contact
    • Oude Arnhemseweg 23, 3702 BA Zeist
    • 030 - 691 25 25
    • info@mvkantoor.nl
    • Maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00
    • Payment providers

    © 2022 MV Kantoor

    • Facebook
    • Pinterest
    • Linkedin
    • Instagram
    • Youtube