Klanten geven ons 9.3 van 10 (106 reviews)

Kantoorartikelen
Nieuws
030 - 691 25 25
info@mvkantoor.nl
Klantenservice
  • Klantenservice

    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
  • Showroom

    showroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzittenshowroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzitten

    Bezoek onze winkel voor advies en inspiratie ... Lees meer

  • Heeft u vragen?

    • 030 69 125 25
    • info@mvkantoor.nl

    maandag t/m vrijdag

    09:00 t/m 17:00 uur

MV Kantoor MV Kantoor MV Kantoor
MIJN ACCOUNT
  • Log in

    Nieuwe klant? Start hier.

Winkelwagen
  • Mijn Winkelwagen (0)Edit Cart

    U heeft geen producten in uw winkelwagen

    Subtotaal:  € 0,00

    Afrekenen
  • Categorieën
  • PROJECTINRICHTING
    • Kantoorinrichting >
      • Circulaire kantoorinrichting
      • Duurzame kantoorinrichting
      • Industriële kantoorinrichting
      • Inrichting klein kantoor
      • Luxe kantoorinrichting
      • Moderne kantoorinrichting
    • Schoolinrichting >
  • WERKPLEK
    • Bureaustoelen >
      • Actie bureaustoelen
      • Budget bureaustoelen
      • Directiestoelen
      • Ergonomische bureaustoelen
      • Industriestoelen
      • Proefstoelen
    • Bureaus >
      • Rechte bureaus
      • Duo bureaus
      • Hoekbureaus
      • Zit-sta bureaus
      • Slinger bureaus
      • In hoogte instelbare bureaus
    • Dynamische werkplek >
      • Dynamisch zitten
      • Dynamisch meubilair
    • Stilte werkplek >
    • Accessoires >
    • Thuiswerkplek >
      • Thuiswerk bureaustoelen
      • Thuiswerk bureaus
      • Thuiswerkplek opbergen
      • Thuiswerk accessoires
  • VERGADEREN
    • Vergaderstoelen >
    • Vergadertafels >
      • Standaard vergadertafels
      • Houten vergadertafels
      • Sta vergadertafels
      • Verstelbare vergadertafels
    • Dynamisch vergaderen >
      • Dynamisch zitten
      • Dynamisch meubilair
    • Eigen tafel samenstellen >
      • Onderstellen
      • Tafelbladen
  • KANTINE
    • Kantinestoelen >
    • Kantinetafels >
      • Standaard kantinetafels
      • Houten kantinetafels
      • Statafels
    • Barkrukken >
    • Poefen >
    • Treinbanken >
      • Enkele treinbanken
      • Dubbele treinbanken
      • Treinbanken met print
    • Eigen tafel samenstellen >
      • Onderstellen
      • Tafelbladen
    • Banken >
    • Bijzettafels >
    • Buiten meubilair >
    • Ziteilanden >
  • ONTVANGST
    • Banken >
    • Balies >
    • Bezoekers stoelen >
    • Bijzettafels >
    • Fauteuils >
    • Garderobe >
    • Loungestoelen >
    • Poefen >
    • Wachtbanken >
    • Treinbanken >
      • Enkele treinbanken
      • Dubbele treinbanken
      • Treinbanken met print
    • Ziteilanden >
  • VERLICHTING
    • Hanglampen >
    • Wandlampen >
    • Vloerlampen >
    • Bureaulampen >
    • Lichtelementen >
  • OPBERGEN
    • Kasten >
      • Design kasten
      • Lockerkasten
      • Roldeurkasten
      • Schuifdeurkasten
      • Tweedeurskasten
    • Ladeblokken >
      • Verrijdbare Ladeblokken
      • Vaste Ladeblokken
  • AKOESTIEK
    • Akoestische cabines >
      • Dichte akoestische belcellen
      • Dichte akoestische werkplekken
      • Dichte akoestische vergaderplekken
    • Akoestische wandpanelen >
    • Akoestische plafondpanelen >
    • Akoestisch meubilair >
      • Akoestische fauteuils
      • Akoestische banken
      • Open akoestische belcellen
      • Open akoestische werkplekken
      • Open akoestische vergaderplekken
    • Scheidingswanden >
      • Akoestische bureaupanelen
      • Akoestische hangpanelen
      • Staande akoestische panelen
      • Verrijdbare akoestische panelen
    • Akoestische verlichting >
    • Diverse akoestiek >
  • OUTLET
  • Klantenservice
  • Contact

Bedrijfskantine inrichting nodig?

bedrijfskantine-inrichting

Bedrijfskantine inrichting

Een goed ingerichte bedrijfskantine is meer dan alleen een plek waar medewerkers lunchen. Het is een ruimte waar ontspanning, interactie en inspiratie samenkomen. Met de op maat gemaakte oplossingen van MV Kantoor helpen we je om een bedrijfskantine inrichting te realiseren waar iedereen graag gebruik van maakt. Ontdek hoe wij jouw bedrijfskantine inrichting kunnen transformeren!

