Klanten geven ons 9.3 van 10 (100 reviews)

Kantoorartikelen
Nieuws
030 - 691 25 25
info@mvkantoor.nl
Klantenservice
  • Klantenservice

    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
  • Showroom

    showroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzittenshowroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzitten

    Bezoek onze winkel voor advies en inspiratie ... Lees meer

  • Heeft u vragen?

    • 030 69 125 25
    • info@mvkantoor.nl

    maandag t/m vrijdag

    09:00 t/m 17:00 uur

  • MV Kantoor MV Kantoor MV Kantoor
    MIJN ACCOUNT
    • Log in

      Nieuwe klant? Start hier.

    Winkelwagen
    • Mijn Winkelwagen (0)Edit Cart

      U heeft geen producten in uw winkelwagen

      Subtotaal:  € 0,00

      Afrekenen
    • Categorieën
    • PROJECTEN
    • WERKPLEK
      • Bekijk alles WERKPLEK
      • Bureaustoelen >
        • Bekijk alles Bureaustoelen >
        • Actie bureaustoelen
        • Budget bureaustoelen
        • Directiestoelen
        • Ergonomische bureaustoelen
        • Industriestoelen
        • Proefstoelen
        • XL bureaustoelen
      • Bureaus >
        • Bekijk alles Bureaus >
        • Rechte bureaus
        • Duo bureaus
        • Hoekbureaus
        • Zit-sta bureaus
        • Slinger bureaus
        • In hoogte instelbare bureaus
      • Dynamische werkplek >
        • Bekijk alles Dynamische werkplek >
        • Dynamisch zitten
        • Dynamisch meubilair
      • Accessoires >
      • (Corona) Preventieschermen >
      • Thuiswerkplek >
        • Bekijk alles Thuiswerkplek >
        • Thuiswerk bureaustoelen
        • Thuiswerk bureaus
        • Thuiswerkplek opbergen
        • Thuiswerk accessoires
    • VERGADEREN
      • Bekijk alles VERGADEREN
      • Vergaderstoelen >
      • Vergadertafels >
        • Bekijk alles Vergadertafels >
        • Standaard vergadertafels
        • Houten vergadertafels
        • Sta vergadertafels
        • Verstelbare vergadertafels
      • Dynamisch vergaderen >
        • Bekijk alles Dynamisch vergaderen >
        • Fietsstoelen
        • Dynamisch zitten
        • Dynamisch meubilair
      • Eigen tafel samenstellen >
        • Bekijk alles Eigen tafel samenstellen >
        • Onderstellen
        • Tafelbladen
    • KANTINE
      • Bekijk alles KANTINE
      • Kantinestoelen >
      • Kantinetafels >
        • Bekijk alles Kantinetafels >
        • Standaard kantinetafels
        • Houten kantinetafels
        • Statafels
      • Barkrukken >
      • Poefen >
      • Treinbanken >
        • Bekijk alles Treinbanken >
        • Enkele treinbanken
        • Dubbele treinbanken
        • Treinbanken met print
      • Eigen tafel samenstellen >
        • Bekijk alles Eigen tafel samenstellen >
        • Onderstellen
        • Tafelbladen
      • Banken >
      • Bijzettafels >
      • Buiten meubilair >
      • Ziteilanden >
    • ONTVANGST
      • Bekijk alles ONTVANGST
      • Banken >
      • Balies >
      • Bezoekers stoelen >
      • Bijzettafels >
      • Fauteuils >
      • Garderobe >
      • Loungestoelen >
      • Poefen >
      • Wachtbanken >
      • Treinbanken >
        • Bekijk alles Treinbanken >
        • Enkele treinbanken
        • Dubbele treinbanken
        • Treinbanken met print
      • Ziteilanden >
    • VERLICHTING
      • Bekijk alles VERLICHTING
      • Hanglampen >
      • Wandlampen >
      • Vloerlampen >
      • Tafellampen >
      • Lichtelementen >
    • OPBERGEN
      • Bekijk alles OPBERGEN
      • Kasten >
        • Bekijk alles Kasten >
        • Design kasten
        • Roldeurkasten
        • Schuifdeurkasten
        • Tweedeurskasten
      • Ladeblokken >
        • Bekijk alles Ladeblokken >
        • Verrijdbare Ladeblokken
        • Vaste Ladeblokken
    • AKOESTIEK
      • Bekijk alles AKOESTIEK
      • Akoestische cabines >
        • Bekijk alles Akoestische cabines >
        • Dichte akoestische belcellen
        • Dichte akoestische werkplekken
        • Dichte akoestische vergaderplekken
      • Akoestische wandpanelen >
      • Akoestische plafondpanelen >
      • Akoestisch meubilair >
        • Bekijk alles Akoestisch meubilair >
        • Akoestische fauteuils
        • Akoestische banken
        • Open akoestische belcellen
        • Open akoestische werkplekken
        • Open akoestische vergadergplekken
      • Scheidingswanden >
      • Akoestische verlichting >
      • Diverse akoestiek >
    • OUTLET
    • Klantenservice
    • Contact

