Klanten geven ons 9.3 van 10 (106 reviews)

Kantoorartikelen
Nieuws
030 - 691 25 25
info@mvkantoor.nl
Klantenservice
  • Klantenservice

    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
  • Showroom

    showroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzittenshowroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzitten

    Bezoek onze winkel voor advies en inspiratie ... Lees meer

  • Heeft u vragen?

    • 030 69 125 25
    • info@mvkantoor.nl

    maandag t/m vrijdag

    09:00 t/m 17:00 uur

MV Kantoor MV Kantoor MV Kantoor
MIJN ACCOUNT
  • Log in

    Nieuwe klant? Start hier.

Winkelwagen
  • Mijn Winkelwagen (0)Edit Cart

    U heeft geen producten in uw winkelwagen

    Subtotaal:  € 0,00

    Afrekenen
  • Categorieën
  • PROJECTINRICHTING
    • Kantoorinrichting >
      • Circulaire kantoorinrichting
      • Duurzame kantoorinrichting
      • Industriële kantoorinrichting
      • Inrichting klein kantoor
      • Luxe kantoorinrichting
      • Moderne kantoorinrichting
    • Schoolinrichting >
  • WERKPLEK
    • Bureaustoelen >
      • Actie bureaustoelen
      • Budget bureaustoelen
      • Directiestoelen
      • Ergonomische bureaustoelen
      • Industriestoelen
      • Proefstoelen
    • Bureaus >
      • Rechte bureaus
      • Duo bureaus
      • Hoekbureaus
      • Zit-sta bureaus
      • Slinger bureaus
      • In hoogte instelbare bureaus
    • Dynamische werkplek >
      • Dynamisch zitten
      • Dynamisch meubilair
    • Stilte werkplek >
    • Accessoires >
    • Thuiswerkplek >
      • Thuiswerk bureaustoelen
      • Thuiswerk bureaus
      • Thuiswerkplek opbergen
      • Thuiswerk accessoires
  • VERGADEREN
    • Vergaderstoelen >
    • Vergadertafels >
      • Standaard vergadertafels
      • Houten vergadertafels
      • Sta vergadertafels
      • Verstelbare vergadertafels
    • Dynamisch vergaderen >
      • Dynamisch zitten
      • Dynamisch meubilair
    • Eigen tafel samenstellen >
      • Onderstellen
      • Tafelbladen
  • KANTINE
    • Kantinestoelen >
    • Kantinetafels >
      • Standaard kantinetafels
      • Houten kantinetafels
      • Statafels
    • Barkrukken >
    • Poefen >
    • Treinbanken >
      • Enkele treinbanken
      • Dubbele treinbanken
      • Treinbanken met print
    • Eigen tafel samenstellen >
      • Onderstellen
      • Tafelbladen
    • Banken >
    • Bijzettafels >
    • Buiten meubilair >
    • Ziteilanden >
  • ONTVANGST
    • Banken >
    • Balies >
    • Bezoekers stoelen >
    • Bijzettafels >
    • Fauteuils >
    • Garderobe >
    • Loungestoelen >
    • Poefen >
    • Wachtbanken >
    • Treinbanken >
      • Enkele treinbanken
      • Dubbele treinbanken
      • Treinbanken met print
    • Ziteilanden >
  • VERLICHTING
    • Hanglampen >
    • Wandlampen >
