Klanten geven ons 9.3 van 10 (106 reviews)

Kantoorartikelen
Nieuws
030 - 691 25 25
info@mvkantoor.nl
Klantenservice
  • Klantenservice

    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
  • Showroom

    showroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzittenshowroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzitten

    Bezoek onze winkel voor advies en inspiratie ... Lees meer

  • Heeft u vragen?

    • 030 69 125 25
    • info@mvkantoor.nl

    maandag t/m vrijdag

    09:00 t/m 17:00 uur

MV Kantoor MV Kantoor MV Kantoor
MIJN ACCOUNT
  • Log in

    Nieuwe klant? Start hier.

Winkelwagen
  • Mijn Winkelwagen (0)Edit Cart

    U heeft geen producten in uw winkelwagen

    Subtotaal:  € 0,00

    Afrekenen
  • Categorieën
  • PROJECTINRICHTING
    • Kantoorinrichting >
      • Circulaire kantoorinrichting
      • Duurzame kantoorinrichting
      • Industriële kantoorinrichting
      • Inrichting klein kantoor
      • Luxe kantoorinrichting
      • Moderne kantoorinrichting
    • Schoolinrichting >
  • WERKPLEK
    • Bureaustoelen >
      • Actie bureaustoelen
      • Budget bureaustoelen
      • Directiestoelen
      • Ergonomische bureaustoelen
      • Industriestoelen
      • Proefstoelen
    • Bureaus >
      • Rechte bureaus
      • Duo bureaus
      • Hoekbureaus
      • Zit-sta bureaus
      • Slinger bureaus
      • In hoogte instelbare bureaus
    • Dynamische werkplek >
      • Dynamisch zitten
      • Dynamisch meubilair
    • Stilte werkplek >
    • Accessoires >
    • Thuiswerkplek >
      • Thuiswerk bureaustoelen
      • Thuiswerk bureaus
      • Thuiswerkplek opbergen
      • Thuiswerk accessoires
  • VERGADEREN
    • Vergaderstoelen >
    • Vergadertafels >
      • Standaard vergadertafels
      • Houten vergadertafels
      • Sta vergadertafels
      • Verstelbare vergadertafels
    • Dynamisch vergaderen >
      • Dynamisch zitten
      • Dynamisch meubilair
    • Eigen tafel samenstellen >
      • Onderstellen
      • Tafelbladen
  • KANTINE
    • Kantinestoelen >
    • Kantinetafels >
      • Standaard kantinetafels
      • Houten kantinetafels
      • Statafels
    • Barkrukken >
    • Poefen >
    • Treinbanken >
      • Enkele treinbanken
      • Dubbele treinbanken
      • Treinbanken met print
    • Eigen tafel samenstellen >
      • Onderstellen
      • Tafelbladen
    • Banken >
    • Bijzettafels >
    • Buiten meubilair >
    • Ziteilanden >
  • ONTVANGST
    • Banken >
    • Balies >
    • Bezoekers stoelen >
    • Bijzettafels >
    • Fauteuils >
    • Garderobe >
    • Loungestoelen >
    • Poefen >
    • Wachtbanken >
    • Treinbanken >
      • Enkele treinbanken
      • Dubbele treinbanken
      • Treinbanken met print
    • Ziteilanden >
  • VERLICHTING
    • Hanglampen >
    • Wandlampen >
    • Vloerlampen >
    • Bureaulampen >
    • Lichtelementen >
  • OPBERGEN
    • Kasten >
      • Design kasten
      • Lockerkasten
      • Roldeurkasten
      • Schuifdeurkasten
      • Tweedeurskasten
    • Ladeblokken >
      • Verrijdbare Ladeblokken
      • Vaste Ladeblokken
  • AKOESTIEK
    • Akoestische cabines >
      • Dichte akoestische belcellen
      • Dichte akoestische werkplekken
      • Dichte akoestische vergaderplekken
    • Akoestische wandpanelen >
    • Akoestische plafondpanelen >
    • Akoestisch meubilair >
      • Akoestische fauteuils
      • Akoestische banken
      • Open akoestische belcellen
      • Open akoestische werkplekken
      • Open akoestische vergaderplekken
    • Scheidingswanden >
      • Akoestische bureaupanelen
      • Akoestische hangpanelen
      • Staande akoestische panelen
      • Verrijdbare akoestische panelen
    • Akoestische verlichting >
    • Diverse akoestiek >
  • OUTLET
  • Klantenservice
  • Contact
  • Home
  • >
  • WERKPLEK
  • >
  • Dynamische werkplek >

