Klanten geven ons 9.3 van 10 (106 reviews)

Kantoorartikelen
Nieuws
030 - 691 25 25
info@mvkantoor.nl
Klantenservice
  • Klantenservice

    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
  • Showroom

    showroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzittenshowroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzitten

    Bezoek onze winkel voor advies en inspiratie ... Lees meer

  • Heeft u vragen?

    • 030 69 125 25
    • info@mvkantoor.nl

    maandag t/m vrijdag

    09:00 t/m 17:00 uur

MV Kantoor MV Kantoor MV Kantoor
MIJN ACCOUNT
  • Log in

    Nieuwe klant? Start hier.

Winkelwagen
  • Mijn Winkelwagen (0)Edit Cart

    U heeft geen producten in uw winkelwagen

    Subtotaal:  € 0,00

    Afrekenen
  • Categorieën
  • PROJECTINRICHTING
    • Kantoorinrichting >
      • Circulaire kantoorinrichting
      • Duurzame kantoorinrichting
      • Industriële kantoorinrichting
      • Inrichting klein kantoor
      • Luxe kantoorinrichting
      • Moderne kantoorinrichting
    • Schoolinrichting >
  • WERKPLEK
    • Bureaustoelen >
      • Actie bureaustoelen
      • Budget bureaustoelen
      • Directiestoelen
      • Ergonomische bureaustoelen
      • Industriestoelen
      • Proefstoelen
    • Bureaus >
      • Rechte bureaus
      • Duo bureaus
      • Hoekbureaus
      • Zit-sta bureaus
      • Slinger bureaus
      • In hoogte instelbare bureaus
    • Dynamische werkplek >
      • Dynamisch zitten
      • Dynamisch meubilair
    • Stilte werkplek >
    • Accessoires >
    • Thuiswerkplek >
      • Thuiswerk bureaustoelen
      • Thuiswerk bureaus
      • Thuiswerkplek opbergen
      • Thuiswerk accessoires
  • VERGADEREN
    • Vergaderstoelen >
    • Vergadertafels >
      • Standaard vergadertafels
      • Houten vergadertafels
      • Sta vergadertafels
      • Verstelbare vergadertafels
    • Dynamisch vergaderen >
      • Dynamisch zitten
      • Dynamisch meubilair
    • Eigen tafel samenstellen >
      • Onderstellen
      • Tafelbladen
  • KANTINE
    • Kantinestoelen >
    • Kantinetafels >
      • Standaard kantinetafels
      • Houten kantinetafels
      • Statafels
    • Barkrukken >
    • Poefen >
    • Treinbanken >
      • Enkele treinbanken
      • Dubbele treinbanken
      • Treinbanken met print
    • Eigen tafel samenstellen >
      • Onderstellen
      • Tafelbladen
    • Banken >
    • Bijzettafels >
    • Buiten meubilair >
    • Ziteilanden >
  • ONTVANGST
    • Banken >
    • Balies >
    • Bezoekers stoelen >
    • Bijzettafels >
    • Fauteuils >
    • Garderobe >
    • Loungestoelen >
    • Poefen >
    • Wachtbanken >
    • Treinbanken >
      • Enkele treinbanken
      • Dubbele treinbanken
      • Treinbanken met print
    • Ziteilanden >
  • VERLICHTING
    • Hanglampen >
    • Wandlampen >
    • Vloerlampen >
    • Bureaulampen >
    • Lichtelementen >
  • OPBERGEN
    • Kasten >
      • Design kasten
      • Lockerkasten
      • Roldeurkasten
      • Schuifdeurkasten
      • Tweedeurskasten
    • Ladeblokken >
      • Verrijdbare Ladeblokken
      • Vaste Ladeblokken
  • AKOESTIEK
    • Akoestische cabines >
      • Dichte akoestische belcellen
      • Dichte akoestische werkplekken
      • Dichte akoestische vergaderplekken
    • Akoestische wandpanelen >
    • Akoestische plafondpanelen >
    • Akoestisch meubilair >
      • Akoestische fauteuils
      • Akoestische banken
      • Open akoestische belcellen
      • Open akoestische werkplekken
      • Open akoestische vergaderplekken
    • Scheidingswanden >
      • Akoestische bureaupanelen
      • Akoestische hangpanelen
      • Staande akoestische panelen
      • Verrijdbare akoestische panelen
    • Akoestische verlichting >
    • Diverse akoestiek >
  • OUTLET
  • Klantenservice
  • Contact
  • Home
  • >
  • WERKPLEK

WERKPLEK

De manier waarop we naar een werkomgeving kijken is voortdurend in verandering. We werken in een tijdperk waarin vrijheid voorop staat. Dit vraagt om een unieke inrichting van de werkplek die creativiteit en productiviteit stimuleert. MV Kantoor heeft alles voor de inrichting van jouw werkplek en helpt jou hier graag bij!

