Klanten geven ons 9.3 van 10 (106 reviews)

Kantoorartikelen
Nieuws
030 - 691 25 25
info@mvkantoor.nl
Klantenservice
  • Klantenservice

    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
  • Showroom

    showroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzittenshowroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzitten

    Bezoek onze winkel voor advies en inspiratie ... Lees meer

  • Heeft u vragen?

    • 030 69 125 25
    • info@mvkantoor.nl

    maandag t/m vrijdag

    09:00 t/m 17:00 uur

MV Kantoor MV Kantoor MV Kantoor
MIJN ACCOUNT
  • Log in

    Nieuwe klant? Start hier.

Winkelwagen
  • Mijn Winkelwagen (0)Edit Cart

    U heeft geen producten in uw winkelwagen

    Subtotaal:  € 0,00

    Afrekenen
  • Categorieën
  • PROJECTINRICHTING
    • Kantoorinrichting >
      • Circulaire kantoorinrichting
      • Duurzame kantoorinrichting
      • Industriële kantoorinrichting
      • Inrichting klein kantoor
      • Luxe kantoorinrichting
      • Moderne kantoorinrichting
    • Schoolinrichting >
  • WERKPLEK
    • Bureaustoelen >
      • Actie bureaustoelen
      • Budget bureaustoelen
      • Directiestoelen
      • Ergonomische bureaustoelen
      • Industriestoelen
      • Proefstoelen
    • Bureaus >
      • Rechte bureaus
      • Duo bureaus
      • Hoekbureaus
      • Zit-sta bureaus
      • Slinger bureaus
      • In hoogte instelbare bureaus
    • Dynamische werkplek >
      • Dynamisch zitten
      • Dynamisch meubilair
    • Stilte werkplek >
    • Accessoires >
    • Thuiswerkplek >
      • Thuiswerk bureaustoelen
      • Thuiswerk bureaus
      • Thuiswerkplek opbergen
      • Thuiswerk accessoires
  • VERGADEREN
    • Vergaderstoelen >
    • Vergadertafels >
      • Standaard vergadertafels
      • Houten vergadertafels
      • Sta vergadertafels
      • Verstelbare vergadertafels
    • Dynamisch vergaderen >
      • Dynamisch zitten
      • Dynamisch meubilair
    • Eigen tafel samenstellen >
      • Onderstellen
      • Tafelbladen
  • KANTINE
    • Kantinestoelen >
    • Kantinetafels >
      • Standaard kantinetafels
      • Houten kantinetafels
      • Statafels
    • Barkrukken >
    • Poefen >
    • Treinbanken >
      • Enkele treinbanken
      • Dubbele treinbanken
      • Treinbanken met print
    • Eigen tafel samenstellen >
      • Onderstellen
      • Tafelbladen
    • Banken >
    • Bijzettafels >
    • Buiten meubilair >
    • Ziteilanden >
  • ONTVANGST
    • Banken >
    • Balies >
    • Bezoekers stoelen >
    • Bijzettafels >
    • Fauteuils >
    • Garderobe >
    • Loungestoelen >
    • Poefen >
    • Wachtbanken >
    • Treinbanken >
      • Enkele treinbanken
      • Dubbele treinbanken
      • Treinbanken met print
    • Ziteilanden >
  • VERLICHTING
    • Hanglampen >
    • Wandlampen >
    • Vloerlampen >
    • Bureaulampen >
    • Lichtelementen >
  • OPBERGEN
    • Kasten >
      • Design kasten
      • Lockerkasten
      • Roldeurkasten
      • Schuifdeurkasten
      • Tweedeurskasten
    • Ladeblokken >
      • Verrijdbare Ladeblokken
      • Vaste Ladeblokken
  • AKOESTIEK
    • Akoestische cabines >
      • Dichte akoestische belcellen
      • Dichte akoestische werkplekken
      • Dichte akoestische vergaderplekken
    • Akoestische wandpanelen >
    • Akoestische plafondpanelen >
    • Akoestisch meubilair >
      • Akoestische fauteuils
      • Akoestische banken
      • Open akoestische belcellen
      • Open akoestische werkplekken
      • Open akoestische vergaderplekken
    • Scheidingswanden >
      • Akoestische bureaupanelen
      • Akoestische hangpanelen
      • Staande akoestische panelen
      • Verrijdbare akoestische panelen
    • Akoestische verlichting >
    • Diverse akoestiek >
  • OUTLET
  • Klantenservice
  • Contact

Werkplek ergonomisch inrichten

ergonomische inrichting werkplek

Ergonomisch werken met bijpassende kantoorinrichting

Als u een kantoorbaan heeft, dan heeft u de volgende dingen maar al te vaak gehoord en/of meegemaakt:
Te lang zitten achter het bureau is niet gezond omdat u te weinig beweging krijgt, de verkeerde houding aannemen in een bureaustoel in verkeerde instelling zorgt voor lichamelijke klachten. Het bureau moet niet te hoog of te laag staan. Dit kan allemaal voor lichamelijke klachten zorgen aan uw nek, rug of pols en ga zo maar door. Het is daarom belangrijk dat uw werkplek, of dit nu thuis of op kantoor is, ergonomisch verantwoord is.

