Klanten geven ons 9.3 van 10 (100 reviews)

Kantoorartikelen
Nieuws
030 - 691 25 25
info@mvkantoor.nl
Klantenservice
  • Klantenservice

    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
  • Showroom

    showroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzittenshowroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzitten

    Bezoek onze winkel voor advies en inspiratie ... Lees meer

  • Heeft u vragen?

    • 030 69 125 25
    • info@mvkantoor.nl

    maandag t/m vrijdag

    09:00 t/m 17:00 uur

  • MV Kantoor MV Kantoor MV Kantoor
    MIJN ACCOUNT
    • Log in

      Nieuwe klant? Start hier.

    Winkelwagen
    • Mijn Winkelwagen (0)Edit Cart

      U heeft geen producten in uw winkelwagen

      Subtotaal:  € 0,00

      Afrekenen
    • Categorieën
    • PROJECTEN
    • WERKPLEK
      • Bekijk alles WERKPLEK
      • Bureaustoelen >
        • Bekijk alles Bureaustoelen >
        • Actie bureaustoelen
        • Budget bureaustoelen
        • Directiestoelen
        • Ergonomische bureaustoelen
        • Industriestoelen
        • Proefstoelen
        • XL bureaustoelen
      • Bureaus >
        • Bekijk alles Bureaus >
        • Rechte bureaus
        • Duo bureaus
        • Hoekbureaus
        • Zit-sta bureaus
        • Slinger bureaus
        • In hoogte instelbare bureaus
      • Dynamische werkplek >
        • Bekijk alles Dynamische werkplek >
        • Dynamisch zitten
        • Dynamisch meubilair
      • Accessoires >
      • (Corona) Preventieschermen >
      • Thuiswerkplek >
        • Bekijk alles Thuiswerkplek >
        • Thuiswerk bureaustoelen
        • Thuiswerk bureaus
        • Thuiswerkplek opbergen
        • Thuiswerk accessoires
    • VERGADEREN
      • Bekijk alles VERGADEREN
      • Vergaderstoelen >
      • Vergadertafels >
        • Bekijk alles Vergadertafels >
        • Standaard vergadertafels
        • Houten vergadertafels
        • Sta vergadertafels
        • Verstelbare vergadertafels
      • Dynamisch vergaderen >
        • Bekijk alles Dynamisch vergaderen >
        • Fietsstoelen
        • Dynamisch zitten
        • Dynamisch meubilair
      • Eigen tafel samenstellen >
        • Bekijk alles Eigen tafel samenstellen >
        • Onderstellen
        • Tafelbladen
    • KANTINE
      • Bekijk alles KANTINE
      • Kantinestoelen >
      • Kantinetafels >
        • Bekijk alles Kantinetafels >
        • Standaard kantinetafels
        • Houten kantinetafels
        • Statafels
      • Barkrukken >
      • Poefen >
      • Treinbanken >
        • Bekijk alles Treinbanken >
        • Enkele treinbanken
        • Dubbele treinbanken
        • Treinbanken met print
      • Eigen tafel samenstellen >
        • Bekijk alles Eigen tafel samenstellen >
        • Onderstellen
        • Tafelbladen
      • Banken >
      • Bijzettafels >
      • Buiten meubilair >
      • Ziteilanden >
    • ONTVANGST
      • Bekijk alles ONTVANGST
      • Banken >
      • Balies >
      • Bezoekers stoelen >
      • Bijzettafels >
      • Fauteuils >
      • Garderobe >
      • Loungestoelen >
      • Poefen >
      • Wachtbanken >
      • Treinbanken >
        • Bekijk alles Treinbanken >
        • Enkele treinbanken
        • Dubbele treinbanken
        • Treinbanken met print
      • Ziteilanden >
    • VERLICHTING
      • Bekijk alles VERLICHTING
      • Hanglampen >
      • Wandlampen >
      • Vloerlampen >
      • Tafellampen >
      • Lichtelementen >
    • OPBERGEN
      • Bekijk alles OPBERGEN
      • Kasten >
        • Bekijk alles Kasten >
        • Design kasten
        • Roldeurkasten
        • Schuifdeurkasten
        • Tweedeurskasten
      • Ladeblokken >
        • Bekijk alles Ladeblokken >
        • Verrijdbare Ladeblokken
        • Vaste Ladeblokken
    • AKOESTIEK
      • Bekijk alles AKOESTIEK
      • Akoestische cabines >
        • Bekijk alles Akoestische cabines >
        • Dichte akoestische belcellen
        • Dichte akoestische werkplekken
        • Dichte akoestische vergaderplekken
      • Akoestische wandpanelen >
      • Akoestische plafondpanelen >
      • Akoestisch meubilair >
        • Bekijk alles Akoestisch meubilair >
        • Akoestische fauteuils
        • Akoestische banken
        • Open akoestische belcellen
        • Open akoestische werkplekken
        • Open akoestische vergadergplekken
      • Scheidingswanden >
      • Akoestische verlichting >
      • Diverse akoestiek >
    • OUTLET
    • Klantenservice
    • Contact

