Klanten geven ons 9.3 van 10 (98 reviews)

Kantoorartikelen
Nieuws
030 - 691 25 25
info@mvkantoor.nl
Klantenservice
  • Klantenservice

    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
  • Showroom

    showroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzittenshowroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzitten

    Bezoek onze winkel voor advies en inspiratie ... Lees meer

  • Heeft u vragen?

    • 030 69 125 25
    • info@mvkantoor.nl

    maandag t/m vrijdag

    09:00 t/m 17:00 uur

  • MV Kantoor MV Kantoor MV Kantoor
    MIJN ACCOUNT
    • Log in

      Nieuwe klant? Start hier.

    Winkelwagen
    • Mijn Winkelwagen (0)Edit Cart

      U heeft geen producten in uw winkelwagen

      Subtotaal:  € 0,00

      Afrekenen
    • Categorieën
    • PROJECTEN
    • WERKPLEK
      • Bekijk alles WERKPLEK
      • Bureaustoelen >
        • Bekijk alles Bureaustoelen >
        • Actie bureaustoelen
        • Budget bureaustoelen
        • Directiestoelen
        • Ergonomische bureaustoelen
        • Industriestoelen
        • Proefstoelen
        • XL bureaustoelen
      • Bureaus >
        • Bekijk alles Bureaus >
        • Rechte bureaus
        • Duo bureaus
        • Hoekbureaus
        • Zit-sta bureaus
        • Slinger bureaus
        • In hoogte instelbare bureaus
      • Dynamische werkplek >
        • Bekijk alles Dynamische werkplek >
        • Dynamisch zitten
        • Dynamisch meubilair
      • Accessoires >
      • (Corona) Preventieschermen >
      • Thuiswerkplek >
        • Bekijk alles Thuiswerkplek >
        • Thuiswerk bureaustoelen
        • Thuiswerk bureaus
        • Thuiswerkplek opbergen
        • Thuiswerk accessoires
    • VERGADEREN
      • Bekijk alles VERGADEREN
      • Vergaderstoelen >
      • Vergadertafels >
        • Bekijk alles Vergadertafels >
        • Standaard vergadertafels
        • Houten vergadertafels
        • Sta vergadertafels
        • Verstelbare vergadertafels
      • Dynamisch vergaderen >
        • Bekijk alles Dynamisch vergaderen >
        • Fietsstoelen
        • Dynamisch zitten
        • Dynamisch meubilair
      • Eigen tafel samenstellen >
        • Bekijk alles Eigen tafel samenstellen >
        • Onderstellen
        • Tafelbladen
    • KANTINE
      • Bekijk alles KANTINE
      • Kantinestoelen >
      • Kantinetafels >
        • Bekijk alles Kantinetafels >
        • Standaard kantinetafels
        • Houten kantinetafels
        • Statafels
      • Barkrukken >
      • Poefen >
      • Treinbanken >
        • Bekijk alles Treinbanken >
        • Enkele treinbanken
        • Dubbele treinbanken
        • Treinbanken met print
      • Eigen tafel samenstellen >
        • Bekijk alles Eigen tafel samenstellen >
        • Onderstellen
        • Tafelbladen
      • Banken >
      • Bijzettafels >
      • Buiten meubilair >
      • Ziteilanden >
    • ONTVANGST
      • Bekijk alles ONTVANGST
      • Banken >
      • Balies >
      • Bezoekers stoelen >
      • Bijzettafels >
      • Fauteuils >
      • Garderobe >
      • Loungestoelen >
      • Poefen >
      • Wachtbanken >
      • Treinbanken >
        • Bekijk alles Treinbanken >
        • Enkele treinbanken
        • Dubbele treinbanken
        • Treinbanken met print
      • Ziteilanden >
    • VERLICHTING
      • Bekijk alles VERLICHTING
      • Hanglampen >
      • Wandlampen >
      • Vloerlampen >
      • Tafellampen >
      • Lichtelementen >
    • OPBERGEN
      • Bekijk alles OPBERGEN
      • Kasten >
        • Bekijk alles Kasten >
        • Design kasten
        • Roldeurkasten
        • Schuifdeurkasten
        • Tweedeurskasten
      • Ladeblokken >
        • Bekijk alles Ladeblokken >
        • Verrijdbare Ladeblokken
        • Vaste Ladeblokken
    • AKOESTIEK
      • Bekijk alles AKOESTIEK
      • Akoestische cabines >
        • Bekijk alles Akoestische cabines >
        • Dichte akoestische belcellen
        • Dichte akoestische werkplekken
        • Dichte akoestische vergaderplekken
      • Akoestische wandpanelen >
      • Akoestische plafondpanelen >
      • Akoestisch meubilair >
        • Bekijk alles Akoestisch meubilair >
        • Akoestische fauteuils
        • Akoestische banken
        • Open akoestische belcellen
        • Open akoestische werkplekken
        • Open akoestische vergadergplekken
      • Scheidingswanden >
      • Akoestische verlichting >
      • Diverse akoestiek >
    • OUTLET
    • Klantenservice
    • Contact
    • Home
    • >
    • WERKPLEK
    • >
    • Dynamische werkplek >