Jouw ideale bedrijfskantine inrichten met MV Kantoor

Bij de inrichting van een bedrijfskantine draait alles om het vinden van de perfecte balans tussen esthetiek en functionaliteit. Het gebruik van duurzaam en stijlvol meubilair zorgt niet alleen voor een uitnodigende sfeer, maar draagt ook bij aan het comfort van de medewerkers. Denk aan ergonomische stoelen en tafels die zowel individueel als in groepsverband gebruikt kunnen worden.

Optimaliseer de indeling voor een efficiënte workflow

Naast de praktische aspecten is het belangrijk om aandacht te besteden aan de routing. Een goed doordachte indeling voorkomt opstoppingen en zorgt voor een efficiënte doorstroming, vooral tijdens drukke lunchpauzes. Door de looproutes logisch te organiseren, wordt de gebruikservaring voor iedereen verbeterd.

Daarnaast is een logische indeling erg belangrijk. Door duidelijke zones te creëren, zoals een eetgedeelte, een plek voor informele vergaderingen en een relaxhoek, wordt de ruimte optimaal benut. Ook de keuze van kleuren en verlichting speelt een grote rol. Warme kleuren en natuurlijke materialen zoals hout dragen bij aan een huiselijke en ontspannen sfeer.

Praktische oplossingen voor iedere bedrijfskantine

Een goed bedrijfsrestaurant moet voldoen aan de behoeften van zowel medewerkers als werkgevers. Flexibiliteit is daarbij een belangrijk element. Modulaire meubels maken het eenvoudig om de ruimte aan te passen voor verschillende doeleinden, zoals presentaties, workshops of evenementen.

Het belang van akoestiek mag niet onderschat worden. Een bedrijfskantine kan snel rumoerig worden, vooral tijdens piekmomenten. Door akoestische panelen of geluiddempende vloerkleden te gebruiken, zorg je voor een aangename geluidsomgeving waarin medewerkers zich comfortabel voelen.

Focus op hygiëne en onderhoudsgemak

Ook hygiëne en onderhoudsgemak zijn essentieel. Kies voor materialen die eenvoudig schoon te maken zijn en bestand zijn tegen intensief gebruik. Slimme opbergmogelijkheden, zoals kasten en rekken, zorgen voor een opgeruimde uitstraling en maken het werk van de cateringmedewerkers gemakkelijker.

Jouw bedrijfsrestaurant inrichten met maatwerk

Het inrichten van een bedrijfsrestaurant vraagt om aandacht voor details. Bij MV Kantoor werken we samen met jou om een ruimte te ontwerpen die perfect aansluit bij de cultuur en stijl van jouw bedrijf. Door een slimme indeling te creëren, wordt opstopping tijdens piekmomenten voorkomen. Akoestische oplossingen, zoals panelen of vloerkleden, dragen bij aan een aangename geluidsomgeving, wat essentieel is in drukke bedrijfskantines.

Ook technologie kan een belangrijke rol spelen in de moderne bedrijfskantine. Denk aan ingebouwde oplaadpunten, digitale displays voor menu’s of reserveringssystemen voor zitplaatsen. Dit soort innovaties verhoogt het gebruiksgemak en maakt de kantine aantrekkelijker voor medewerkers.

Ontdek de mogelijkheden van MV Kantoor

Wil jij een bedrijfskantine waar medewerkers graag tijd doorbrengen? Bij MV Kantoor helpen we je graag met het realiseren van een inrichting die aansluit bij jouw wensen en de identiteit van je bedrijf. Neem contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek en ontdek wat wij voor jouw bedrijfskantine kunnen betekenen.