    6 belangrijke elementen in ontvangstruimte inrichting

    mvkantoor-ontvangstruimte-inrichten

    Ontvangstruimte inrichten

    De ontvangstruimte is het visitekaartje van uw bedrijf. Het is dus uiterst van belang dat de inrichting van deze ruimte geheel op orde is. Het is een praktische ruimte dat moet aansluiten bij de bedrijfsidentiteit. U wilt natuurlijk een representatieve weergave van uw bedrijf terugzien in het interieur. Daarnaast is het de ruimte die uw bezoekers als eerste te zien krijgen. Een spraakmakend interieur van uw ontvangstruimte geven uw bezoekers een warm ontvangst en een goede eerste indruk.

    MV Kantoor denkt graag met u mee over de inrichting van uw ontvangstruimte met bijpassend wachtkamermeubilair. Vind hier 6 belangrijke elementen die cruciaal zijn voor een ontvangstvriendelijk entreeruimte.

    1. Balie
    2. Zithoek
    3. Rust
    4. Verlichting
    5. Garderobe
    6. Afleiding

    1. Balie

    Uw bezoekers krijgen vaak een warm ontvangst door een vriendelijke receptionist die uw gasten persoonlijk ontvangt. Als u een ontvangstbalie aan uw entreeruimte toevoegt is het belangrijk dat deze op een prettige stahoogte voor de klant is.
    Een balie waarbij de receptionist aan een werkblad kan werken die op een hoogte staat zodat diegene op ooghoogte kan communiceren en de bezoeker niet over de balie heen kan reiken, is ideaal. Daarnaast voorkomt het ook nekklachten voor het personeel omdat zij niet steeds omhoog en omlaag hoeven te kijken.

    Uit de Nationale Ontvangst Barometer van Sparq (2014) blijkt dat oogcontact cruciaal is bij het ontvangen van uw bezoekers. Een juiste hoogte van de balie waarbij de receptionist de gasten kan ontvangen is dus een gastvrije noodzaak.

    Ook een belangrijk punt bij het kiezen van een balie is de afmeting. Deze hangt af van een aantal zaken: hoeveel mensen werken achter de ontvangstbalie, welke werkzaamheden worden er uitgevoerd, wat voor kantoorbenodigdheden komen op het werkblad te staan? Balies bij MV Kantoor zijn mogelijk in verschillende afmetingen.
    Het design en de kleur van de balie is ook een belangrijke factor, deze moet aansluiten bij de rest van het ontvangstmeubilair.

    2. Zithoek

    Als uw bezoekers even moet wachten is het prettig als zij plaats kunnen nemen in een comfortabele zithoek. Het zitcomfort maakt de wachtervaring ook een stuk aangenamer.
    Een fraaie en comfortabele zithoek kunt u creëren door het plaatsen van o.a. bezoekersstoelen, loungestoelen, wachtbanken, treinbanken en poefen. Denk ook aan een bijzettafel voor lectuur en waar zij eventueel een kopje koffie kunnen plaatsen.

    Het comfortabele zitmeubilair is mogelijk in vele stijlen. De stijl van het interieur is afhankelijk van welke type meubels u in de wachtkamer plaatst. Denk dus goed na over de uitstraling die u in de ontvangstruimte wenst. Bent u bijvoorbeeld op zoek naar een tijdloos design of meer een warme vriendelijke look? Dan moeten de meubels in de zithoek ook bij die stijl aansluiten. Bij wachtkamermeubilair is het ook fijn als deze eenvoudig schoon te maken zijn. Dit heeft dan ook invloed op de keuze van het materiaal van de meubels. Let wel dat comfort op nummer 1 staat bij het zitmeubilair.