    Dynamische werkplek >

    Een dynamische werkplek is een werkplek waar u uw werkzaamheden achter het bureau kunt combineren met lichaamsbeweging. Kantoormedewerkers zitten meer dan 8 uur per dag achter hun beeldscherm en hebben hierdoor een sedentaire levensstijl aangenomen. MV Kantoor biedt een ruim assortiment in kantoormeubilair wat bijdraagt aan een dynamische werkplek waar u naast uw werk ook kunt richten op uw gezondheid. Deze meubels stimuleren beweging en daarmee ook de doorbloeding. Medewerkers worden productiever, creatiever en minder vermoeid. Met deze innovatieve kantoormeubelen creëert u een ergonomische werkomgeving en wordt het aantal zituren substantieel verminderd.

    Direct contact met de specialist?
    Vraag deskundig advies aan
    • An error occurred, please try again later.
    Categorie
    1. Dynamisch zitten (24)
    2. Dynamisch meubilair (72)
    Filteren
    Filteren

    Artikelen 1 tot 12 van 87 in totaal

    • Foto-tabel
    • Lijst
    87
    • Social swing schommel
      Dynamische overlegplek Social Swing

      Een dynamische werkplek creëert u met Social Swing!

      Social Swing bestaat uit bankjes en/of schommelstoelen die o.a. gebruikt kunnen worden tijdens vergaderingen, brainstormsessies en pauzes. Dit dynamische kantoormeubel is mogelijk in diverse kleuren. Op deze manier kun u heel eenvoudig de uitstraling van het meubelstuk bepalen, zodat deze bij het interieur past.

      Deze unieke zitelementen creëren een informele vergaderruimte die creativiteit stimuleert.

      Lees hieronder meer over de mogelijkheden van dynamisch meubilair social swing, kies uw gewenste uitvoering en voeg Social Swing aan uw interieur toe.

      Prijs per stuk: € 10.763,00 excl. BTW

      € 13.023,23

      • Vergelijken
    • Concentratie unit geluiddempend
      Akoestische werk-en overlegplek Hybrid Apod L

      Met Hybrid Apod L heeft u akoestische privacy in een open kantoorruimte.

      De akoestische en grote werk-/overlegplek is perfect wanneer u in alle rust telefoongesprekken wil voeren of noodzakelijke privacy en concentratie nodig heeft om uw werk uit te voeren. Ook bij het nieuwe werken zijn de akoestische afgesloten ruimtes in open kantoorruimtes een fijne toevoeging.

      Deze overlegplek is o.a. uitgerust met verlichting en een ventilatiesysteem.

      De buitenkleur en het plafond van de akoestische concentratie unit is standaard zwart en de vloedbedekking is in het donkergrijs, maar kan (tegen meerprijs) ook in lichtgrijs. De binnenbekleding is standaard lichtgrijs, maar kan geleverd worden in diverse kleuren. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken, en creëer uw gewenste belcel!

      Lees hieronder meer over de Hybrid Apod L.

      Prijs per stuk: € 12.842,00 excl. BTW

      € 15.538,82

      • Vergelijken
    • Akoestische belcel Treehouse
      Akoestische belcel Treehouse G1

      Ongestoord in een akoestische cabine telefoongesprekken voeren, zoommeetings houden of gewoon even achter uw laptop werken.
      De akoestische belcel Treehouse is een unieke geluiddempende oplossing voor op kantoor.

      De telefooncel is standaard voorzien van een ventilatiesysteem, verlichting met bewegingssensor, werkblad en een stroompunt.

      De akoestische telefooncel biedt een rustige werkplek waar u in alle privacy kunt werken/bellen zonder dat u last heeft van uw omgeving. Door het geharde glas met akoestisch folie en (gestoffeerd) frame worden geluiden zowel binnen-als buiten gedempt.