Dynamische werkplek >

Het moderne kantoor vraagt om flexibiliteit, innovatie en een omgeving die zowel productiviteit als welzijn bevordert. Als projectontwikkelaar begrijpen wij dit als geen ander. MV Kantoor biedt dan ook complete oplossingen voor een dynamische werkplek. Ontdek hoe wij jouw kantoor transformeren in een inspirerende ruimte waarin je medewerkers optimaal kunnen presteren!

Direct contact met de specialist?
Vraag deskundig advies aan
  • An error occurred, please try again later.
Categorie
  1. Dynamisch zitten (24)
  2. Dynamisch meubilair (70)
Filteren
Filteren

Artikelen 1 tot 12 van 85 in totaal

  • Foto-tabel
  • Lijst
85
  • Social swing schommel
    Dynamische overlegplek Social Swing

    Een dynamische werkplek creëer je met Social Swing!

    Social Swing bestaat uit bankjes en/of schommelstoelen die o.a. gebruikt kunnen worden tijdens vergaderingen, brainstormsessies en pauzes. Dit dynamische kantoormeubel is mogelijk in diverse kleuren. Op deze manier kun je heel eenvoudig de uitstraling van het meubelstuk bepalen, zodat deze bij het interieur past.

    Deze unieke zitelementen creëren een informele vergaderruimte die creativiteit stimuleert.

    Lees hieronder meer over de mogelijkheden van dynamisch meubilair social swing, kies de gewenste uitvoering en voeg Social Swing aan jouw interieur toe.

    Prijs per stuk: € 11.321,00 excl. BTW

    € 13.698,41

  • Akoestische belcel Treehouse
    Akoestische belcel Treehouse G1

    Ongestoord in een akoestische cabine telefoongesprekken voeren, zoommeetings houden of gewoon even achter je laptop werken.
    De akoestische belcel Treehouse is een unieke geluiddempende oplossing voor op kantoor.

    De telefooncel is standaard voorzien van een ventilatiesysteem, verlichting met bewegingssensor, werkblad en een stroompunt.

    De akoestische telefooncel biedt een rustige werkplek waar je in alle privacy kunt werken/bellen zonder dat je last hebt van jouw omgeving. Door het geharde glas met akoestisch folie en (gestoffeerd) frame worden geluiden zowel binnen-als buiten gedempt.


    Stel de akoestische telefooncel zelf samen en geef jouw kantoorinrichting een unieke toevoeging.

    Prijs per stuk: € 7.567,00 excl. BTW

    € 9.156,07

  • Interstuhl Kruk Stand Up wit
    ACTIEMODEL: Kruk STAND UP

    Deze multifunctionele kruk Stand Up stimuleert bewegend zitten en bevordert het concentratievermogen. Door de actieve zithouding spant u rug- en buikspieren licht aan en maakt u deze spieren sterker. 

    De kruk Stand Up is in hoogte verstelbaar door middel van de opvallende handgreep. Stand Up is perfect als aanvulling op een bureaustoel bij een in hoogte verstelbaar bureau. Traploos in hoogte verstelbaar van 59 cm tot 84,5 cm en hierdoor ideaal als stahulp bij een zitsta bureau. 

    Het speciale onderstel zorgt voor een dynamische zit ervaring en biedt tegelijkertijd veiligheid en stabiliteit op elk oppervlak.