    3. Rust

    Uw bezoekers kennis laten maken met de bedrijvigheid van de werkvloer kan een leuk idee zijn, maar soms zitten de bezoekers en de medewerkers daar niet op te wachten. Een aparte en rustige ontvangstruimte waar uw bezoekers binnen kunnen lopen is ideaal. Soms is dat niet mogelijk en is privacy en rust belangrijk. Een rustige ontvangstruimte dat kalmte uitstraalt waar bezoekers zich op hun gemak voelen kunt u realiseren door middel van rustgevende kleuren, planten die groen naar binnen brengen en een goede akoestiek.

    Een goede akoestiek kunt u verzorgen door ondere andere met akoestische scheidingswanden, wandpanelen, plafondpanelen of zelfs door akoestische zitmeubilair. Hierdoor worden omgevingsgeluiden gedempt en wordt de akoestiek verbeterd. Zowel de medewerkers als de bezoekers zullen dan meer rust ervaren.

      
    Ontvangstruimte inrichting
    Zithoek ontvangstruimte

    4. Verlichting

    Verlichting heeft veel invloed op de sfeer in de ruimte, maar ook op onze gesteldheid. Licht zorgt ervoor dat men zich opgewekt voelt en beter kan concentreren. Daglicht is uiteraard het beste. Mocht er niet voldoende daglicht in uw ontvangstruimte aanwezig zijn, plaats dan voldoende lampen om donkere hoeken te voorkomen. Wit licht wordt aanbevolen t.o.v. geel licht. Dit zorgt er namelijk voor dat men zich minder actief voelt.

    5. Garderobe

    Geef bezoekers de gelegenheid om hun jas ergens op te hangen in een garderobe. De aanwezigheid van een garderoberek of een kapstok nodigt mensen uit op hun jas uit te trekken en op te hangen. Wanneer uw bezoekers hun jas uittrekken, is dat een teken van dat zij welkom zijn.

    6. Afleiding

    De tijd gaat het snelste voorbij als u afleiding heeft. Zorg er dus voor dat er voldoende en actueel lectuur in de zithoek ligt. De gelegenheid om wat te drinken, zoals een coffeecorner en/of een waterdispenser. Decoratieve afleiding is ook altijd een aangename afleiding zoals kunst aan de muur. Een tv aan de wand doet het ook altijd goed en is ook een kans om uw bedrijvigheid aan uw bezoekers te laten zien. Komen er ook kinderen in uw ontvangstruimte? Een speelhoekje kan dan ook een nodige toevoeging zijn.

    Wilt u uw ontvangstruimte (opnieuw) inrichten? MV Kantoor biedt een ruim assortiment in ontvangstmeubilair en geeft ook graag advies over het interieur. Kijk op onze webshop voor bijpassend meubilair of neem gerust contact  met ons op en dan helpen wij graag aan een spraakmakende ontvangstruimte.