Veelgestelde vragen

Wat zijn de belangrijkste overwegingen bij het inrichten van een bedrijfskantine?
Bij MV Kantoor draait het inrichten van een bedrijfskantine om het creëren van een praktische en gezellige ruimte. Wij houden daarbij rekening met voldoende comfortabele zitplekken, ergonomisch meubilair en een logische indeling die zorgt voor een soepele doorstroming. Zo maken wij van de kantine een plek waar medewerkers graag samenkomen.

Welke wettelijke voorschriften moeten worden gevolgd bij het inrichten van een bedrijfskantine?
MV Kantoor zorgt ervoor dat de bedrijfskantine voldoet aan alle wettelijke eisen op het gebied van hygiëne en veiligheid. We houden rekening met voedselveiligheid, brandveiligheid en een veilige inrichting, zodat medewerkers in een schone en verantwoorde omgeving kunnen ontspannen en genieten

Hoe kan MV Kantoor duurzaamheid integreren in de kantine-inrichting?

Duurzaamheid staat centraal bij MV Kantoor. We werken met milieuvriendelijke en onderhoudsvriendelijke materialen die bestand zijn tegen intensief gebruik. Denk aan meubilair van duurzame materialen, energiezuinige verlichting en slimme afvalscheidingssystemen. Zo helpen we bedrijven hun ecologische voetafdruk te verkleinen en een verantwoorde, toekomstbestendige kantine te realiseren!

  • An error occurred, please try again later.
Filters(0)
Prijs
  • €95 €29780
Categorie
  1. WERKPLEK (87)
  2. VERGADEREN (44)
  3. KANTINE (10)
  4. ONTVANGST (7)
  5. AKOESTIEK (55)
Rug
  1. Zonder Rugleuning (6)
Soort
  1. akoestische stoel (14)
  2. akoestische bank (9)
  3. akoestische werkplek (10)
  4. akoestische overlegplek (39)
Wielen
  1. Ja (30)
  2. Nee (13)
  3. Optioneel (10)
Wielen
  1. Ja (8)
  2. Nee (70)
  3. Optioneel (24)
Werkblad
  1. Ja (90)
  2. Optioneel (18)
  3. Nee (10)
Akoestische klasse
  1. Klasse A (34)
  2. Klasse D (16)
  3. Niet bekend (68)
In showroom aanwezig
  1. Ja (15)
Arbo norm
  1. Niet voorzien van norm (8)
  2. EN 61340-5-1 (5)
  3. DIN 68 877 (7)
  4. Laboratory safety class S1 to S3 (3)
Voetkruis
  1. Aluminium gepolijst (3)
  2. Aluminium zilver (4)
  3. Aluminium zwart (2)
Ontwerp
  1. Zonder Print (12)
Zithoogte
  1. Circa 50cm (4)
  2. Circa 55cm (4)
  3. Circa 60cm (4)
  4. Circa 65cm (6)
  5. Circa 70cm (6)
  6. Circa 75cm (6)
  7. Circa 80cm (2)
Stapelbaar
  1. Niet stapelbaar (15)
Onderstel
  1. 4poots (6)
  2. Kolom (2)
  3. Kruisvoet (4)
  4. Verrijdbaar (wielen) (3)
Vorm
  1. Rond (12)
Functies
  1. Zithoogteverstelling (15)
Materiaal
  1. Gestoffeerd (22)
  2. Hout (10)
  3. Kunstleder (4)
  4. Melamine (8)
  5. Staal (10)
Armleggers
  1. Zonder armleggers (24)
Aantal Personen
  1. 1-5 personen (4)
  2. 1-persoons (46)
  3. 2-persoons (46)
  4. 3-persoons (14)
  5. 4-persoons (44)
  6. 5+ persoons (10)
  7. 5-10 personen (2)
  8. 5-persoons (22)
  9. 6-persoons (32)
  10. 8-persoons (10)
  11. 10+ personen (2)
Materiaal zitting
  1. Kunstleder (8)
  2. Kunststof (8)
  3. Leder (6)
  4. Metaal (6)
  5. Stof (17)
Kleur
  1. Aluminium (6)
  2. Antraciet (168)
  3. Blauw (158)
  4. Bordeauxrood (105)
  5. Bruin (115)
  6. Cognac (56)
  7. Geel (129)
  8. Groen (139)
  9. Grijs (162)
  10. Houtkleur (49)
  11. Ivoor (48)
  12. Koper (11)
  13. Oranje (121)
  14. Paars (94)
  15. Rood (152)
  16. Roze (80)
  17. Wit (136)
  18. Zand (134)
  19. Zwart (154)
  20. Overige kleuren (35)
Merk
  1. Bejot (34)
  2. Bimos (7)
  3. Bogaerts (2)
  4. Deberenn (30)
  5. Gottesons (11)
  6. Huislijn Kantoormeubelen (8)
  7. Hushoffice (26)
  8. Interstuhl (14)
  9. Lande (3)
  10. Markant Office (28)
  11. MV Kantoor (13)
  12. Narbutas (2)
Toon %s producten
Filteren
Filteren