Direct contact met de specialist?
Vraag deskundig advies aan
Winkel per categorie
Bureaustoelen >
Bureaus >
Dynamische werkplek >
Stilte werkplek >
Accessoires >
Thuiswerkplek >
Flex werkplek inrichting
Kantoortuin inrichten
Gerealiseerde projecten
Kantine Aqua look
Aula Hervormd Lyceum West
De Sterrenschool Zevenaar
Kantoor Timeff

Een professionele werkplek inrichting door MV Kantoor

MV Kantoor biedt al ruim 35 jaar alles voor het inrichten van werkplekken voor kantoren en meer. In onze webshop kun je gemakkelijk kantoormeubelen online bestellen. De bestelling wordt gratis in Nederland bezorgd.

Heb je vragen of advies nodig? Onze experts weten alles over het ergonomisch inrichten van de werkplek en helpen je graag. Staat er binnenkort een groot project gepland? Neem dan contact op met onze klantenservice of vraag geheel vrijblijvend een offerte aan.

Een inspirerende werkplek inrichten op kantoor voor productiviteit en comfort

Een goede inrichting van je werkplek, thuis of op kantoor, is van groot belang. Een inspirerende werkomgeving stimuleert immers de productiviteit en creativiteit. Hier horen ook flexibele meubels bij die net zo veranderlijk en bewegelijk zijn als de mens. Een afwisselende werkhouding zorgt voor een:
• Effectievere doorbloeding
• Betere concentratie
• Meer energie gedurende de dag

Ontdek ons uitgebreide assortiment

Wij kunnen ons goed voorstellen dat je het overzicht kwijtraakt in het overweldigende aanbod voor de inrichting van je werkplek of kantoor. De mogelijkheden zijn immers eindeloos! Bij MV Kantoor hebben we ons aanbod verdeeld in duidelijke categorieën. Hierdoor kun je snel en makkelijk vinden wat je zoekt.

• Bureaustoelen
We bieden diverse soorten ergonomische bureaustoelen. Alle stoelen zijn ARBO goedgekeurd en voldoen aan de Europese Norm NEN 1335.

Deze norm houdt in dat de stoel volledig is in te stellen naar jouw wensen. Zijn er specifieke wensen? Dan is een NPR bureaustoel iets voor jou. Deze bureaustoelen voldoen aan de Nederlandse Norm NPR 1813, en hebben bredere instellingsmogelijkheden. NPR bureaustoelen zijn hierdoor geschikt voor veel verschillende mensen. Stoelen uitproberen is de snelste manier om een goede bureaustoel te vinden.

• Bureaus
Al onze bureaus zijn in hoogte verstelbaar, ofwel handmatig, slinger of elektrisch verstelbaar. Zo passen de bureaus van MV Kantoor in een ergonomische werkplek. Houdt bij het inrichten van een werkplek rekening met de Europese normen NEN 1824 en NEN 527 en Nederlandse richtlijn NPR 1813 om aan de Arbo eisen te voldoen.

Een verstelbaar bureau kan worden aangepast aan de juiste hoogte. Dit is handig voor elke gebruiker en helpt lichamelijke klachten voorkomen. Met zit-sta bureaus kun je afwisselen tussen zitten en staand werken. Dit brengt vele voordelen met zich mee.

• Accessoires
Bij MV Kantoor bieden we naast al het meubilair ook diverse accessoires, zowel functioneel als stijlvol. We bieden een ruim aanbod als het gaat om verschillende kantoorbenodigdheden. Van praktische artikelen zoals monitorarmen of kabeloplossingen. Maar ook aankleding van de totaalinrichting, zoals vloerbekleding, raambekleding, kapstokken en planten. 