    • An error occurred, please try again later.
    Filters(0)
    Prijs
    • €95 €21318
    Categorie
    1. WERKPLEK (89)
    2. VERGADEREN (44)
    3. KANTINE (11)
    4. ONTVANGST (8)
    5. AKOESTIEK (57)
    Voetkruis
    1. Aluminium gepolijst (3)
    2. Aluminium zilver (4)
    3. Aluminium zwart (2)
    Arbo norm
    1. Niet voorzien van norm (6)
    2. EN 61340-5-1 (5)
    3. DIN 68 877 (7)
    4. Laboratory safety class S1 to S3 (3)
    In showroom aanwezig
    1. Ja (21)
    Akoestische klasse
    1. Klasse A (20)
    2. Klasse D (16)
    3. Niet bekend (86)
    Werkblad
    1. Ja (92)
    2. Optioneel (16)
    3. Nee (14)
    Wielen
    1. Ja (22)
    2. Nee (74)
    3. Optioneel (26)
    Merk
    1. Bimos (7)
    2. Interstuhl (6)
    Wielen
    1. Ja (14)
    2. Nee (19)
    3. Optioneel (20)
    Soort
    1. akoestische stoel (12)
    2. akoestische bank (11)
    3. akoestische werkplek (10)
    4. akoestische overlegplek (43)
    Kleur
    1. Aluminium (6)
    2. Antraciet (164)
    3. Blauw (154)
    4. Bordeauxrood (97)
    5. Bruin (115)
    6. Cognac (54)
    7. Geel (125)
    8. Groen (135)
    9. Grijs (162)
    10. Houtkleur (49)
    11. Ivoor (44)
    12. Koper (7)
    13. Oranje (113)
    14. Paars (100)
    15. Rood (150)
    16. Roze (78)
    17. Wit (134)
    18. Zand (126)
    19. Zwart (162)
    20. Overige kleuren (35)
    Materiaal zitting
    1. Kunstleder (8)
    2. Kunststof (6)
    3. Leder (6)
    4. Metaal (6)
    5. Stof (17)
    Aantal Personen
    1. 1-5 personen (4)
    2. 1-persoons (44)
    3. 2-persoons (48)
    4. 3-persoons (16)
    5. 4-persoons (46)
    6. 5+ persoons (10)
    7. 5-10 personen (2)
    8. 5-persoons (22)
    9. 6-persoons (32)
    10. 8-persoons (10)
    11. 10+ personen (2)
    Armleggers
    1. Zonder armleggers (22)
    Materiaal
    1. Gestoffeerd (24)
    2. Hout (10)
    3. Kunstleder (4)
    4. Melamine (8)
    5. Staal (10)
    Functies
    1. Zithoogteverstelling (13)
    Vorm
    1. Rond (14)
    Onderstel
    1. 4poots (6)
    2. Kolom (2)
    3. Kruisvoet (4)
    4. Verrijdbaar (wielen) (3)
    Stapelbaar
    1. Niet stapelbaar (15)
    Rug
    1. Zonder Rugleuning (6)
    Zithoogte
    1. Circa 50cm (4)
    2. Circa 55cm (4)
    3. Circa 60cm (4)
    4. Circa 65cm (6)
    5. Circa 70cm (6)
    6. Circa 75cm (6)
    7. Circa 80cm (2)
    Ontwerp
    1. Zonder Print (14)
    Toon %s producten
    Filteren
    Filteren

    Artikelen 1 tot 12 van 90 in totaal

    • Foto-tabel
    • Lijst
    90
    • Stoel met tafelblad IQ
      iQseat stoel met tafelblad

      Deze verrijdbare, speelse en flexibele iQseat kan eenvoudig omgetoverd worden van een comfortabele stoel tot een kleine werkplek.

      De rugleuning van de gestoffeerde stoel kan omgedraaid worden waardoor u eenvoudig, eventueel met uw laptop, (even) kunt werken of een overleg kunt houden.

      De stoel is leverbaar in diverse kleuren en is voorzien van een tafelblad dat ook als rugleuning gebruikt kan worden en wielen. Door zijn ontwerp en multifunctionaliteit past de stoel in verschillende interieurs.

      iQseat neemt weinig ruimte in beslag en heeft een uniek design. Winnaar van de 2020 HiP Awards!

      Ontdek de mogelijkheden van iQseat en voeg deze toe aan uw flexibele (kantoor)interieur.

      Prijs per stuk: € 1.049,00 excl. BTW

      € 1.269,29

      • Vergelijken
    • RomboSeat stoel
      RomboSeat stoel

      Deze speelse en flexibele RomboSeat kan gebruikt worden als comfortabele stoel of kleine werkplek.

      Bepaal de functie van de meubel door de stoel te combineren met een tafel die gemonteerd zit aan de stoel en/of met tafel en scheidingswand.

      De gestoffeerde en stijlvolle kantoorstoel is door zijn ontwerp en multifunctionaliteit geschikt voor in verschillende (kantoor)inrichtingen. RomboSeat neemt weinig ruimte in beslag en heeft een uniek design.

      Lees hieronder meer over de mogelijkheden van het kantoormeubilair en voeg RamboSeat aan uw interieur toe!

      Prijs per stuk: € 820,00 excl. BTW

      € 992,20

      • Vergelijken
    • Piece of Cake hocker
      Piece of Cake hocker

      Leuke werk-overlegplekken creëren is een piece of cake met deze comfortabele zitmeubel!