Artikelen 73 tot 84 van 88 in totaal

  • Foto-tabel
  • Lijst
88
  • Gesloten overlegplek Hush Meet L
    Gesloten overlegplek HUSH Meet L

    HUSH Meet L is dé vergadercabine voor groepen tot 8 personen en digitale vergaderingen.

    Deze meetingbooth wordt afgesloten met een glazen deur maar blijft volledig geventileerd om een gezonde en hygiënische vergaderruimte te behouden. HUSH Meet L is een losstaande vergaderruimte met geluidsabsorberend materiaal waardoor gesprekken in de vergaderbox blijven. Kleinere vergaderplekken zijn Hush Meet S voor 2 personen of Hush Meet voor 4 personen.

    Hush Meet L kunt u zelfs uitbreiden door meerdere modules aan de akoestische unit toe te voegen.

    ✓ verlichting (verstelbaar met draaiknoppen)
    ✓ ventilatiesysteem (verstelbaar met draaiknoppen)
    ✓ tafel
    ✓ comfortabele zittingen met armleuning
    ✓ 2x stroom, 2x USB aansluiting & 2x data

    Bekijk de rest van de Hush Office collectie voor andere kantoorunits. Leasen is ook mogelijk.

    Mobiele & akoestische oplossing voor efficiënte vergaderingen.

    Prijs per stuk: € 19.630,00 excl. BTW

    € 23.752,30

  • Hush Meet
    Gesloten overlegplek HUSH Meet

    HUSH Meet is een luxe akoestische overlegplek met de beste akoestiche waarden, ideaal als u in alle rust wilt telefoneren, werken of vergaderen.

    De meetingbooth is geschikt voor 4 personen. Ideaal voor een rustig overleg waarbij de inhoud van de gesprekken in de cabine blijven. Een grotere cabine? Zie dan Hush Meet Large voor meer dan 4 personen of Hush Meet S voor 2 personen.

    Deze ruime vergaderbox wordt afgesloten met een glazen deur maar blijft volledig geventileerd om een gezonde en hygiënische werkplek te behouden. HUSH Meet is uitgevoerd met diverse faciliteiten:
    ✓ verlichting (verstelbaar met draaiknoppen)
    ✓ ventilatiesysteem (verstelbaar met draaiknoppen)
    ✓ tafel
    ✓ comfortabele zittingen met armleuning
    ✓ 1x stroom, 2x USB aansluiting & 2x data

    Bekijk de rest van de Hush Office collectie voor andere kantoorunits. Leasen is ook mogelijk.

    Mobiele & akoestische oplossing voor efficiënte vergaderingen.

    Prijs per stuk: € 15.870,00 excl. BTW

    € 19.202,70

  • Geluiddichte werkplek Hush
    Akoestische werkplek HUSH Work Sit & Stand

    Twee belangrijke elementen in één werkplek!

    De akoestische werkplek Hush Sit&Stand combineert de afwisseling tussen zittend en staand werken met een goede akoestiek. 
    De geluiddempende cabine zorgt ervoor dat u ongestoord kunt werken en dit op de gewenste zit-of stahoogte kunt doen.

    De stille concentratiewerkplek is van allerlei gemakken voorzien om het u zo comfortabel mogelijk te laten werken.
    De geluidsabsorberende wanden zorgen voor goede een akoestiek en is perfect voor grote kantoortuinen en scholen. De werkplek wordt gesloten met een glazen deur en heeft een actieve ventilatie, hierdoor blijft HUSH work een fijne en hygiënische werkplek.

    Maak keuzes in de onderstaande dropdown menu's op tot de gewenste combinatie te komen.

    Leasen is ook mogelijk.