· Thuiswerkplek
Niet alleen op kantoor, maar ook thuis is een ergonomische werkplek belangrijk voor een gezonde werkomgeving. Er zijn hier diverse mogelijkheden mogelijk om de thuiswerkplek helemaal naar wens in te richten. Hierbij is het ook belangrijk om te kijken naar de wensen van de gebruiker en de beschikbare ruimte.

· Dynamische werkplek
Naast alle essentiële kantoormeubelen bieden wij ook graag producten aan die het dynamisch werken stimuleren. Deze producten zorgen voor meer beweging en een moderne kantoorinrichting, met een unieke twist. Denk aan schommels, zitballen, fietsstoelen en wiebel krukken.

Daarnaast vind je bij ons meubelen voor de flex werkplek. Deze meubelen zijn makkelijk aan te passen aan verschillende collega's. Ook voor een kantoortuin hebben wij de oplossing. Met de juiste meubels en indeling maken wij zelfs de grootste kantoortuin tot een succes!

Het belang van het inrichten van een ergonomische werkplek

Bij ons vind je alles voor het inrichten van een ergonomische kantoor werkplek en dat is niet voor niets. Een ergonomisch ingerichte werkplek heeft namelijk aanzienlijk effect op hoe werknemers presteren in hun werk. Een gezonde werkhouding:
• Vermindert het risico op lichamelijke klachten door ondersteuning te bieden in een comfortabele houding
• Zorgt voor een hogere productiviteit, creativiteit en vitaliteit
• Verbetert de algehele gezondheid en welzijn.

Wij denken graag met je mee

Bij MV Kantoor helpen we je met het inrichten van een werkplek die bij jouw bedrijf past. Heb je behoefte aan advies, inspiratie of hulp bij het realiseren van je ideeën? Wij denken graag met je mee. Neem contact met ons op en ontdek hoe we jouw organisatie naar een hoger niveau kunnen tillen!

Veelgestelde vragen

Wat zijn Arbo richtlijnen voor het inrichten van een werkplek?

De Arbo-richtlijnen zijn essentieel voor een gezonde en veilige werkomgeving. Een goed ingerichte werkplek draagt bij aan de productiviteit en het welzijn van medewerkers. Enkele belangrijke pijlers zijn:
• De afmetingen en ruimte die elke medewerker ter beschikking moet hebben om de werkzaamheden uit te voeren
• Een bureau en bureaustoel die verstelbaar zijn op de individuele medewerker
• Het gebruik van goedwerkend kantoorapparatuur

Met onze jarenlange ervaring zorgen wij ervoor dat jij een goede kantooromgeving kunt creëren, geheel afgestemd op jouw wensen en budget.

Wat heb je nodig voor een goede werkplek?

Wanneer je bezig bent met je werkplek in te richten, zijn er een aantal zaken waar je aan moet denken.
• Een verstelbaar bureau met een werkblad van minimaal 120 cm breed x 80 cm diep
• Een ergonomisch verantwoorde bureaustoel
• Voldoende natuurlijk licht en goede kunstmatige verlichting
• Een ergonomische muis en toetsenbord
• In hoogte verstelbare beeldscherm(en) door middel van een monitorarm
• Een kabelgoot, kabelslang of klemmen om snoeren veilig en netjes weg te werken

  • Klantenservice
  • Contact
  • Bestellen & Retouren
  • Betaling
  • Verzendkosten
  • Zakelijk leverancier
  • Montage
  • Levertijden
  • Garantie
  • Webshop
  • Kantoorartikelen
  • Werkplek
  • Vergaderen
  • Kantine
  • Ontvangst
  • Verlichting
  • Opbergen
  • Akoestiek
  • MV Kantoor
  • Over MV Kantoor
  • Projectinrichting
  • Werkgebied
  • Showroom
  • Offerte & 3D tekening
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy Policy
  • Nieuws

Nieuwsbrief

Wil je geen kantoortrends meer missen? Op de hoogte blijven van onze laatste acties? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!

  • Contact
  • Oude Arnhemseweg 23, 3702 BA Zeist
  • 030 - 691 25 25
  • info@mvkantoor.nl
  • Maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00

  • Payment providers

© 2025 MV Kantoor

  • Facebook
  • Pinterest
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
Privacy Policy
×
This is the privacy policy sample page.
It was created automatically and do not substitute the one you need to create and provide to your store visitors.
Please, replace this text with the correct privacy policy by visiting the Customers > GDPR > Privacy Policy section in the backend.
I have read and accept