      De Piece of Cake hocker heeft een driehoeksvorm en met genoeg hockers kunt u een hele taart maken. De comfortabele zitpoef is mogelijk in diverse stoffen + kleuren en is standaard voorzien van een bruin lederen handgreep. Ideaal voor het verplaatsen van de hocker.

      U kunt de hocker in driehoeksvorm combineren met de ronde Sit Around kolomtafel. Deze heeft een diameter van 70cm.

      De Piece of Cake is een fraaie toevoeging voor de moderne kantoor- of schoolinrichting.

      Prijs per stuk: € 386,00 excl. BTW

      € 467,06

      • Vergelijken
    • Akoestische werkplek HUSH Hybrid
      Akoestische werkplek HUSH Hybrid

      Hush Hybrid, de all-in-one kantoor pod voor online vergaderingen!

      Volledig ingericht en voorzien van alle functies die u wilt van een stilte cabine waarin u makkelijk vertrouwelijke gesprekken, Zoommeetings, Skype sessies, Google Meets en Teams vergaderingen kunt houden.
      Buiten de meetingbox hoort de omgeving de inhoud van de gesprekken niet en u ervaart geen last van geluiden buiten de Hush Office Hybrid cabine.

      De Hush Hybrid is de ideale akoestische cabine als u zich goed moet kunnen concentreren.
      De akoestische en mobiele werkruimte is een compacte, flexibele en mobiele oplossing voor iedere organisatie. 

      Deze akoestische werkplek is van allerlei gemakken voorzien die comfortabel en efficiënt werken mogelijk maken. Uitgerust met:
      ✓ verlichting
      ✓ ventilatiesysteem
      ✓ in diepte verstelbare tafel
      ✓ comfortabele zitting met armleuning
      ✓ ergonomisch legbord
      ✓ 1x stroom, 2x USB aansluiting & 1x data.

      Bekijk de rest van de Hush Office collectie voor andere kantoorunits. Leasen is ook mogelijk.

      Verbinding maken op afstand met volledige focus is mogelijk in de Hush Hybrid.

      Prijs per stuk: € 10.700,00 excl. BTW

      € 12.947,00

      • Vergelijken
    • Interstuhl Kruk Up Junior geel
      ACTIEMODEL: Kruk UP Junior

      Deze multifunctionele kruk Up Junior stimuleert bewegend zitten en bevordert het concentratievermogen. De positieve effecten van beweging op de cognitieve prestaties is meermaals wetenschappelijk aangetoond. 

      De kruk Up Junior is traploos in hoogte verstelbaar van 37,5 cm tot 49 cm door middel van de opvallende handgreep. De kleine kruk is geschikt voor kinderen vanaf ca. 18 kilo. Ideaal op basisscholen en de buitenschoolse opvang. Ook praktisch voor leraren om bij kinderen aan te schuiven. 

      Het speciale onderstel zorgt voor een dynamische zit ervaring en biedt tegelijkertijd veiligheid en stabiliteit op elk oppervlak.

      Bekijk hieronder de beschikbare kleuren. Aanvullend is een bijpassend kussen verkrijgbaar.  

      Normale prijs: € 169,00excl. BTW

      Special Price € 129,00

      € 156,09

      • Vergelijken
    • Interstuhl Kruk Stand Up wit
      ACTIEMODEL: Kruk STAND UP

      Deze multifunctionele kruk Stand Up stimuleert bewegend zitten en bevordert het concentratievermogen. Door de actieve zithouding spant u rug- en buikspieren licht aan en maakt u deze spieren sterker. 

      De kruk Stand Up is in hoogte verstelbaar door middel van de opvallende handgreep. Stand Up is perfect als aanvulling op een bureaustoel bij een in hoogte verstelbaar bureau. Traploos in hoogte verstelbaar van 59 cm tot 84,5 cm en hierdoor ideaal als stahulp bij een zitsta bureau. 

      Het speciale onderstel zorgt voor een dynamische zit ervaring en biedt tegelijkertijd veiligheid en stabiliteit op elk oppervlak.

      Bekijk hieronder de beschikbare kleuren. Aanvullend is een bijpassend kussen verkrijgbaar.