    Werkplek ergonomisch inrichten

    ergonomische inrichting werkplek

    Ergonomisch werken met bijpassende kantoorinrichting

    Als u een kantoorbaan heeft, dan heeft u de volgende dingen maar al te vaak gehoord en/of meegemaakt:
    Te lang zitten achter het bureau is niet gezond omdat u te weinig beweging krijgt, de verkeerde houding aannemen in een bureaustoel in verkeerde instelling zorgt voor lichamelijke klachten. Het bureau moet niet te hoog of te laag staan. Dit kan allemaal voor lichamelijke klachten zorgen aan uw nek, rug of pols en ga zo maar door. Het is daarom belangrijk dat uw werkplek, of dit nu thuis of op kantoor is, ergonomisch verantwoord is.

    Maar wat is een ergonomische werkplek?

    Een ergonomische werkplek houdt in dat uw kantoor aangepast is aan uw lichaam. Het is zodanig ingericht dat uw gezondheid, comfort, veiligheid en functioneren bevorderd worden. Afhankelijk van uw lengte, moeten de bureaustoel en bureau aangepast worden aan het individu. Uw werkplek is zodanig ingesteld en ingericht dat u geen lichamelijke klachten zal ervaren en ongestoord uw werkzaamheden kunt uitvoeren.

    Voordelen ergonomische werkplek

    • minder lichamelijke klachten
    • minder stress
    • veilige en gezonde werkomgeving
    • hogere productiviteit
    • meer werkplezier
          
    Ergonomische zitballen
    Ergonomisch kantoormeubilair

    Wat heb je nodig voor een ergonomische werkplek?

    Zit sta bureau

    Een zit-sta bureau biedt de mogelijkheid om af te wisselen tussen zittend en staand werken. Deze variatie zorgt o.a. voor een verbetering in de doorbloeding van de organen, verhoging in concentratie en energie. Met een zit-sta bureau kunt u het arbo bureau op uw gewenste hoogte verstellen, elektrisch of handmatig met een slinger. Zit-sta bureaus worden ook steeds meer ingezet in bedrijven en maakt het ergonomisch werken ook een stuk eenvoudiger. Daarnaast moet een bureau minstens 120cm breed en 80cm diep zijn.

    Ergonomische bureaustoel

    Een stevige, comfortabele bureaustoel met instellingen die een goede zithouding stimuleren, is onmisbaar voor de ergonomische werkplek. Er zijn twee type bureaustoelen voor op de werkvloer: Arbo bureaustoel en NPR bureaustoel. Een bureaustoel moet aan de arbo eisen voldoen waarbij bepaalde instellingsmogelijkheden van toepassing moeten zijn. Een NPR bureaustoel is een ergonomische bureaustoel met uitgebreide instelmogelijkheden.