    • Vloerlampen >
    • Bureaulampen >
    • Lichtelementen >
  • OPBERGEN
    • Kasten >
      • Design kasten
      • Lockerkasten
      • Roldeurkasten
      • Schuifdeurkasten
      • Tweedeurskasten
    • Ladeblokken >
      • Verrijdbare Ladeblokken
      • Vaste Ladeblokken
  • AKOESTIEK
    • Akoestische cabines >
      • Dichte akoestische belcellen
      • Dichte akoestische werkplekken
      • Dichte akoestische vergaderplekken
    • Akoestische wandpanelen >
    • Akoestische plafondpanelen >
    • Akoestisch meubilair >
      • Akoestische fauteuils
      • Akoestische banken
      • Open akoestische belcellen
      • Open akoestische werkplekken
      • Open akoestische vergaderplekken
    • Scheidingswanden >
      • Akoestische bureaupanelen
      • Akoestische hangpanelen
      • Staande akoestische panelen
      • Verrijdbare akoestische panelen
    • Akoestische verlichting >
    • Diverse akoestiek >
  • OUTLET
  • Klantenservice
  • Contact
  • Home
  • >
  • VERGADEREN
  • >
  • Dynamisch vergaderen >
  • >
  • Dynamisch meubilair
Filters(0)
Prijs
  • €406 €29780
Onderstel
  1. 4poots (2)
  2. Verrijdbaar (wielen) (1)
Soort
  1. akoestische stoel (5)
  2. akoestische bank (7)
  3. akoestische werkplek (3)
  4. akoestische overlegplek (18)
Wielen
  1. Ja (9)
  2. Nee (6)
Wielen
  1. Ja (2)
  2. Nee (35)
Werkblad
  1. Ja (31)
  2. Optioneel (8)
  3. Nee (5)
Akoestische klasse
  1. Klasse A (18)
  2. Niet bekend (23)
In showroom aanwezig
  1. Ja (2)
Afmeting blad
  1. 200x100 - 240x100 (1)
  2. Overige afmetingen (1)
Kleur blad
  1. Beuken (2)
  2. Eiken Licht (1)
  3. Essen (1)
  4. Grijs (1)
  5. Wit (1)
  6. Zwart (1)
  7. Overige bladkleuren (1)
Stapelbaar
  1. Niet stapelbaar (3)
Vorm
  1. Rechthoek (2)
Materiaal
  1. Gestoffeerd (7)
  2. Hout (7)
  3. MDF (1)
  4. Melamine (5)
  5. Metaal (2)
  6. Staal (6)
Kleur Frame
  1. Hout (2)
  2. Wit (1)
  3. Zilver (1)
  4. Zwart (1)
Armleggers
  1. Zonder armleggers (3)
Aantal Personen
  1. 1-5 personen (2)
  2. 1-persoons (16)
  3. 2-persoons (16)
  4. 3-persoons (8)
  5. 4-persoons (19)
  6. 5+ persoons (5)
  7. 5-10 personen (3)
  8. 5-persoons (10)
  9. 6-persoons (16)
  10. 8-persoons (4)
Materiaal zitting
  1. Kunstleder (1)
  2. Metaal (2)
  3. Stof (3)
Kleur
  1. Aluminium (2)
  2. Antraciet (52)
  3. Blauw (45)
  4. Bordeauxrood (37)
  5. Bruin (36)
  6. Cognac (26)
  7. Geel (45)
  8. Groen (45)
  9. Grijs (51)
  10. Houtkleur (12)
  11. Ivoor (23)
  12. Koper (1)
  13. Oranje (41)
  14. Paars (25)
  15. Rood (45)
  16. Roze (36)
  17. Wit (51)
  18. Zand (41)
  19. Zwart (43)
  20. Overige kleuren (14)
Merk
  1. Buzzispace (1)
  2. Deberenn (16)
  3. Gottesons (3)
  4. Huislijn Kantoormeubelen (4)
  5. Hushoffice (13)
  6. Lande (2)
  7. Markant Office (15)
  8. Narbutas (1)
Toon %s producten