      Normale prijs: € 196,00excl. BTW

      Special Price € 149,00

      € 180,29

      • Vergelijken
    • Akoestische belcel Busypod
      Akoestische belcel Busypod

      Met deze stijlvolle office phone booth kunt u in alle rust en privacy telefoneren/werken in elke ruimte. De akoestische belcel plaatst u in een ruimte waar omgevingsgeluiden zijn zoals een kantoortuin, station, aula, scholen et cetera.

      De Busypod telefooncel biedt een comfortabele werkomgeving in drukke plaatsen. De office phone booth voor 1 persoon geeft u de mogelijkheid om ongestoord te praten in een cabine die bij het nieuwe werken past.

      Het fijne aan deze concentratie unit is, zijn de uitgebreide (kleur) mogelijkheden. U kunt de akoestische belcel voor kantoor in uw eigen stijl kiezen. Andere kleur voor ogen? Geen probleem, neem contact met ons op en samen kijken wij naar de mogelijkheden.

      Ervaar prettige akoestiek en kies voor een afgeschermde werkplek die uitstekend bij het nieuwe werken past.

      Inclusief montage

      Normale prijs: € 10.149,00excl. BTW

      Special Price € 8.892,00

      € 10.759,32

      • Vergelijken
    • Akoestische werkplek Hybrid Apod M
      Akoestische werkplek Hybrid Apod M

      Met Hybrid Apod M heeft u akoestische privacy in een open kantoorruimte.

      De akoestische en compacte werk-/overlegplek is perfect wanneer u in alle rust telefoongesprekken wil voeren of noodzakelijke privacy en concentratie nodig heeft om uw werk uit te voeren. Ook bij het nieuwe werken zijn de akoestische afgesloten ruimtes in open kantoorruimtes een fijne toevoeging.

      Deze werkplek is o.a. uitgerust met verlichting en een ventilatiesysteem.

      De buitenkleur en het plafond van de akoestische concentratie unit is standaard zwart en de vloedbedekking is in het donkergrijs, maar kan (tegen meerprijs) ook in lichtgrijs. De binnenbekleding is standaard lichtgrijs, maar kan geleverd worden in diverse kleuren. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken, en creëer uw gewenste belcel!

      Lees hieronder meer over de Hybrid Apod M.

      Prijs per stuk: € 11.054,00 excl. BTW

      € 13.375,34

      • Vergelijken
    • Upis1 zwart
      ACTIEMODEL: Kruk UP

      Kruk UPis1, meer dan alleen een vrolijke toevoeging aan uw interieur! Deze multifunctionele kruk Up stimuleert bewegend zitten en bevordert het concentratievermogen. De positieve effecten van beweging op de cognitieve prestaties is meermaals wetenschappelijk aangetoond.

      De vrolijke kruk is leverbaar in verschillende uitvoeringen en heeft een ergonomische zachte zitting. Voor extra zitcomfort is deze comfortabele wiebelkruk is te voorzien van een kussentje, mogelijk in diverse kleuren.

      Kies hieronder uw gewenste uitvoering van kruk UPis1.

      Wilt u de balanskruk eerst uitproberen? Dat kan! Kom proefzitten in onze showroom en ervaar het comfort!

      Normale prijs: € 182,00excl. BTW

      Special Price € 129,00

      € 156,09

      • Vergelijken
    • Akoestische vergaderplek Treehouse 2SF G1
      Akoestische vergaderplek Treehouse 2SF G1

      Rustig vergaderen in een comfortabele akoestische cabine met stijl.
      De Treehouse is een unieke geluiddempende oplossing zowel voor kantoren als scholen door zijn fraaie uitstraling.

      De akoestische vergaderplek is standaard voorzien van een ventilatiesysteem, verlichting met bewegingssensor, een werkblad, media-unit en zittingen voor max. 2 personen.

      De concentratie unit biedt een rustige werk- en overlegplek waar u in alle privacy zonder dat u last heeft van uw omgeving kunt overleggen/telefoneren. Door het geharde glas met akoestisch folie en (gestoffeerd) frame worden geluiden zowel binnen-als buiten gedempt.

      Stel de akoestische overlegplek zelf samen en geef uw kantoorinrichting een unieke toevoeging.