    Verschil tussen Arbo bureaustoel en NPR bureaustoel

    Arbo bureaustoel NPR bureaustoel
    In hoogte verstelbare armleggers

    Hoogte en breedte instelbare en draaibare armleggers.
    Uitschuifbaar naar voren en achter

    Instelbare zithoogte en zitdiepte                               Uitgebreidere zithoogte instelling
    Synchroontechniek Uitgebreidere zitdiepte instelling

    Positie toetsenbord en muis

    Het zijn 2 kleine onderdelen, maar hebben wel veel invloed op de ergonomie van de werkplek. Wanneer de muis en/of het toetsenbord te ver weg of te dichtbij ligt, kunt u klachten ervaren in de polsen, ellebogen en nek. De ellebogen en polsen dienen op één rechte lijn te staan en uw onderarmen moeten ondersteund blijven door het werkblad. Het toetsenbord moet recht voor het lichaam liggen op circa 10cm van de rand van het bureaublad.

    Ergonomische werkplek instellen

    In de onderstaande afbeelding kunt u zien hoe u uw werkplek ergonomisch kunt instellen. Een standaard hoogte van een bureau is ca. 75cm hoog. Een ergonomische bureaustoel is gemiddeld instelbaar tussen 39 en 51cm. U heeft de juiste hoogte ingesteld als uw voeten de grond staan en u uw armen met een hoek van 90 graden op het werkblad kan leggen. De afstand van uw ogen en het beeldscherm ligt tussen de 45 en 70cm.

    Ergonomische kantoorinrichting
    ergonomische werkplek instellen

    Arbo eisen ergonomische werkplek

    Wanneer een beeldschermwerkplek meer dan twee uur per dag gebruikt wordt moet deze voldoen aan de volgende arbo eisen:

    • Een verrijdbare bureaustoel die aangepast is op de lichaamslengte van de gebruiker. De bureaustoel moet instelmogelijkheden hebben zoals zithoogte, zitdiepte, rugleuning en armleuningen.
    • Een bureau dat een minimale afmeting heeft van 120x80cm, met een beenruimte van minimaal 60x60cm.
    • Een hoogte instelbaar bureau
    • Een beeldscherm dat draaibaar, kantelbaar en in hoogte verstelbaar is
    • Een toetsenbord en een losse muis
    • Voetensteun indien nodig
    • Zorg voor voldoende zit- en bewegingsruimte om de werkplek heen

    Ergonomische accessoires

    Elk medewerker heeft een ander postuur en andere behoeftes als het om een werkplek gaat. Om ervoor te zorgen dat er genoeg middelen aanwezig zijn om hier zo goed mogelijk op in te spelen zijn ergonomische accessoires een optie voor het compleet maken van een werkplek. Denk aan monitorarmen die het beeldscherm op de gewenste stand kunnen zetten, een bureaufiets voor voldoende beweging tijdens het werken. Dit bevordert ook de doorstroming van de benen en verhoogt concentratie. Of vervang de bureaustoel eens met een verstelbare kruk en/of zitbal die een rechte zithouding stimuleren.

    Een ergonomische werkplek helpt niet alleen bij de mindering van ziekteverzuim door lichamelijke klachten, maar speelt ook mee op de tevredenheid van medewerkers op de werkvloer. Meer informatie over hoe u uw werkplek ergonomische kunt inrichten? Neem dan gerust contact met ons op.