    Bekijk hieronder de beschikbare kleuren. Aanvullend is een bijpassend kussen verkrijgbaar.

    Let op! Levering alleen naar zakelijke adressen.

    Normale prijs: € 196,00excl. BTW

    Special Price € 149,00

    € 180,29

  • Interstuhl Kruk Up Junior geel
    ACTIEMODEL: Kruk UP Junior

    Deze multifunctionele kruk Up Junior stimuleert bewegend zitten en bevordert het concentratievermogen. De positieve effecten van beweging op de cognitieve prestaties is meermaals wetenschappelijk aangetoond. 

    De kruk Up Junior is traploos in hoogte verstelbaar van 37,5 cm tot 49 cm door middel van de opvallende handgreep. De kleine kruk is geschikt voor kinderen vanaf ca. 18 kilo. Ideaal op basisscholen en de buitenschoolse opvang. Ook praktisch voor leraren om bij kinderen aan te schuiven. 

    Het speciale onderstel zorgt voor een dynamische zit ervaring en biedt tegelijkertijd veiligheid en stabiliteit op elk oppervlak.

    Bekijk hieronder de beschikbare kleuren. Aanvullend is een bijpassend kussen verkrijgbaar.

    Let op! Levering alleen naar zakelijke adressen.

    Normale prijs: € 169,00excl. BTW

    Special Price € 129,00

    € 156,09

  • Akoestische werkplek HUSH Hybrid
    Akoestische werkplek HUSH Hybrid

    Hush Hybrid, de all-in-one kantoor pod voor online vergaderingen!

    Volledig ingericht en voorzien van alle functies die u wilt van een stilte cabine waarin u makkelijk vertrouwelijke gesprekken, Zoommeetings, Skype sessies, Google Meets en Teams vergaderingen kunt houden.
    Buiten de meetingbox hoort de omgeving de inhoud van de gesprekken niet en u ervaart geen last van geluiden buiten de Hush Office Hybrid cabine.

    De Hush Hybrid is de ideale akoestische cabine als u zich goed moet kunnen concentreren.
    De akoestische en mobiele werkruimte is een compacte, flexibele en mobiele oplossing voor iedere organisatie. 

    Deze akoestische werkplek is van allerlei gemakken voorzien die comfortabel en efficiënt werken mogelijk maken. Uitgerust met:
    ✓ verlichting
    ✓ ventilatiesysteem
    ✓ in diepte verstelbare tafel
    ✓ comfortabele zitting met armleuning
    ✓ ergonomisch legbord
    ✓ 1x stroom, 2x USB aansluiting

    Bekijk de rest van de Hush Office collectie voor andere kantoorunits. Leasen is ook mogelijk.

    Verbinding maken op afstand met volledige focus is mogelijk in de Hush Hybrid.

    Prijs per stuk: € 10.700,00 excl. BTW

    € 12.947,00

  • Akoestische belcel Quadra
    Akoestische belcel Quadra 3D

    Ongestoord in een akoestische cabine telefoongesprekken voeren, zoommeetings houden of kort achter uw laptop werken.

    De akoestische belcel Quadra is een unieke geluiddempende oplossing voor op kantoor of in een openbare ruimte. Deze handige telefooncel is standaard voorzien van een ventilatiestysteem, verlichting met bewegingssensor, werkblad, stroompunt en 3D panelen aan één kant.

    De akoestische belcel biedt een rustige plek waar je in alle privacy kunt werken/bellen zonder dat je last hebt van jouw omgeving. Door het geharde glas met akoestisch folie en (gestoffeerd) frame worden geluiden zowel binnen-als buiten gedempt.

    Stel de akoestische telefooncel zelf samen en geef jouw kantoorinrichting een unieke toevoeging.