      Stel de akoestische telefooncel zelf samen en geef uw kantoorinrichting een unieke toevoeging.

      Prijs per stuk: € 7.082,00 excl. BTW

      € 8.569,22

      • Vergelijken
    • Akoestische schommelstoel Social Swing
      Akoestische schommelstoel Social Swing

      Een dynamische werkplek creëert u met Social Swing Single

      Deze Social Swing bestaat uit 1 schommelstoel met een solide frame en dakje. De kantoor schommelstoel wordt o.a. gebruikt tijdens vergaderingen, brainstormsessies en pauzes.

      Dit unieke zitelement creëren een informele vergaderruimte die creativiteit stimuleert. Leverbaar in diverse stoffen en kleuren. Op deze manier kunt u heel eenvoudig de uitstraling van het kantoormeubel bepalen, zodat het bij het interieur past.

      Lees hieronder meer over de mogelijkheden van dynamisch meubilair social swing single en kies uw gewenste opties!

      Prijs per stuk: € 4.204,00 excl. BTW

      € 5.086,84

      • Vergelijken
    • Busylounge akoestische overlegplek
      Akoestische overlegplek Busylounge 4-persoons

      Busylounge is een mobiele kantoorhub ontworpen om te werken, overleggen en ontspannen. Met deze akoestische unit creëert u een comfortabele privacy ruimte op kantoor. 

      Busylounge plaatst u eenvoudig in de gewenste ruimte zonder veel ruimte te verliezen.

      U kunt de overlegplek zelf configureren door de kleuren kiezen en optionele functies toe te voegen. Ervaar comfortabele akoestiek en kies voor een meetingbooth die uitstekend bij het nieuwe werken past.

      Inclusief montage

      Normale prijs: € 11.756,00excl. BTW

      Special Price € 10.287,00

      € 12.447,27

      • Vergelijken
    • Busylounge akoestische overlegplek
      Akoestische overlegplek Busylounge 2-persoons

      Busylounge is een mobiele kantoorhub ontworpen om te werken, overleggen en ontspannen. Met deze akoestische unit creëert u een comfortabele privacy ruimte op kantoor. 

      Busylounge plaatst u eenvoudig in de gewenste ruimte zonder veel ruimte te verliezen.

      U kunt de overlegplek zelf configureren door de kleuren kiezen en optionele functies toe te voegen. Ervaar comfortabele akoestiek en kies voor een meetingbooth die uitstekend bij het nieuwe werken past.

      Inclusief montage

      Normale prijs: € 6.620,00excl. BTW

      Special Price € 5.793,00

      € 7.009,53

      • Vergelijken
    • Akoestische vergaderplek Busypod XL
      Akoestische vergaderplek Busypod XL

      Met deze grote stijlvolle vergaderhub creëert u een stilte ruimte op kantoor waar u in alle rust en privacy kunt werken en overleggen. Geen last meer van omgevingsgeluiden tijdens vergaderingen en/of videoconferences.

      Deze akoestische overlegplek plaatst u in de gewenste ruimte zonder de transparantie te verliezen door het gebruik van glas in de stilte cabine.

      Het fijne aan deze concentratie unit zijn de uitbreide (kleur) mogelijkheden. U kunt de afgeschermde vergaderruimte voor kantoor in uw eigen stijl kiezen. Andere kleur voor ogen? Geen probleem, neem contact met ons op en samen kijken wij naar de mogelijkheden.

      Ervaar prettige akoestiek en kies voor een meetingbooth die uitstekend bij het nieuwe werken past.

      Inclusief montage

      Normale prijs: € 24.364,00excl. BTW

      Special Price € 21.318,00

      € 25.794,78

      • Vergelijken
    • Akoestische vergaderplek Busypod
      Akoestische vergaderplek Busypod

      Met deze stijlvolle vergaderhub creëert u een stilte ruimte op kantoor waar u in alle rust en privacy kunt werken en overleggen. Geen last meer van omgevingsgeluiden als u een telefoontje aan het plegen bent of vertrouwelijke gesprekken aan het voeren bent.

      Deze akoestische overlegplek plaatst u eenvoudig in de gewenste ruimte zonder de transparantie te verliezen door het gebruik van glas in de stilte cabine.

      Het fijne aan deze concentratie unit zijn de uitbreide (kleur) mogelijkheden. U kunt de afgeschermde vergaderruimte voor kantoor in uw eigen stijl kiezen. Andere kleur voor ogen? Geen probleem, neem contact met ons op en samen kijken wij naar de mogelijkheden.