    • An error occurred, please try again later.
    Filters(0)
    Prijs
    • €8 €21318
    Categorie
    1. WERKPLEK (296)
    2. VERGADEREN (45)
    3. KANTINE (11)
    4. ONTVANGST (11)
    5. OPBERGEN (14)
    6. AKOESTIEK (66)
    Voetkruis
    1. Aluminium gepolijst (194)
    2. Aluminium wit (33)
    3. Aluminium zilver (59)
    4. Aluminium zwart (106)
    5. Kunststof wit (18)
    6. Kunststof zwart (142)
    Afmeting blad
    1. 200x100 - 240x100 (1)
    Soort
    1. Bureau panelen (24)
    2. Corona preventieschermen (23)
    3. Staande panelen (11)
    4. Verrijdbare panelen (4)
    5. Wandpanelen (3)
    Type accessoire
    1. Afvalbak (2)
    2. CPU houder (6)
    3. Elektrificatie (7)
    4. Kabelmanagement (25)
    5. Kunstplanten (16)
    6. Monitorarm (14)
    7. Plantenbakken (4)
    8. Stoelentrolley (13)
    9. Overig (21)
    Arbo norm
    1. Niet voorzien van norm (41)
    2. EN 1335 (276)
    3. NPR 1813 (48)
    4. EN 61340-5-1 (23)
    5. DIN 68 877 (57)
    6. Laboratory safety class S1 to S3 (19)
    Uitvoering ladeblok
    1. Hangmaplade (1)
    2. Lade (7)
    3. Pennenlade (5)
    In showroom aanwezig
    1. Ja (181)
    Akoestische klasse
    1. Klasse A (36)
    2. Klasse D (24)
    3. Niet bekend (141)
    Werkblad
    1. Ja (138)
    2. Optioneel (24)
    3. Nee (21)
    Wielen
    1. Ja (33)
    2. Nee (111)
    3. Optioneel (39)
    Merk
    1. Bimos (54)
    2. HÅG (57)
    3. Interstuhl (133)
    4. Se7en (124)
    Wielen
    1. Ja (21)
    2. Nee (28)
    3. Optioneel (30)
    Soort
    1. akoestische stoel (18)
    2. akoestische bank (17)
    3. akoestische werkplek (15)
    4. akoestische overlegplek (65)
    Kleur
    1. Aluminium (24)
    2. Antraciet (441)
    3. Blauw (482)
    4. Bordeauxrood (254)
    5. Bruin (251)
    6. Cognac (114)
    7. Geel (299)
    8. Groen (391)
    9. Grijs (482)
    10. Houtkleur (85)
    11. Ivoor (76)
    12. Koper (10)
    13. Oranje (267)
    14. Paars (186)
    15. Rood (465)
    16. Roze (165)
    17. Transparant (26)
    18. Wit (297)
    19. Zand (216)
    20. Zwart (642)
    21. Overige kleuren (97)
    Materiaal zitting
    1. Hout (3)
    2. Kunstleder (43)
    3. Kunststof (29)
    4. Leder (52)
    5. Metaal (8)
    6. Stof (314)
    Aantal Personen
    1. 1-5 personen (6)
    2. 1-persoons (64)
    3. 2-persoons (72)
    4. 3-persoons (24)
    5. 4-persoons (69)
    6. 5+ persoons (15)
    7. 5-10 personen (4)
    8. 5-persoons (33)
    9. 6-persoons (48)
    10. 8-persoons (15)
    11. 10+ personen (3)
    Armleggers
    1. Zonder armleggers (188)
    2. Met armleggers (298)
    Kleur Frame
    1. Aluminium (1)
    2. Wit (1)
    3. Zwart (1)
    Materiaal
    1. Chroom (1)
    2. Fenix (40)
    3. Gestoffeerd (44)
    4. Glas (3)
    5. Hout (46)
    6. HPL (4)
    7. Kunstleder (6)
    8. Kunststof (41)
    9. MDF (4)
    10. Melamine (255)
    11. Metaal (288)
    12. PVC (2)
    13. Staal (35)
    Verstelbaar
    1. Niet verstelbaar (24)
    2. Elektrisch (99)
    3. Hendels (19)
    4. Inbus (112)
    5. Slinger (22)
    Functies
    1. Verstelbare lendensteun (165)
    2. Zitdiepteverstelling (287)
    3. Zithoogteverstelling (374)
    4. Zitneigverstelling (82)
    Vorm
    1. Hoekbureau (46)
    2. Met aanbouw (21)
    3. Rechthoek (166)
    4. Rond (21)
    5. Vierkant (28)
    6. Overige vormen (22)
    Type poot
    1. 4-Poot (69)
    2. H-poot (15)
    3. O-poot (18)
    4. T-Poot (101)
    5. U-Poot (4)
    6. Zijpaneel (40)
    7. Overig (16)
    Onderstel
    1. 4poots (8)
    2. Draaibaar (2)
    3. Hoogte verstelbaar (2)
    4. Kolom (3)
    5. Kruisvoet (8)
    6. Verrijdbaar (wielen) (6)
    Stapelbaar
    1. Niet stapelbaar (23)
    Rug
    1. Zonder Rugleuning (9)
    Zithoogte
    1. Circa 50cm (6)
    2. Circa 55cm (6)
    3. Circa 60cm (6)
    4. Circa 65cm (9)
    5. Circa 70cm (9)
    6. Circa 75cm (9)
    7. Circa 80cm (3)
    Ontwerp
    1. Zonder Print (21)
    Kleur blad
    1. Ahorn (101)
    2. Beuken (200)
    3. Donkergrijs (34)
    4. Eiken (40)
    5. Eiken Antraciet (101)
    6. Eiken Donker (49)
    7. Eiken Halifax (118)
    8. Eiken Licht (203)
    9. Eiken Logan (101)
    10. Eiken Natuur (9)
    11. Eiken Robson (147)
    12. Essen (62)
    13. Grijs (105)
    14. Havana (101)
    15. Kersen (101)
    16. Lichtgrijs (111)
    17. Toscaans Noten (40)
    18. Wit (222)
    19. Zwart (98)
    20. Overige bladkleuren (62)
    Toon %s producten
    Filteren
    Filteren