Maar wat is een ergonomische werkplek?

Een ergonomische werkplek houdt in dat uw kantoor aangepast is aan uw lichaam. Het is zodanig ingericht dat uw gezondheid, comfort, veiligheid en functioneren bevorderd worden. Afhankelijk van uw lengte, moeten de bureaustoel en bureau aangepast worden aan het individu. Uw werkplek is zodanig ingesteld en ingericht dat u geen lichamelijke klachten zal ervaren en ongestoord uw werkzaamheden kunt uitvoeren.

Voordelen ergonomische werkplek

  • minder lichamelijke klachten
  • minder stress
  • veilige en gezonde werkomgeving
  • hogere productiviteit
  • meer werkplezier
      
Ergonomische zitballen
Ergonomisch kantoormeubilair

Wat heb je nodig voor een ergonomische werkplek?

Zit sta bureau

Een zit-sta bureau biedt de mogelijkheid om af te wisselen tussen zittend en staand werken. Deze variatie zorgt o.a. voor een verbetering in de doorbloeding van de organen, verhoging in concentratie en energie. Met een zit-sta bureau kunt u het arbo bureau op uw gewenste hoogte verstellen, elektrisch of handmatig met een slinger. Zit-sta bureaus worden ook steeds meer ingezet in bedrijven en maakt het ergonomisch werken ook een stuk eenvoudiger. Daarnaast moet een bureau minstens 120cm breed en 80cm diep zijn.

Ergonomische bureaustoel

Een stevige, comfortabele bureaustoel met instellingen die een goede zithouding stimuleren, is onmisbaar voor de ergonomische werkplek. Er zijn twee type bureaustoelen voor op de werkvloer: Arbo bureaustoel en NPR bureaustoel. Een bureaustoel moet aan de arbo eisen voldoen waarbij bepaalde instellingsmogelijkheden van toepassing moeten zijn. Een NPR bureaustoel is een ergonomische bureaustoel met uitgebreide instelmogelijkheden.

Verschil tussen Arbo bureaustoel en NPR bureaustoel

Arbo bureaustoel NPR bureaustoel
In hoogte verstelbare armleggers

Hoogte en breedte instelbare en draaibare armleggers.
Uitschuifbaar naar voren en achter

Instelbare zithoogte en zitdiepte                               Uitgebreidere zithoogte instelling
Synchroontechniek Uitgebreidere zitdiepte instelling

Positie toetsenbord en muis

Het zijn 2 kleine onderdelen, maar hebben wel veel invloed op de ergonomie van de werkplek. Wanneer de muis en/of het toetsenbord te ver weg of te dichtbij ligt, kunt u klachten ervaren in de polsen, ellebogen en nek. De ellebogen en polsen dienen op één rechte lijn te staan en uw onderarmen moeten ondersteund blijven door het werkblad. Het toetsenbord moet recht voor het lichaam liggen op circa 10cm van de rand van het bureaublad.

Ergonomische werkplek instellen

In de onderstaande afbeelding kunt u zien hoe u uw werkplek ergonomisch kunt instellen. Een standaard hoogte van een bureau is ca. 75cm hoog. Een ergonomische bureaustoel is gemiddeld instelbaar tussen 39 en 51cm. U heeft de juiste hoogte ingesteld als uw voeten de grond staan en u uw armen met een hoek van 90 graden op het werkblad kan leggen. De afstand van uw ogen en het beeldscherm ligt tussen de 45 en 70cm.

Ergonomische kantoorinrichting
ergonomische werkplek instellen

Arbo eisen ergonomische werkplek

Wanneer een beeldschermwerkplek meer dan twee uur per dag gebruikt wordt moet deze voldoen aan de volgende arbo eisen:

  • Een verrijdbare bureaustoel die aangepast is op de lichaamslengte van de gebruiker. De bureaustoel moet instelmogelijkheden hebben zoals zithoogte, zitdiepte, rugleuning en armleuningen.
  • Een bureau dat een minimale afmeting heeft van 120x80cm, met een beenruimte van minimaal 60x60cm.
  • Een hoogte instelbaar bureau
  • Een beeldscherm dat draaibaar, kantelbaar en in hoogte verstelbaar is
  • Een toetsenbord en een losse muis
  • Voetensteun indien nodig
  • Zorg voor voldoende zit- en bewegingsruimte om de werkplek heen

Ergonomische accessoires

Elk medewerker heeft een ander postuur en andere behoeftes als het om een werkplek gaat. Om ervoor te zorgen dat er genoeg middelen aanwezig zijn om hier zo goed mogelijk op in te spelen zijn ergonomische accessoires een optie voor het compleet maken van een werkplek. Denk aan monitorarmen die het beeldscherm op de gewenste stand kunnen zetten, een bureaufiets voor voldoende beweging tijdens het werken. Dit bevordert ook de doorstroming van de benen en verhoogt concentratie. Of vervang de bureaustoel eens met een verstelbare kruk en/of zitbal die een rechte zithouding stimuleren.