      Ervaar prettige akoestiek en kies voor een meetingbooth die uitstekend bij het nieuwe werken past.

      (Scherm en meubels zijn standaard niet meegeleverd)

      Inclusief montage

      Normale prijs: € 16.027,00excl. BTW

      Special Price € 14.023,00

      € 16.967,83

      • Vergelijken
    • Concentratie booth busypod
      Akoestische werkplek Busypod

      Met deze stijlvolle booth creëert u een stilte ruimte op kantoor waar u in alle rust en privacy werken. Geen last meer van omgevingsgeluiden als u een telefoontje aan het plegen bent of vertrouwelijke gesprekken aan het voeren bent.

      Deze akoestische werkplek plaatst u eenvoudig in de gewenste ruimte zonder de transparantie te verliezen door het gebruik van glas in de stilte cabine.

      Het fijne aan deze concentratie unit zijn de uitbreide (kleur) mogelijkheden. U kunt de afgeschermde werkplek voor kantoor in uw eigen stijl kiezen. Andere kleur voor ogen? Geen probleem, neem contact met ons op en samen kijken wij naar de mogelijkheden.

      Ervaar prettige akoestiek en kies voor een werkplek die uitstekend bij het nieuwe werken past.

      Inclusief montage

      Normale prijs: € 13.509,00excl. BTW

      Special Price € 11.820,00

      € 14.302,20

      • Vergelijken
    • Akoestische belcel Busypod
      Akoestische belcel Busypod

      Met deze stijlvolle office phone booth kunt u in alle rust en privacy telefoneren/werken in elke ruimte. De akoestische belcel plaatst u in een ruimte waar omgevingsgeluiden zijn zoals een kantoortuin, station, aula, scholen et cetera.

      De Busypod telefooncel biedt een comfortabele werkomgeving in drukke plaatsen. De office phone booth voor 1 persoon geeft u de mogelijkheid om ongestoord te praten in een cabine die bij het nieuwe werken past.

      Het fijne aan deze concentratie unit is, zijn de uitgebreide (kleur) mogelijkheden. U kunt de akoestische belcel voor kantoor in uw eigen stijl kiezen. Andere kleur voor ogen? Geen probleem, neem contact met ons op en samen kijken wij naar de mogelijkheden.

      Ervaar prettige akoestiek en kies voor een afgeschermde werkplek die uitstekend bij het nieuwe werken past.

      Inclusief montage

      Normale prijs: € 10.149,00excl. BTW

      Special Price € 8.892,00

      € 10.759,32

      • Vergelijken
    • Markant akoestische phone chair
      Akoestische fauteuil Hybrid BizClass

      In alle rust geconcentreerd werken?
      Met de Hybrid BizClass fauteuil is dit mogelijk. Deze akoestische stoel heeft hoge panelen waardoor omgevingsgeluiden gedempt worden. 

      De werkplek is gestoffeerd, voorzien van een draaibaar tafelblad en flexhub elektrificatie met 1x stroom en 1x USB charger. De concentratie werkplek is mogelijk in diverse kleuren. Op deze manier kunt u de uitstraling van de akoestische werkplek helemaal zelf bepalen, zodat deze bij het interieur past!

      Bekijk de mogelijkheden van de Akoestische stoel Hybrid BizzClass, en kies uw gewenste uitvoering.

      Prijs per stuk: € 4.543,00 excl. BTW

      € 5.497,03

      • Vergelijken
    • Akoestische overlegplek Hybrid Apod XL
      Akoestische overlegplek Hybrid Apod XL

      Met Hybrid Apod XL heeft u akoestische privacy in een open kantoorruimte.

      De akoestische en grote overlegplek is perfect wanneer u in alle rust telefoongesprekken wil voeren. Wanneer u de noodzakelijke privacy en concentratie nodig heeft om uw werk uit te voeren en/of te overleggen. Ook bij het nieuwe werken zijn de akoestische afgesloten ruimtes in open kantoorruimtes een fijne toevoeging.

      Deze overlegplek is o.a. uitgerust met verlichting en een ventilatiesysteem.

      De buitenkleur en het plafond van de akoestische concentratie unit is standaard zwart en de vloedbedekking is in het donkergrijs, maar kan (tegen meerprijs) ook in lichtgrijs. De binnenbekleding is standaard lichtgrijs, maar kan geleverd worden in diverse kleuren. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken, en creëer uw gewenste belcel!

      Lees hieronder meer over de Hybrid Apod XL.