      Prijs per stuk: € 12.241,00 excl. BTW

      € 14.811,61

      • Vergelijken
    • Akoestische vergaderplek Busypod
      Akoestische vergaderplek Busypod

      Met deze stijlvolle vergaderhub creëert u een stilte ruimte op kantoor waar u in alle rust en privacy kunt werken en overleggen. Geen last meer van omgevingsgeluiden als u een telefoontje aan het plegen bent of vertrouwelijke gesprekken aan het voeren bent.

      Deze akoestische overlegplek plaatst u eenvoudig in de gewenste ruimte zonder de transparantie te verliezen door het gebruik van glas in de stilte cabine.

      Het fijne aan deze concentratie unit zijn de uitbreide (kleur) mogelijkheden. U kunt de afgeschermde vergaderruimte voor kantoor in uw eigen stijl kiezen. Andere kleur voor ogen? Geen probleem, neem contact met ons op en samen kijken wij naar de mogelijkheden.

      Ervaar prettige akoestiek en kies voor een meetingbooth die uitstekend bij het nieuwe werken past.

      (Scherm en meubels zijn standaard niet meegeleverd)

      Inclusief montage

      Normale prijs: € 16.027,00excl. BTW

      Special Price € 14.023,00

      € 16.967,83

      • Vergelijken
    • Hush Work
      Akoestische werkplek HUSH Work

      Deze akoestische werkplek Hush Work is een ideale oplossing om geconcentreerd te kunnen werken.
      De geluidsabsorberende wanden van de werkpod zorgen voor goede een akoestiek en is perfect voor grote kantoortuinen en scholen.

      In de kantoorpod heeft u zonder enige moeite, volledige focus. De stille werkplek neemt slechts 2m2 in beslag. Hierdoor is de focus room in vrijwel elke kantoorruimte prima te plaatsen.

      Deze akoestische werkplek is van allerlei gemakken voorzien die comfortabel en efficiënt werken mogelijk maken. Uitgerust met:
      ✓ dimbare verlichting
      ✓ ventilatiesysteem te verstellen met draaiknop
      ✓ werkblad
      ✓ comfortabele zitting met armleuning
      ✓ ergonomisch legbord
      ✓ 1x stroom, 2x USB aansluiting & 2x data.

      Bekijk de rest van de Hush Office collectie voor andere cabines. Leasen is ook mogelijk.

      Een prettige akoestische werkplek die door iedereen gebruikt kan worden.

      Prijs per stuk: € 14.070,00 excl. BTW

      € 17.024,70

      • Vergelijken
    Pagina:
    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5

    Meer informatie?

    1. Bekijk hier het assortiment van ontvangstmeubilair van MV Kantoor
    2. Bekijk onze projectenpagina voor inspirerende kantoorinrichtingen
    3. Heeft u een vraag? Neem gerust contact met ons op
     

    Offerte aanvragen

    Inrichten is een leuke klus. Maar hoe weet je dat alles bij elkaar past? MV Kantoor doet u graag een passende offerte.

    OFFERTE AANVRAGEN

    Contact

    ma t/m vrij 09:00 - 17:00
    030-6912525
    info@mvkantoor.nl

    Heeft u hulp nodig bij uw bestelling?
    STEL ONS EEN VRAAG

    Documentatie aanvragen

    Wilt u meer informatie over ons product assortiment?
    VRAAG ONZE DOCUMENTATIE AAN

    • Klantenservice
    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
    • Webshop
    • Kantoorartikelen
    • Projecten
    • Werkplek
    • Kantine
    • Ontvangst
    • Verlichting
    • Opbergen
    • Akoestiek
    • MV Kantoor
    • Over MV Kantoor
    • Projecten
    • Showroom
    • Vacatures
    • Offerte & 3D tekening
    • Referenties
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy Policy
    • Nieuws

    Nieuwsbrief

    Wil je geen kantoortrends meer missen? Op de hoogte blijven van onze laatste acties? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!

    • Contact
    • Oude Arnhemseweg 23, 3702 BA Zeist
    • 030 - 691 25 25
    • info@mvkantoor.nl
    • Maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00
    • Payment providers

    © 2023 MV Kantoor

    • Facebook
    • Pinterest
    • Linkedin
    • Instagram
    • Youtube