Dynamisch meubilair

Dynamisch meubilair past perfect in een moderne en/of activity based werkomgeving. Deze kantoormeubelen zijn breed inzetbaar van flexwerkplek tot vergaderplek. Veel van deze meubelen zijn akoestisch en hierdoor heel geschikt voor open en grote kantoorruimtes. Omgevingsgeluiden worden gedempt en u kunt rustig werken en vergaderen. De vormgeving is aan u, bij MV Kantoor vindt u speelse schommels, akoestische huisjes of modulaire banken en overlegplekken.

Direct contact met de specialist?
Vraag deskundig advies aan
  • An error occurred, please try again later.
Filteren
Filteren

Artikelen 1 tot 12 van 55 in totaal

  • Foto-tabel
  • Lijst
55
  • Hush Work
    Akoestische werkplek HUSH Work

    Deze akoestische werkplek Hush Work is een ideale oplossing om geconcentreerd te kunnen werken.
    De geluidsabsorberende wanden van de werkpod zorgen voor goede een akoestiek en is perfect voor grote kantoortuinen en scholen.

    In de kantoorpod heeft u zonder enige moeite, volledige focus. De stille werkplek neemt slechts 2m2 in beslag. Hierdoor is de focus room in vrijwel elke kantoorruimte prima te plaatsen.

    Deze akoestische werkplek is van allerlei gemakken voorzien die comfortabel en efficiënt werken mogelijk maken. Uitgerust met:
    ✓ dimbare verlichting
    ✓ ventilatiesysteem te verstellen met draaiknop
    ✓ werkblad
    ✓ comfortabele zitting met armleuning
    ✓ ergonomisch legbord
    ✓ 1x stroom, 2x USB aansluiting & 2x data.

    Bekijk de rest van de Hush Office collectie voor andere cabines. Leasen is ook mogelijk.

    Een prettige akoestische werkplek die door iedereen gebruikt kan worden.

    Prijs per stuk: € 14.070,00 excl. BTW

    € 17.024,70

  • Hush Meet Small tweepersoons
    Gesloten overlegplek HUSH Meet S

    HUSH Meet S is een luxe akoestische overlegplek met de beste akoestische waarden, ideaal als u in alle rust wilt telefoneren, werken of vergaderen.

    De meetingbooth is geschikt voor 2 personen. Ideaal voor een rustig overleg waarbij de inhoud van de gesprekken in de cabine blijven. Een grotere cabine? Zie dan Hush Meet voor 4 personen of Hush Meet Large voor meer dan 4 personen.

    Deze vergaderbox wordt afgesloten met een glazen deur maar blijft volledig geventileerd om een gezonde en hygiënische werkplek te behouden. HUSH Meet S is uitgevoerd met diverse faciliteiten:
    ✓ verlichting (verstelbaar met draaiknoppen)
    ✓ ventilatiesysteem (verstelbaar met draaiknoppen)
    ✓ tafel
    ✓ comfortabele zittingen met armleuning
    ✓ 1x stroom, 2x USB aansluiting & 2x data

    Bekijk de rest van de Hush Office collectie voor andere kantoorunits. Leasen is ook mogelijk.

    Mobiele & akoestische oplossing voor efficiënte vergaderingen.

    Prijs per stuk: € 15.170,00 excl. BTW

    € 18.355,70

  • Geluiddichte werkplek Hush
    Akoestische werkplek HUSH Work Sit & Stand

    Twee belangrijke elementen in één werkplek!

    De akoestische werkplek Hush Sit&Stand combineert de afwisseling tussen zittend en staand werken met een goede akoestiek. 
    De geluiddempende cabine zorgt ervoor dat u ongestoord kunt werken en dit op de gewenste zit-of stahoogte kunt doen.

    De stille concentratiewerkplek is van allerlei gemakken voorzien om het u zo comfortabel mogelijk te laten werken.
    De geluidsabsorberende wanden zorgen voor goede een akoestiek en is perfect voor grote kantoortuinen en scholen. De werkplek wordt gesloten met een glazen deur en heeft een actieve ventilatie, hierdoor blijft HUSH work een fijne en hygiënische werkplek.

    Maak keuzes in de onderstaande dropdown menu's op tot de gewenste combinatie te komen.

    Leasen is ook mogelijk.

    Prijs per stuk: € 15.150,00 excl. BTW

    € 18.331,50

  • Deberenn akoestische bank Cara Highline
    Akoestische bank Cara Highline met tafelbladen

    Even ontspannen of ongestoord een telefoontje plegen?

    Met de akoestische bank Cara Highline is dat mogelijk. Het akoestische zitmeubilair biedt u comfort, privacy en een akoestische oplossing.

    De akoestische bank is voorzien van hoge panelen in diverse hoogtes en kan geleverd worden in verschillende stofferingen en kleuren. Een combinatie van meerdere kleuren/stoffen is ook mogelijk tegen een meerprijs.

    Bekijk de mogelijkheden van akoestische bank Cara Highline.

    Prijs per stuk: € 2.878,00 excl. BTW

    € 3.482,38

  • Gesloten overlegplek Hush Meet L
    Gesloten overlegplek HUSH Meet L

    HUSH Meet L is dé vergadercabine voor groepen tot 8 personen en digitale vergaderingen.