Een ergonomische werkplek helpt niet alleen bij de mindering van ziekteverzuim door lichamelijke klachten, maar speelt ook mee op de tevredenheid van medewerkers op de werkvloer. Meer informatie over hoe u uw werkplek ergonomische kunt inrichten? Neem dan gerust contact met ons op.

  • An error occurred, please try again later.
Filters(0)
Prijs
  • €43 €29780
Categorie
  1. WERKPLEK (278)
  2. VERGADEREN (44)
  3. KANTINE (10)
  4. ONTVANGST (8)
  5. OPBERGEN (16)
  6. AKOESTIEK (64)
Rug
  1. Zonder Rugleuning (9)
Soort
  1. akoestische stoel (21)
  2. akoestische bank (14)
  3. akoestische werkplek (15)
  4. akoestische overlegplek (59)
Wielen
  1. Ja (61)
  2. Nee (25)
  3. Optioneel (20)
Wielen
  1. Ja (17)
  2. Nee (112)
  3. Optioneel (46)
Werkblad
  1. Ja (156)
  2. Optioneel (35)
  3. Nee (16)
Akoestische klasse
  1. Klasse A (72)
  2. Klasse D (32)
  3. Niet bekend (120)
In showroom aanwezig
  1. Ja (205)
Uitvoering ladeblok
  1. Hangmaplade (1)
  2. Lade (7)
  3. Pennenlade (5)
Arbo norm
  1. Niet voorzien van norm (53)
  2. EN 1335 (288)
  3. NPR 1813 (83)
  4. EN 61340-5-1 (20)
  5. DIN 68 877 (51)
  6. Laboratory safety class S1 to S3 (13)
Type accessoire
  1. Afvalbak (2)
  2. CPU houder (3)
  3. Elektrificatie (3)
  4. Kabelmanagement (3)
  5. Kunstplanten (16)
  6. Monitorarm (14)
  7. Plantenbakken (4)
  8. Stoelentrolley (13)
  9. Overig (10)
Soort
  1. Bureau panelen (12)
  2. Staande panelen (3)
  3. Wandpanelen (4)
Afmeting blad
  1. 200x100 - 240x100 (1)
Voetkruis
  1. Aluminium gepolijst (183)
  2. Aluminium wit (38)
  3. Aluminium zilver (68)
  4. Aluminium zwart (115)
  5. Kunststof wit (19)
  6. Kunststof zwart (167)
Kleur blad
  1. Ahorn (99)
  2. Antraciet (49)
  3. Beuken (216)
  4. Bruin (39)
  5. Donkergrijs (34)
  6. Eiken (53)
  7. Eiken Antraciet (99)
  8. Eiken Donker (63)
  9. Eiken Halifax (135)
  10. Eiken Licht (227)
  11. Eiken Logan (99)
  12. Eiken Natuur (11)
  13. Eiken Robson (151)
  14. Essen (85)
  15. Grijs (181)
  16. Havana (99)
  17. Kersen (99)
  18. Lichtgrijs (150)
  19. Toscaans Noten (46)
  20. Wit (303)
  21. Zwart (197)
  22. Overige bladkleuren (124)
Ontwerp
  1. Zonder Print (18)
Zithoogte
  1. Circa 50cm (6)
  2. Circa 55cm (6)
  3. Circa 60cm (6)
  4. Circa 65cm (9)
  5. Circa 70cm (9)
  6. Circa 75cm (9)
  7. Circa 80cm (3)
Stapelbaar
  1. Niet stapelbaar (21)
Onderstel
  1. 4poots (8)
  2. Kolom (3)
  3. Kruisvoet (6)
  4. Verrijdbaar (wielen) (4)
Type poot
  1. 4-Poot (112)
  2. H-poot (14)
  3. O-poot (19)
  4. T-Poot (124)
  5. U-Poot (19)
  6. Zijpaneel (58)
  7. Overig (28)
Vorm
  1. Hoekbureau (54)
  2. Met aanbouw (30)
  3. Rechthoek (250)
  4. Rond (18)
  5. Vierkant (28)
  6. Overige vormen (28)
Functies
  1. Verstelbare lendensteun (197)
  2. Zitdiepteverstelling (313)
  3. Zithoogteverstelling (398)
  4. Zitneigverstelling (98)
Verstelbaar
  1. Niet verstelbaar (80)
  2. Elektrisch (130)
  3. Hendels (23)
  4. Inbus (120)
  5. Slinger (26)
Materiaal
  1. Fenix (56)
  2. Gestoffeerd (41)
  3. Glas (3)
  4. Hout (66)
  5. HPL (19)
  6. Kunstleder (6)
  7. Kunststof (22)
  8. MDF (19)
  9. Melamine (335)
  10. Metaal (353)
  11. PVC (2)
  12. Staal (48)
Kleur Frame
  1. Aluminium (1)
  2. Wit (1)
  3. Zwart (1)
Armleggers
  1. Zonder armleggers (203)
  2. Met armleggers (309)
Aantal Personen
  1. 1-5 personen (6)
  2. 1-persoons (81)
  3. 2-persoons (78)
  4. 3-persoons (21)
  5. 4-persoons (74)
  6. 5+ persoons (16)
  7. 5-10 personen (5)
  8. 5-persoons (34)
  9. 6-persoons (51)
  10. 8-persoons (16)
  11. 10+ personen (3)
Materiaal zitting
  1. Hout (3)
  2. Kunstleder (37)
  3. Kunststof (41)
  4. Leder (52)
  5. Metaal (8)
  6. Stof (330)
Kleur
  1. Aluminium (22)
  2. Antraciet (501)
  3. Blauw (539)
  4. Bordeauxrood (292)
  5. Bruin (266)
  6. Cognac (114)
  7. Geel (332)
  8. Groen (436)
  9. Grijs (537)
  10. Houtkleur (100)
  11. Ivoor (88)
  12. Koper (27)
  13. Oranje (313)
  14. Paars (209)
  15. Rood (515)
  16. Roze (183)
  17. Transparant (3)
  18. Wit (323)
  19. Zand (242)
  20. Zwart (673)
  21. Overige kleuren (99)
Merk
  1. 706 Seating Group (5)
  2. Bejot (65)
  3. Bimos (48)
  4. Bisley (10)
  5. Bogaerts (3)
  6. Buzzispace (9)
  7. Deberenn (44)
  8. FP Collection (13)
  9. Gottesons (49)
  10. HÅG (66)
  11. Huislijn Kantoormeubelen (66)
  12. Hushoffice (51)
  13. Interstuhl (282)
  14. Lande (4)
  15. Markant Office (119)
  16. Mikomax (23)
  17. MV Kantoor (190)
  18. Narbutas (69)
  19. Tacito (1)
Toon %s producten
Filteren
Filteren