    Prijs per stuk: € 15.150,00 excl. BTW

    € 18.331,50

  • Akoestische werkplek HUSH Hybrid
    Akoestische werkplek HUSH Hybrid

    Hush Hybrid, de all-in-one kantoor pod voor online vergaderingen!

    Volledig ingericht en voorzien van alle functies die u wilt van een stilte cabine waarin u makkelijk vertrouwelijke gesprekken, Zoommeetings, Skype sessies, Google Meets en Teams vergaderingen kunt houden.
    Buiten de meetingbox hoort de omgeving de inhoud van de gesprekken niet en u ervaart geen last van geluiden buiten de Hush Office Hybrid cabine.

    De Hush Hybrid is de ideale akoestische cabine als u zich goed moet kunnen concentreren.
    De akoestische en mobiele werkruimte is een compacte, flexibele en mobiele oplossing voor iedere organisatie. 

    Deze akoestische werkplek is van allerlei gemakken voorzien die comfortabel en efficiënt werken mogelijk maken. Uitgerust met:
    ✓ verlichting
    ✓ ventilatiesysteem
    ✓ in diepte verstelbare tafel
    ✓ comfortabele zitting met armleuning
    ✓ ergonomisch legbord
    ✓ 1x stroom, 2x USB aansluiting

    Bekijk de rest van de Hush Office collectie voor andere kantoorunits. Leasen is ook mogelijk.

    Verbinding maken op afstand met volledige focus is mogelijk in de Hush Hybrid.

    Prijs per stuk: € 10.700,00 excl. BTW

    € 12.947,00

  • Hush Phone
    Akoestische belcel HUSH Phone

    Telefoneren in alle rust kan in de Hush Phone!

    Deze compacte telefooncel heeft de beste akoestische waarde!
    Hierdoor kunt u in alle rust (vertrouwelijke) telefoongesprekken voeren, online meetings houden of individueel werk uitvoeren zonder dat men buiten de belcabine u hoort. Geen zorgen meer over geluidsoverlast, zowel binnen als buiten het belhokje.

    Stop de akoestische belcel in het stopcontact en hij is klaar voor gebruik.
    Uitgerust met:
    ✓ verlichting
    ✓ ventilatiesysteem
    ✓  opklapbare tafel
    ✓ ergonomisch legbord
    ✓ 1x stroom & 2x USB aansluiting.

    Kies voor een gezonde werkplek door staand in de telefooncel te staan, of plaats een kruk voor extra comfort.

    Bekijk de rest van de Hush Office collectie voor andere (grotere) cabines. Leasen is ook mogelijk.

    Hybride werken met volledige focus is mogelijk de in de Hush Phone.

    Prijs per stuk: € 9.000,00 excl. BTW

    € 10.890,00

  • Geluiddichte overlegruimte
    Akoestische overlegplek VOX XL

    Met deze akoestische overlegplek creëer je een rustige en geconcentreerde werkomgeving waarin geluidsoverlast op kantoor wordt geëlimineerd en focus en creativiteit tot bloei komen. De dichte concentratie unit plaats je in een ruimte waar omgevingsgeluiden zijn, zoals een kantoortuin, aula, scholen etc. 

    Dankzij de hoogwaardige geluidsisolatie en transparante glazen wanden, creëer je privacy en een open sfeer op de werkvloer, waardoor overleggen met collega's fijner wordt. De geluiddichte werkplek geeft je de mogelijkheid om in alle rust te praten of werken in cabine die bij het nieuwe werken past. 

    Het fijne aan deze isolatie pod voor 6 personen, zijn de uitgebreide (kleur) mogelijkheden. Op deze manier kan je Vox geheel naar je eigen stijl kiezen. 

    Verbeter je werkplek en verhoog de productiviteit op de werkvloer met deze perfecte akoestische oplossing!

    Prijzen zijn inclusief inhuizing en montage, uitgaande van een standaard inhuissituatie.

    Prijs per stuk: € 15.507,00 excl. BTW

    € 18.763,47

  • Akoestische vergaderplek met glazen wanden
    Akoestische vergaderplek VOX L

    Met deze akoestische vergaderplek creëer je een rustige en geconcentreerde werkomgeving waarin geluidsoverlast op kantoor wordt geëlimineerd en focus en creativiteit tot bloei komen. De dichte concentratie unit plaats je in een ruimte waar omgevingsgeluiden zijn, zoals een kantoortuin, aula, scholen etc. 