    Prijs per stuk: € 7.353,00 excl. BTW

    € 8.897,13

  • Akoestische werkplekken HUSH Twin
    Akoestische werkplekken HUSH Twin

    De Hush Twin is de ideale akoestische cabine als u individuele werplekken zoekt die geschikt zijn voor videoconferenties, vertrouwelijke gesprekken of gewoon als u zich goed moet kunnen concentreren.
    De akoestische en mobiele unit bestaat uit 2 werkplekken die aan elkaar verbonden zijn. Deze werkplek neemt slechts 2m2 in beslag.

    Beide akoestische werkplekken zijn voorzien van allerlei gemakken die comfortabel en efficiënt werken mogelijk maken.
    Deze geluiddempende booths zijn van allerlei gemakken voorzien die comfortabel, efficiënt werken en digitaal vergaderen mogelijk maken.

    Beide units zijn uitgerust met:
    ✓ verlichting
    ✓ ventilatiesysteem
    ✓ tafel
    ✓ comfortabele zitting met armleuning
    ✓ 1x stroom, 1x USB aansluiting & 1x data (per werkplek)
    ✓ neemt weinig ruimte in beslag

    Bekijk de rest van de Hush Office collectie voor andere kantoorunits. Leasen is ook mogelijk.

    Twee individuele ruimtes in één.

    Prijs per stuk: € 18.630,00 excl. BTW

    € 22.542,30

  • Akoestische vergaderplek Treehouse Double G2
    Akoestische vergaderplek Treehouse Double G2

    Rustig vergaderen in een ruime akoestische cabine met stijl.
    De Treehouse is een unieke geluiddempende oplossing zowel voor kantoren als scholen door zijn fraaie uitstraling.

    De akoestische vergaderplek is standaard voorzien van een ventilatiesysteem, verlichting met bewegingssensor, een werkblad, media-unit en zittingen voor max. 4 personen.

    De concentratie unit biedt een rustige werk- en overlegplek waar je in alle privacy zonder dat je last hebt van jouw omgeving kunt overleggen/telefoneren. Door het geharde glas met akoestisch folie en (gestoffeerd) frame worden geluiden zowel binnen-als buiten gedempt.

    Stel de akoestische overlegplek zelf samen en geef jouw kantoorinrichting een unieke toevoeging.

    Prijs per stuk: € 20.817,00 excl. BTW

    € 25.188,57

  • Akoestische vergaderplek Treehouse Double G1
    Akoestische vergaderplek Treehouse Double G1

    Rustig vergaderen in een ruime akoestische cabine met stijl.
    De Treehouse is een unieke geluiddempende oplossing zowel voor kantoren als scholen door zijn fraaie uitstraling.

    De akoestische vergaderplek is standaard voorzien van een ventilatiesysteem, verlichting met bewegingssensor, een werkblad, media-unit en zittingen voor max. 4 personen.

    De concentratie unit biedt een rustige werk- en overlegplek waar je in alle privacy zonder dat je last heeft van jouw omgeving kunt overleggen/telefoneren. Door het geharde glas met akoestisch folie en (gestoffeerd) frame worden geluiden zowel binnen-als buiten gedempt.

    Stel de akoestische overlegplek zelf samen en geef jouw kantoorinrichting een unieke toevoeging.

    Prijs per stuk: € 20.271,00 excl. BTW

    € 24.527,91

  • Akoestische vergaderplek Treehouse G2
    Akoestische vergaderplek Treehouse G2

    Rustig vergaderen in een akoestische cabine met stijl.
    De Treehouse is een unieke geluiddempende oplossing zowel voor kantoren als scholen door zijn fraaie uitstraling.

    De akoestische vergaderplek is standaard voorzien van een ventilatiesysteem, verlichting met bewegingssensor, een werkblad en een media-unit.
    Je kunt de akoestische ruimte kiezen met 2 krukken die gemonteerd zijn aan de vloer voor standaard zitplekken.


    De concentratie unit biedt een rustige werk- en overlegplek waar je in alle privacy, zonder dat je last hebt van jouw omgeving, kunt overleggen/telefoneren. Door het geharde glas met akoestisch folie en (gestoffeerd) frame worden geluiden zowel binnen-als buiten gedempt.