    Artikelen 1 tot 12 van 310 in totaal

    • Foto-tabel
    • Lijst
    310
    • Piece of Cake hocker
      Piece of Cake hocker

      Leuke werk-overlegplekken creëren is een piece of cake met deze comfortabele zitmeubel!

      De Piece of Cake hocker heeft een driehoeksvorm en met genoeg hockers kunt u een hele taart maken. De comfortabele zitpoef is mogelijk in diverse stoffen + kleuren en is standaard voorzien van een bruin lederen handgreep. Ideaal voor het verplaatsen van de hocker.

      U kunt de hocker in driehoeksvorm combineren met de ronde Sit Around kolomtafel. Deze heeft een diameter van 70cm.

      De Piece of Cake is een fraaie toevoeging voor de moderne kantoor- of schoolinrichting.

      Prijs per stuk: € 386,00 excl. BTW

      € 467,06

      • Vergelijken
    • Stoel met tafelblad IQ
      iQseat stoel met tafelblad

      Deze verrijdbare, speelse en flexibele iQseat kan eenvoudig omgetoverd worden van een comfortabele stoel tot een kleine werkplek.

      De rugleuning van de gestoffeerde stoel kan omgedraaid worden waardoor u eenvoudig, eventueel met uw laptop, (even) kunt werken of een overleg kunt houden.

      De stoel is leverbaar in diverse kleuren en is voorzien van een tafelblad dat ook als rugleuning gebruikt kan worden en wielen. Door zijn ontwerp en multifunctionaliteit past de stoel in verschillende interieurs.

      iQseat neemt weinig ruimte in beslag en heeft een uniek design. Winnaar van de 2020 HiP Awards!

      Ontdek de mogelijkheden van iQseat en voeg deze toe aan uw flexibele (kantoor)interieur.

      Prijs per stuk: € 1.049,00 excl. BTW

      € 1.269,29

      • Vergelijken
    • RomboSeat stoel
      RomboSeat stoel

      Deze speelse en flexibele RomboSeat kan gebruikt worden als comfortabele stoel of kleine werkplek.

      Bepaal de functie van de meubel door de stoel te combineren met een tafel die gemonteerd zit aan de stoel en/of met tafel en scheidingswand.

      De gestoffeerde en stijlvolle kantoorstoel is door zijn ontwerp en multifunctionaliteit geschikt voor in verschillende (kantoor)inrichtingen. RomboSeat neemt weinig ruimte in beslag en heeft een uniek design.

      Lees hieronder meer over de mogelijkheden van het kantoormeubilair en voeg RamboSeat aan uw interieur toe!

      Prijs per stuk: € 820,00 excl. BTW

      € 992,20

      • Vergelijken
    • Bureaustoel Pure 113
      ACTIEMODEL: Bureaustoel Pure 113

      Bureaustoel Pure 113 heeft een volledig gestoffeerde rug, voldoet aan de EN1335 norm, is 98% recyclebaar en heeft 10 jaar garantie.