    Dankzij de hoogwaardige geluidsisolatie en transparante glazen wanden, creëer je privacy en een open sfeer op de werkvloer, waardoor overleggen met collega's effectiever wordt. De geluiddichte werkplek geeft je de mogelijkheid om in alle rust te praten of werken in cabine die bij het nieuwe werken past. 

    Het fijne aan deze isolatie pod voor 4 personen, zijn de uitgebreide (kleur) mogelijkheden. Op deze manier kan je Vox geheel naar je eigen stijl kiezen. 

    Verbeter je werkplek en verhoog de productiviteit op de werkvloer met deze perfecte akoestische oplossing!

    Prijzen zijn inclusief inhuizing en montage, uitgaande van een standaard inhuissituatie.

    Prijs per stuk: € 9.844,00 excl. BTW

    € 11.911,24

  • Akoestische werkplekken online bestellen
    Akoestische werkplek VOX M

    Met deze dichte akoestische werkplek creëer je een rustige en geconcentreerde werkomgeving waarin geluidsoverlast op kantoor wordt geëlimineerd en focus en creativiteit tot bloei komen. De dichte concentratie unit plaats je in een ruimte waar omgevingsgeluiden zijn, zoals een kantoortuin, aula, scholen etc. 

    Dankzij de hoogwaardige geluidsisolatie en transparante glazen wanden, creëer je privacy en een open sfeer op de werkvloer, waardoor samenwerken met collega's fijner wordt. De geluiddichte eenpersoons werkplek geeft je de mogelijkheid om in alle rust te praten of werken in cabine die bij het nieuwe werken past. 

    Het fijne aan deze isolatie pod zijn de uitgebreide (kleur) mogelijkheden. Op deze manier kan je Vox geheel naar je eigen stijl kiezen. 

    Verbeter je werkplek en verhoog de productiviteit op de werkvloer met deze perfecte akoestische oplossing!

    Prijzen zijn inclusief inhuizing en montage, uitgaande van een standaard inhuissituatie.

    Prijs per stuk: € 7.205,00 excl. BTW

    € 8.718,05

  • Kruk Up Eco Crème wit
    Kruk Up Eco

    De UPis1 ECO is een duurzame en ergonomische balanskruk die beweging stimuleert tijdens het zitten. De kruk is gemaakt van biobased kunststof en kurk, en is traploos in hoogte verstelbaar van 45 tot 63 cm met een stijlvolle verstellus van leer en textiel. Dankzij het lichte gewicht, de geïntegreerde draagring en de afgeronde antislip voet neem je de kruk eenvoudig mee naar elke ruimte.

    De ECO UP is verkrijgbaar in zes moderne kleuren en eventueel uit te breiden met een zitkussen van gerecycled stof in acht tinten. Ideaal voor aan je bureau, in de vergaderruimte of thuis aan de eettafel. Een comfortabele, duurzame én flexibele zitoplossing: sit down and ECO UP!

    Kies hieronder jouw gewenste uitvoering van kruk UPis1.

    Wil je de balanskruk eerst uitproberen? Dat kan! Kom proefzitten in onze showroom en ervaar het comfort!

    Let op! Levering alleen naar zakelijke adressen.

    Normale prijs: € 255,00excl. BTW

    Special Price € 204,00

    € 246,84

  • mv-kantoor-quadra
    Akoestische werkplek Quadra

    Ongestoord in een akoestische werkplek telefoongesprekken voeren, vergaderingen houden of gefocust achter je laptop werken.

    De akoestische werkplek Quadra is een unieke geluiddempende oplossing voor op kantoor of in een openbare ruimte. Deze handige werkplek is standaard voorzien van een ventilatiestysteem, verlichting met bewegingssensor en werkblad.

    De akoestische werkplek biedt een rustige plek waar je in alle privacy kunt werken/bellen zonder dat je last hebt van je omgeving. Door het geharde glas met akoestisch folie en (gestoffeerd) frame worden geluiden zowel binnen-als buiten gedempt.

    Stel de akoestische werkplek zelf samen en geef jouw kantoorinrichting een unieke toevoeging.

    Prijs per stuk: € 9.837,00 excl. BTW

    € 11.902,77

  • Geluidsisolerende belcel online bestellen
    Akoestische belcel VOX S

    Met deze stijlvolle akoestische telefooncabine voor op het kantoor, kun je in alle rust en privacy telefoneren en werken in elke ruimte. De geluidsdichte telefoonbooth plaats je in een ruimte waar omgevingsgeluiden zijn, zoals een kantoortuin, aula, scholen etc. 