    Stel de akoestische overlegplek zelf samen en geef jouw kantoorinrichting een unieke toevoeging.

    Prijs per stuk: € 13.274,00 excl. BTW

    € 16.061,54

  • Nieuwe werkplek akoestisch
    Akoestische vergaderplek Treehouse G1

    Rustig vergaderen in een akoestische cabine met stijl.
    De Treehouse is een unieke geluiddempende oplossing zowel voor kantoren als scholen door zijn fraaie uitstraling.

    De akoestische vergaderplek is standaard voorzien van een ventilatiesysteem, verlichting met bewegingssensor, een werkblad en een media-unit.
    Je kunt de akoestische ruimte kiezen met 2 krukken die gemonteerd zijn aan de vloer voor standaard zitplekken.

    De concentratie unit biedt een rustige werk- en overlegplek waar je in alle privacy, zonder dat je last hebt van jouw omgeving, kunt overleggen/telefoneren. Door het geharde glas met akoestisch folie en (gestoffeerd) frame worden geluiden zowel binnen-als buiten gedempt.

    Stel de akoestische overlegplek zelf samen en geef uw kantoorinrichting een unieke toevoeging.

    Prijs per stuk: € 12.022,00 excl. BTW

    € 14.546,62

  • Akoestische belcel Treehouse
    Akoestische belcel Treehouse G2

    Ongestoord in een akoestische cabine telefoongesprekken voeren, zoommeetings houden of gewoon even achter jouw laptop werken.
    De akoestische belcel Treehouse is een unieke geluiddempende oplossing voor op kantoor.

    De telefooncel is standaard voorzien van een ventilatiestysteem, verlichting met bewegingssensor, werkblad en een stroompunt.

    De akoestische telefooncel biedt een rustige werkplek waar je in alle privacy kunt werken/bellen zonder dat je last hebt van jouw omgeving. Door het geharde glas met akoestisch folie en (gestoffeerd) frame worden geluiden zowel binnen-als buiten gedempt.

    Stel de akoestische telefooncel zelf samen en geef jouw kantoorinrichting een unieke toevoeging.

    Prijs per stuk: € 8.004,00 excl. BTW

    € 9.684,84

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Het moderne kantoor vraagt om flexibiliteit, innovatie en een omgeving die zowel productiviteit als welzijn bevordert. Als projectontwikkelaar begrijpen wij dit als geen ander. MV Kantoor biedt dan ook complete oplossingen voor een dynamische werkplek. Ontdek hoe wij jouw kantoor transformeren in een inspirerende ruimte waarin je medewerkers optimaal kunnen presteren!

Wat is een dynamische werkplek?

Een dynamische werkplek is een kantoorruimte die meebeweegt met de behoeften van jouw medewerkers. Het biedt een flexibele indeling waarin verschillende werkstijlen en taken worden ondersteund. Van samenwerkingsruimtes tot rustige concentratieplekken, een dynamisch kantoor zorgt voor een balans tussen open en gesloten werkgebieden. Daarnaast is het belangrijk dat de werkplek ergonomisch en comfortabel is, wat bijdraagt aan de gezondheid en productiviteit van het personeel.

Een dynamische werkplek inrichten met MV Kantoor

Geen kantoor is hetzelfde, en daarom bieden wij bij MV Kantoor altijd maatwerk. Of je nu een nieuw kantoor opent of een bestaande ruimte wilt optimaliseren, wij begeleiden je in het volledige proces van projectinrichting. Samen met onze interieurontwerpers ontwikkelen we een kantoorconcept dat perfect aansluit bij de cultuur en wensen van jouw bedrijf.