      Prijs per stuk: € 19.647,00 excl. BTW

      € 23.772,87

      • Vergelijken
    Pagina:
    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5

    Een dynamische werkplek is een werkplek waar u uw werkzaamheden achter het bureau kunt combineren met lichaamsbeweging. Kantoormedewerkers zitten meer dan 8 uur per dag achter hun beeldscherm en hebben hierdoor een sedentaire levensstijl aangenomen. MV Kantoor biedt een ruim assortiment in kantoormeubilair wat bijdraagt aan een dynamische werkplek waar u naast uw werk ook kunt richten op uw gezondheid. Deze meubels stimuleren beweging en daarmee ook de doorbloeding. Medewerkers worden productiever, creatiever en minder vermoeid. Met deze innovatieve kantoormeubelen creëert u een ergonomische werkomgeving en wordt het aantal zituren substantieel verminderd.

    Meer bewegen

    Kom nu in beweging met een gezond kantoor samen met MV Kantoor. Er zijn diverse meubelen die een positieve bijdrage daaraan kunnen leveren. Bij een dynamische werkplek is beweging een belangrijk onderdeel van de werkdag. Denk dus aan een bureaufiets waar u achter uw bureau kunt fietsen. Zo blijft het bloed ook goed doorstromen naar uw hersenen, wat bevorderlijk is voor de productiviteit en concentratie. Of een zit-sta bureau waarbij u wisselt tussen zittend en staand werken. Voeg ook statafels aan uw kantoorinrichting toe en houdt een staande vergadering. Deze verlopen dan niet alleen sneller, maar ook efficiënter en creatiever.

    Medewerkers die meer bewegen op de werkvloer zijn productiever, gezonder en hebben meer plezier in hun werk. Op een dynamische werkplek worden gezondheidsproblemen zowel mentaal als fysiek sterk vermindert.

    Ergonomische werkplek

    Vaak wordt de bureaustoel niet compleet uit een kantoorinrichting geschrapt. Daarom is het van belang dat de tijd die u zit, u dit op een ergonomische bureaustoel doet. Wilt u zitten, maar bent u op zoek naar andere dynamische zitoplossingen? Dan is een zitbal of een kruk ook een mogelijkheid. Een ergonomische zitbal versterkt de spieren in de rug en benen. Daarnaast zorgt de zitbal ook voor een actieve zitting en ziet er ook nog eens leuk uit. Kruk Up is een opvallende kruk in frisse kleuren. Deze kruk kantelt waardoor u in beweging blijft en stimuleert de rechte houding van de rug.

    Akoestische overlegplekken

    Een goede akoestiek op de werkvloer draagt bij aan een productieve en dynamische werkomgeving. Door de demping in harde geluiden en ruis kan men zich beter concentreren en storen zij zich minder aan omgevingsgeluiden. Akoestische oplossingen zoals een gesloten overlegplek of een telefooncel waar u staand kunt telefoneren zonder dat collega’s u horen, kunnen ook voor diverse doeleinden gebruikt worden. Een verbetering in de akoestiek levert uiteindelijk ook een mindering in ziekteverzuim doordat men gelukkiger is op het werk.

    MV Kantoor de projectinrichter

    MV Kantoor is al ruim 30 jaar projectinrchter en heeft de afgelopen jaren mooie kantoorinrichtingen mogen realiseren. Als u op zoek bent naar interieur advies voor een dynamische werkplek, neem dan gerust contact met ons op en dan helpen wij u graag verder. Neem een kijkje op onze projectenpagina voor inspiratie.

    Investeer in een gezonde, ergonomische en dynamische werkplek met MV Kantoor.

    • Klantenservice
    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
    • Webshop
    • Kantoorartikelen
    • Projecten
    • Werkplek
    • Kantine
    • Ontvangst
    • Verlichting
    • Opbergen
    • Akoestiek
    • MV Kantoor
    • Over MV Kantoor
    • Projecten
    • Showroom
    • Vacatures
    • Offerte & 3D tekening
    • Referenties
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy Policy
    • Nieuws

    Nieuwsbrief

    Wil je geen kantoortrends meer missen? Op de hoogte blijven van onze laatste acties? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!

    • Contact
    • Oude Arnhemseweg 23, 3702 BA Zeist
    • 030 - 691 25 25
    • info@mvkantoor.nl
    • Maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00
    • Payment providers

    © 2023 MV Kantoor

    • Facebook
    • Pinterest
    • Linkedin
    • Instagram
    • Youtube