      Bureaudraaistoel Pure is gemaakt om 'bewegend zitten' te stimuleren, en biedt een optimaal zitcomfort aan de gebruiker. Dit alles wordt mogelijk gemaakt door de Smart-Spring-technologie. De bureaustoel past zich - zonder complexe instellingen - aan de betreffende gebruiker zijn lichaam en zijn bewegingen aan.

      Goed om te weten dat de Arbo bureaustoel in zwart met kunststof zwarte onderdelen op voorraad is en wordt (net als in overige kleuren) gemonteerd in beschermhoes geleverd.

      Ontdek de mogelijkheden van Bureaustoel Pure PU113 en kies hieronder uw gewenste uitvoering.

      Normale prijs: € 1.014,00excl. BTW

      Special Price € 729,00

      € 882,09

      • Vergelijken
    • Akoestische werkplek HUSH Hybrid
      Akoestische werkplek HUSH Hybrid

      Hush Hybrid, de all-in-one kantoor pod voor online vergaderingen!

      Volledig ingericht en voorzien van alle functies die u wilt van een stilte cabine waarin u makkelijk vertrouwelijke gesprekken, Zoommeetings, Skype sessies, Google Meets en Teams vergaderingen kunt houden.
      Buiten de meetingbox hoort de omgeving de inhoud van de gesprekken niet en u ervaart geen last van geluiden buiten de Hush Office Hybrid cabine.

      De Hush Hybrid is de ideale akoestische cabine als u zich goed moet kunnen concentreren.
      De akoestische en mobiele werkruimte is een compacte, flexibele en mobiele oplossing voor iedere organisatie. 

      Deze akoestische werkplek is van allerlei gemakken voorzien die comfortabel en efficiënt werken mogelijk maken. Uitgerust met:
      ✓ verlichting
      ✓ ventilatiesysteem
      ✓ in diepte verstelbare tafel
      ✓ comfortabele zitting met armleuning
      ✓ ergonomisch legbord
      ✓ 1x stroom, 2x USB aansluiting & 1x data.

      Bekijk de rest van de Hush Office collectie voor andere kantoorunits. Leasen is ook mogelijk.

      Verbinding maken op afstand met volledige focus is mogelijk in de Hush Hybrid.

      Prijs per stuk: € 10.700,00 excl. BTW

      € 12.947,00

      • Vergelijken
    • Bureaustoel Joyce JC2N1
      ACTIEMODEL: Bureaustoel Joyce JC2N1 NPR 1813

      Of er nu in een open kantoor of in een individueel kantoor wordt gewerkt: Wanneer het erom gaat geconcentreerde werkprocessen te ondersteunen, focust JOYCEIS3 zich volledig op de mens.

      De flexibele bureaudraaistoel plaatst de individuele behoeftes en wensen van zijn gebruiker in het middelpunt. Bureaustoel Joyce met netbespannen rugleuning is mogelijk in diverse kleuren en voorzien van universele wielen, geschikt voor zowel zachte als harde vloeren.

      De comfortabele kantoorstoel voldoet aan de NPR1813 normering. Ontdek hieronder alle specificaties en kleuren van de ergonomische Joyce JC2N1 bureaustoel.

      Normale prijs: € 875,00excl. BTW

      Special Price € 509,00

      € 615,89

      • Vergelijken
    • HAG tion 2240 hout met opdekstoffering
      Hag Tion hout met opdekstoffering

      HÅG Tion kunststof bureaustoel met opdekstoffering is flexibel, duurzaam en multi inzetbaar in diverse ruimtes!

      De houten bureaustoel is ontworpen volgens de circulaire principes voor duurzaam ontwerp. Tion bestaat uit verantwoord gewonnen essenhout, hergebruikt aluminium van hoogwaardige kwaliteit en gerecyclede materialen. Met deze verantwoorde materialen is de stoel gemaakt met zo min mogelijk componenten. Hierdoor is de stoel niet alleen degelijk, maar ook licht in gewicht en eenvoudig te verplaatsen. De ideale stoel in flexibele ruimtes.