Projectinrichting op maat

Geen kantoor is hetzelfde, en daarom bieden wij bij MV Kantoor altijd maatwerk. Of je nu een nieuw kantoor opent of een bestaande ruimte wilt optimaliseren, wij begeleiden je in het volledige proces van projectinrichting. Samen met onze interieurontwerpers ontwikkelen we een kantoorconcept dat perfect aansluit bij de cultuur en wensen van jouw bedrijf. Onze projectinrichting bestaat uit verschillende fasen:

1. Analyse van de behoeften: We beginnen met een grondige analyse van de werkprocessen binnen jouw organisatie. Welke functies moeten worden ondersteund? Zijn er afdelingen die intensief samenwerken? Heb je rustige plekken nodig voor geconcentreerd werk? Deze inzichten vormen de basis voor het ontwerp.

2. Interieurontwerp: Met een helder beeld van jouw kantoorwensen, ontwerpen we een flexibele indeling die ruimte biedt voor zowel samenwerking als afzonderlijk werken. Hierbij houden we rekening met ergonomie, verlichting, kleuren en akoestiek.

3. Realisatie: Wanneer het ontwerp is goedgekeurd, verzorgen wij de volledige inrichting. Van het leveren en plaatsen van meubilair tot het aanleggen van vloeren en wanden – alles wordt door ons geregeld.

Voordelen van een dynamische werkplek

Een goed ontworpen dynamische werkplek heeft meerdere voordelen:

• Meer flexibiliteit: Medewerkers kunnen kiezen waar en hoe ze werken, afhankelijk van de taak die ze uitvoeren.

• Hogere productiviteit: Een kantoor dat goed is afgestemd op verschillende werkprocessen zorgt ervoor dat medewerkers efficiënter kunnen werken.

• Betere samenwerking: Door slim gebruik te maken van open werkruimtes en vergaderplekken wordt samenwerking gestimuleerd.

• Verhoogd welzijn: Met aandacht voor ergonomie en akoestiek creëer je een prettige werkomgeving waar mensen zich goed voelen.

Bij MV Kantoor zijn we gespecialiseerd in het ontwerpen en inrichten van dynamische werkplekken die jouw organisatie helpen groeien.

Flexibele meubilair oplossingen

Naast projectinrichting bieden we een uitgebreid assortiment aan kantoormeubilair. Van ergonomische bureaustoelen tot verstelbare zit-sta-bureaus, MV Kantoor heeft de ideale meubelstukken voor elke werkplek. Ons meubilair is van hoge kwaliteit en volledig aan te passen aan jouw behoeften. Kies uit verschillende stijlen, kleuren en materialen voor een kantoor dat naadloos aansluit bij de identiteit van je bedrijf.

Klaar om jouw werkplek te transformeren?

Wil je meer weten over hoe wij jouw kantoor kunnen transformeren in een dynamische werkplek? Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek. Plan een afspraak met een van onze projectinrichters en ontdek de mogelijkheden voor jouw kantoor!

  • Klantenservice
  • Contact
  • Bestellen & Retouren
  • Betaling
  • Verzendkosten
  • Zakelijk leverancier
  • Montage
  • Levertijden
  • Garantie
  • Webshop
  • Kantoorartikelen
  • Werkplek
  • Vergaderen
  • Kantine
  • Ontvangst
  • Verlichting
  • Opbergen
  • Akoestiek
  • MV Kantoor
  • Over MV Kantoor
  • Projectinrichting
  • Werkgebied
  • Showroom
  • Offerte & 3D tekening
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy Policy
  • Nieuws

Nieuwsbrief

Wil je geen kantoortrends meer missen? Op de hoogte blijven van onze laatste acties? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!

  • Contact
  • Oude Arnhemseweg 23, 3702 BA Zeist
  • 030 - 691 25 25
  • info@mvkantoor.nl
  • Maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00

  • Payment providers

© 2025 MV Kantoor

  • Facebook
  • Pinterest
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
Privacy Policy
×
This is the privacy policy sample page.
It was created automatically and do not substitute the one you need to create and provide to your store visitors.
Please, replace this text with the correct privacy policy by visiting the Customers > GDPR > Privacy Policy section in the backend.
I have read and accept