    Deze meetingbooth wordt afgesloten met een glazen deur maar blijft volledig geventileerd om een gezonde en hygiënische vergaderruimte te behouden. HUSH Meet L is een losstaande vergaderruimte met geluidsabsorberend materiaal waardoor gesprekken in de vergaderbox blijven. Kleinere vergaderplekken zijn Hush Meet S voor 2 personen of Hush Meet voor 4 personen.

    Hush Meet L kunt u zelfs uitbreiden door meerdere modules aan de akoestische unit toe te voegen.

    ✓ verlichting (verstelbaar met draaiknoppen)
    ✓ ventilatiesysteem (verstelbaar met draaiknoppen)
    ✓ tafel
    ✓ comfortabele zittingen met armleuning
    ✓ 2x stroom, 2x USB aansluiting & 2x data

    Bekijk de rest van de Hush Office collectie voor andere kantoorunits. Leasen is ook mogelijk.

    Mobiele & akoestische oplossing voor efficiënte vergaderingen.

    Prijs per stuk: € 19.630,00 excl. BTW

    € 23.752,30

  • Back 2 back duo werkplek Idea Starter 103
    Duo werkplek Idea Starter 103 Set van 2 banken

    De back 2 back duo werkplek is een multifunctionele toevoeging voor de flexibele werkplek.

    Deze 2 akoestische banken zijn ideaal voor spontane samenwerkingen die u in alle rust kunt doen door de hoge panelen. Beide banken zijn voorzien van een werkblad zodat u hier een laptop op kwijt kunt.

    De werkplek is gestoffeerd en is mogelijk in verschillende kleuren. Op deze manier kunt u de uitstraling van de akoestische werkplek bepalen, zodat deze bij het interieur past.

    Bekijk de mogelijkheden van de back 2 back duo werkplek Idea Starter 103 en kies uw gewenste uitvoering!

    Prijs per stuk: € 8.189,00 excl. BTW

    € 9.908,69

  • Markant Duo bank Idea Starter 120
    Werkplek unit Idea Starter 111

    De Idea Starter werkunit biedt 4 flexibele werkplekken voor uw kantoorinrichting.

    De multifunctionele zitplek bestaat uit 2 individuele werkplekken en 1 duo werkplek voor samenwerkingen. De werkplekken zijn van elkaar gescheiden door akoestische panelen. Hierdoor heeft u geen last van de mensen om u heen.

    De werkplek is gestoffeerd, voorzien van een swivel tafelblad en is mogelijk in verschillende kleuren. Op deze manier kunt de uitstraling van de akoestische concentratie unit eenvoudig zelf bepalen, zodat deze bij het interieur past.

    Bekijk de mogelijkheden van de concentratie werkplek Idea Starter 111 en kies hieronder uw gewenste uitvoering!

    Prijs per stuk: € 12.427,00 excl. BTW

    € 15.036,67

  • Duo werkplek Idea Starter 120 - MV Kantoor
    Duo werkplek Idea Starter 120

    In alle rust geconcentreerd werken?

    Met de duo werkplek is dit mogelijk. Deze werkunit bestaat uit 2 werkplekken die gescheiden zijn door akoestische panelen. De twee akoestische werkplekken zijn beide voorzien van een werkblad zodat u hier een laptop op kwijt kunt.

    De werkplek is gestoffeerd, voorzien van een swivel tafelblad en is mogelijk in verschillende kleuren. Op deze manier kunt u de uitstraling van de concentratie unit eenvoudig zelf bepalen, zodat deze bij het interieur past.

    Bekijk de mogelijkheden van de concentratie werkplek Idea Starter 120 en kies hieronder uw gewenste kleur.

    Prijs per stuk: € 8.189,00 excl. BTW

    € 9.908,69

  • Akoestische overlegplek
    POD Corner overlegplek High

    Een overleg houden, lunchen of een informeel gesprek voeren?

    Met de POD Corner High is het allemaal mogelijk. Deze ontmoetingsplek op kantoor is een veelzijdig zitmeubilair met een grote vergadertafel.
    De overlegplek is voorzien van hoge zijwangen die voor privacy zorgen en een akoestische werking hebben die omgevingsgeluiden absorberen.

    Zowel de tafel als de comfortabele zittingen zijn leverbaar in diverse kleuren. Op deze manier kunt u heel eenvoudig de uitstraling van de akoestische overlegplek bepalen, zodat deze bij het (kantoor)interieur past.