    Op en rond de werkomgeving wordt meer en meer gecommuniceerd, met als gevolg een toename van stem en/of geluid. VOX office phone booth biedt een comfortabele werkomgeving in drukke plaatsen. De geluiddichte pod is voor 1 persoon en geeft je de mogelijkheid om in alle rust te praten of werken in een cabine die bij het nieuwe werken past. 

    Het fijne aan deze akoestische concentratie unit zijn de uitgebreide (kleur) mogelijkheden. Op deze manier kan je de geluiddichte telefooncel naar je eigen stijl kiezen. 

    Verbeter je werkplek en verhoog de productiviteit met deze state-of-the-art akoestische gesloten belcel en ontdek hoe je een oase van rust en efficiëntie kunt creëren binnen je drukke werkdag!

    Prijzen zijn inclusief inhuizing en montage, uitgaande van een standaard inhuissituatie.

    Prijs per stuk: € 5.092,00 excl. BTW

    € 6.161,32

  • Interstuhl Kruk Up Junior geel
    ACTIEMODEL: Kruk UP Junior

    Deze multifunctionele kruk Up Junior stimuleert bewegend zitten en bevordert het concentratievermogen. De positieve effecten van beweging op de cognitieve prestaties is meermaals wetenschappelijk aangetoond. 

    De kruk Up Junior is traploos in hoogte verstelbaar van 37,5 cm tot 49 cm door middel van de opvallende handgreep. De kleine kruk is geschikt voor kinderen vanaf ca. 18 kilo. Ideaal op basisscholen en de buitenschoolse opvang. Ook praktisch voor leraren om bij kinderen aan te schuiven. 

    Het speciale onderstel zorgt voor een dynamische zit ervaring en biedt tegelijkertijd veiligheid en stabiliteit op elk oppervlak.

    Bekijk hieronder de beschikbare kleuren. Aanvullend is een bijpassend kussen verkrijgbaar.

    Let op! Levering alleen naar zakelijke adressen.

    Normale prijs: € 169,00excl. BTW

    Special Price € 129,00

    € 156,09

Pagina:
  1. 4
  2. 5
  3. 6
  4. 7
  5. 8

Meer informatie?

  1. Bekijk hier het assortiment dynamisch kantoormeubilair van MV Kantoor
  2. Maak uw werkplek compleet met zitballen of bureaufietsen
  3. Bekijk onze projectenpagina voor inspirerende kantoorinrichtingen
  4. Heeft u een vraag? Neem gerust contact met ons op
 

Offerte aanvragen

Inrichten is een leuke klus. Maar hoe weet je dat alles bij elkaar past? MV Kantoor doet u graag een passende offerte.

OFFERTE AANVRAGEN

Contact

ma t/m vrij 09:00 - 17:00
030-6912525
info@mvkantoor.nl

Heeft u hulp nodig bij uw bestelling?
STEL ONS EEN VRAAG

Documentatie aanvragen

Wilt u meer informatie over ons product assortiment?
VRAAG ONZE DOCUMENTATIE AAN

  • Klantenservice
  • Contact
  • Bestellen & Retouren
  • Betaling
  • Verzendkosten
  • Zakelijk leverancier
  • Montage
  • Levertijden
  • Garantie
  • Webshop
  • Kantoorartikelen
  • Werkplek
  • Vergaderen
  • Kantine
  • Ontvangst
  • Verlichting
  • Opbergen
  • Akoestiek
  • MV Kantoor
  • Over MV Kantoor
  • Projectinrichting
  • Werkgebied
  • Showroom
  • Offerte & 3D tekening
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy Policy
  • Nieuws

Nieuwsbrief

Wil je geen kantoortrends meer missen? Op de hoogte blijven van onze laatste acties? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!

  • Contact
  • Oude Arnhemseweg 23, 3702 BA Zeist
  • 030 - 691 25 25
  • info@mvkantoor.nl
  • Maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00

  • Payment providers

© 2025 MV Kantoor

  • Facebook
  • Pinterest
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
Privacy Policy
×
This is the privacy policy sample page.
It was created automatically and do not substitute the one you need to create and provide to your store visitors.
Please, replace this text with the correct privacy policy by visiting the Customers > GDPR > Privacy Policy section in the backend.
I have read and accept