      Tion is voorzien van HÅG inBalance Mechanisme, wat de natuurlijke beweging van uw lichaam en variatie in zithoudingen stimuleert. Op deze manier blijft u voldoende in beweging waardoor u fit en gezond kunt blijven voelen, gedurende de gehele werkdag.

      Kantoorstoel Tion kunt u kiezen uit een combinatie van verschillende kleurmogelijkheden en stoffen. Ontdek hieronder meer over de opties van de houten bureaustoel.

      Levering enkel in Nederland mogelijk.

      Normale prijs: € 894,00excl. BTW

      Special Price € 715,00

      € 865,15

      • Vergelijken
    • Ladekast Buddy
      Ladekast Buddy

      Handig hangend ladeblokje voor onder uw bureau.

      Buddy is ideaal als u een verstelbaar bureau heeft zodat de opberging met u meebeweegt en zowel in een zitpositie als staand makkelijk bij de ladekast kan. Of heeft u liever niks op de vloer staan, ook dan is de stalen opbergbox een fijne toevoeging aan uw werkplek.

      De ladekast is mogelijk zonder slot of diverse type sloten en USB laders.

      Kies de ladeblok in uw gewenste kleur en maak uw werkplek af met deze unieke opbergmogelijkheid.

      Prijs per stuk: € 287,00 excl. BTW

      € 347,27

      • Vergelijken
    • ergonomische bureaustoel se7en lx282
      VOORRAADMODEL: Bureaustoel Se7en LX282 Premium zwart

      De Se7en LX282 Premium zwart is dé bureaustoel voor de zakelijke markt.
      Een kwaliteitsbureaustoel voorzien van alle mogelijke technieken en keurmerken. Deze kwalitatieve  bureaustoel is geschikt voor een brede doelgroep door de ruime instel mogelijkheden, wat hem daarom ook zeer populair maakt.

      De bureaustoel Se7en LX282 Premium is een bureaustoel inclusief armleggers in NPR uitvoering met een netbespannen rug. De zwarte bureaudraaistoel voldoet aan de EN1335 en NPR1813 richtlijnen.

      Haal de ergonomische bureaustoel in huis en zit comfortabel in de juiste houding achter uw werkplek.

      Levertijd ca. 1 week.

      Prijs per stuk: € 449,00 excl. BTW

      € 543,29

      • Vergelijken
    • Bureaustoel HAG Tion gestoffeerd
      Hag Tion gestoffeerd

      HÅG Tion bureaustoel gestoffeerd is speels, flexibel, duurzaam en multi inzetbaar in diverse ruimtes!

      De bureaustoel heeft een gestoffeerde zitting en rugleuning en is ontworpen volgens de circulaire principes voor duurzaam ontwerp. Tion bestaat gemiddeld uit 75% gerecyclede en hernieuwbare materialen. Met deze verantwoorde materialen is de stoel gemaakt met zo min mogelijk componenten. Hierdoor is de stoel niet alleen degelijk, maar ook licht in gewicht en eenvoudig te verplaatsen. De ideale stoel voor intensief dagelijks gebruik!

      Tion is voorzien van HÅG inBalance Mechanisme, wat de natuurlijke beweging van uw lichaam en variatie in zithoudingen stimuleert. Op deze manier blijft u voldoende in beweging waardoor u fit en gezond kunt blijven voelen, gedurende de gehele werkdag.

      Kantoorstoel Tion kunt u kiezen uit een combinatie van verschillende materialen, stoffen en een breed scala aan kleuren. Ontdek hieronder meer over de mogelijkheden van de bureaustoel.

      Levering enkel in Nederland mogelijk.

      Normale prijs: € 624,00excl. BTW

      Special Price € 499,00

      € 603,79

      • Vergelijken
    • arbo bureaustoel se7en lx118
      VOORRAADMODEL: Bureaustoel Se7en LX118 Pro zwart

      Deze goede bureaustoel van Interstuhl is een voorraadmodel met hoge rugleuning en verstelbare hoofdsteun in kunstleder zwart. De Se7en bureaustoel LX118 Pro voldoet aan de EN1335 norm en is zeer milieuvriendelijk, omdat alle materialen van de bureaustoel zuiver en recyclebaar zijn.