    Bekijk de mogelijkheden van de veelzijdige werkplek en kies hieronder uw gewenste uitvoering.

    Prijs per stuk: € 9.860,00 excl. BTW

    € 11.930,60

  • Markant Idea starter bank
    Overlegplek Idea Starter 117

    Overleggen, samen of alleen werken, een telefoontje plegen of even ontspannen, dat kan allemaal met de Overlegplek Idea Starter 117.

    Overlegplek Idea Starter is een multifunctionele werkplek die gebruikt kan worden voor diverse doeleinden.

    De zitting is mogelijk in 2 uitvoeringen, met lage rugleuning of met hoge rug panelen voor privacy. U kunt een keuze maken in diverse kleuren die de loungeplek een eigen uitstraling geeft. Dankzij het strak en simplistisch design past de loungebank bij de meest uiteenlopende interieurs. Een aanwinst voor iedere kantoorinrichting!

    Bekijk de mogelijkheden van overlegplek Idea Starter en kies hieronder uw gewenste uitvoering.

    Prijs per stuk: € 7.686,00 excl. BTW

    € 9.300,06

  • Markant POD zithoek 6 personen
    POD 6 High overlegplek

    Een overleg houden, lunchen of een informeel gesprek voeren?

    Met de POD 6 High is het allemaal mogelijk. Deze ontmoetingsplek op kantoor is een veelzijdig zitmeubilair met een grote vergadertafel. De overlegplek is voorzien van hoge zijwangen die voor privacy zorgen en een akoestische werking hebben.

    Het is mogelijk om een scherm aan de wand te monteren voor een overleg/presentatie. Zowel de tafel als de comfortabele zittingen en zijwangen zijn leverbaar in diverse kleuren.

    Bekijk de mogelijkheden van de veelzijdige werkplek en kies hieronder uw gewenste uitvoering.

    Let op: POD 6 High wordt zonder scherm geleverd.

    Prijs per stuk: € 9.953,00 excl. BTW

    € 12.043,13

  • 6-persoons overlegplek
    POD 6 Low overlegplek

    Een overleg houden, lunchen of een informeel gesprek voeren?

    Met de POD 6 Low is het allemaal mogelijk. Deze ontmoetingsplek op kantoor is een veelzijdig zitmeubilair met een grote vergadertafel. De overlegplek is voorzien van lage zijwangen die voor privacy zorgen en een akoestische werking hebben. 

    Zowel de tafel als de comfortabele zittingen en zijwangen zijn leverbaar in diverse kleuren. Op deze manier kunt u eenvoudig de uitstraling van de 6-persoons overlegplek zelf bepalen, zodat deze bij het interieur past.

    Bekijk de mogelijkheden van de veelzijdige werkplek en kies hieronder uw gewenste uitvoering.

    Prijs per stuk: € 7.924,00 excl. BTW

    € 9.588,04

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  • Klantenservice
  • Contact
  • Bestellen & Retouren
  • Betaling
  • Verzendkosten
  • Zakelijk leverancier
  • Montage
  • Levertijden
  • Garantie
  • Webshop
  • Kantoorartikelen
  • Werkplek
  • Vergaderen
  • Kantine
  • Ontvangst
  • Verlichting
  • Opbergen
  • Akoestiek
  • MV Kantoor
  • Over MV Kantoor
  • Projectinrichting
  • Werkgebied
  • Showroom
  • Offerte & 3D tekening
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy Policy
  • Nieuws

Nieuwsbrief

Wil je geen kantoortrends meer missen? Op de hoogte blijven van onze laatste acties? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!

  • Contact
  • Oude Arnhemseweg 23, 3702 BA Zeist
  • 030 - 691 25 25
  • info@mvkantoor.nl
  • Maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00
  • In verband met Hemelvaart zijn wij op donderdag 29 en vrijdag 30 mei gesloten.

  • Payment providers

© 2025 MV Kantoor

  • Facebook
  • Pinterest
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
Privacy Policy
×
This is the privacy policy sample page.
It was created automatically and do not substitute the one you need to create and provide to your store visitors.
Please, replace this text with the correct privacy policy by visiting the Customers > GDPR > Privacy Policy section in the backend.
I have read and accept