      Se7en LX118 Pro is voorzien van synchroontechniek. Deze functie zorgt ervoor dat de gebruiker een optimale ondersteuning krijgt in elke zithouding en vereenvoudigt tegelijkertijd het wisselen van diverse zithoudingen.

      De ergonomische bureaustoel in zwart is voorradig en wordt gratis gemonteerd geleverd. Bekijk de mogelijkheden en voeg deze Arbo goedgekeurde bureaustoel aan uw werkplek toe!

      Let op: hoofdsteun is in kunstleder, zitting en rugleuning is standaard bekleed in Lucia (Phoenix) stoffering.

      Levertijd ca. 1 week.

      Prijs per stuk: € 429,00 excl. BTW

      € 519,09

      • Vergelijken
    • HAG Tion kunststof bureaustoel
      Hag Tion kunststof

      HÅG Tion kunststof bureaustoel is flexibel, duurzaam en multi inzetbaar in diverse ruimtes!

      De bureaustoel is ontworpen volgens de circulaire principes voor duurzaam ontwerp. Tion bestaat uit gerecycled plastic en hergebruikt aluminium. Met deze verantwoorde materialen is de stoel gemaakt met zo min mogelijk componenten. Hierdoor is de stoel niet alleen degelijk, maar ook licht in gewicht en eenvoudig te verplaatsen. De ideale stoel in flexibele ruimtes.

      Tion is voorzien van HÅG inBalance Mechanisme, wat de natuurlijke beweging van uw lichaam en variatie in zithoudingen stimuleert. Op deze manier blijft u voldoende in beweging waardoor u fit en gezond kunt blijven voelen, gedurende de gehele werkdag.

      Kantoorstoel Tion kunt u kiezen uit een combinatie van verschillende materialen en een breed scala aan kleuren. Ontdek hieronder meer over de mogelijkheden van de bureaustoel.

      Levering enkel in Nederland mogelijk.

      Normale prijs: € 457,00excl. BTW

      Special Price € 366,00

      € 442,86

      • Vergelijken
    Pagina:
    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5

    Meer informatie?

    1. Bekijk het assortiment ergonomische bureaustoelen.
    2. Bekijk het assortiment zit-sta bureaus.
    3. Wilt u advies over hoe u uw bedrijf ergonomisch kunt inrichten? Neem dan gerust contact met ons op.
    4. Lees hier hoe u uw bureaustoel kunt instellen.
     

    Offerte aanvragen

    Inrichten is een leuke klus. Maar hoe weet u dat alles bij elkaar past? MV Kantoor doet u graag een passende offerte.

    OFFERTE AANVRAGEN

    Contact

    ma t/m vrij 09:00 - 17:00
    030-6912525
    info@mvkantoor.nl

    Heeft u hulp nodig bij uw bestelling?
    STEL ONS EEN VRAAG

    Documentatie

    Bekijk Projectinrichting folder
    Bekijk Akoestiek folder

    Wilt u deze brochures per post ontvangen?
    VRAAG ONZE DOCUMENTATIE AAN

    • Klantenservice
    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
    • Webshop
    • Kantoorartikelen
    • Projecten
    • Werkplek
    • Kantine
    • Ontvangst
    • Verlichting
    • Opbergen
    • Akoestiek
    • MV Kantoor
    • Over MV Kantoor
    • Projecten
    • Showroom
    • Vacatures
    • Offerte & 3D tekening
    • Referenties
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy Policy
    • Nieuws

    Nieuwsbrief

    Wil je geen kantoortrends meer missen? Op de hoogte blijven van onze laatste acties? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!

    • Contact
    • Oude Arnhemseweg 23, 3702 BA Zeist
    • 030 - 691 25 25
    • info@mvkantoor.nl
    • Maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00
    • Payment providers

    © 2023 MV Kantoor

    • Facebook
    • Pinterest
    • Linkedin
    • Instagram
    • Youtube