Artikelen 1 tot 12 van 295 in totaal

  • Foto-tabel
  • Lijst
295
  • Piece of Cake hocker
    Piece of Cake hocker

    Leuke werk-overlegplekken creëren is een piece of cake met deze comfortabele zitmeubel!

    De Piece of Cake hocker heeft een driehoeksvorm en met genoeg hockers kunt u een hele taart maken. De comfortabele zitpoef is mogelijk in diverse stoffen + kleuren en is standaard voorzien van een bruin lederen handgreep. Ideaal voor het verplaatsen van de hocker.

    U kunt de hocker in driehoeksvorm combineren met de ronde Sit Around kolomtafel. Deze heeft een diameter van 70cm.

    De Piece of Cake is een fraaie toevoeging voor de moderne kantoor- of schoolinrichting.

    Prijs per stuk: € 406,00 excl. BTW

    € 491,26

  • RomboSeat stoel
    RomboSeat stoel

    Deze speelse en flexibele RomboSeat kan gebruikt worden als comfortabele stoel of kleine werkplek.

    Bepaal de functie van de meubel door de stoel te combineren met een tafel die gemonteerd zit aan de stoel en/of met tafel en scheidingswand.

    De gestoffeerde en stijlvolle kantoorstoel is door zijn ontwerp en multifunctionaliteit geschikt voor in verschillende (kantoor)inrichtingen. RomboSeat neemt weinig ruimte in beslag en heeft een uniek design.

    Lees hieronder meer over de mogelijkheden van het kantoormeubilair en voeg RamboSeat aan uw interieur toe!

    Prijs per stuk: € 820,00 excl. BTW

    € 992,20

  • Stoel met tafelblad IQ
    iQseat stoel met tafelblad

    Deze verrijdbare, speelse en flexibele iQseat kan eenvoudig omgetoverd worden van een comfortabele stoel tot een kleine werkplek.

    De rugleuning van de gestoffeerde stoel kan omgedraaid worden waardoor u eenvoudig, eventueel met uw laptop, (even) kunt werken of een overleg kunt houden.

    De stoel is leverbaar in diverse kleuren en is voorzien van een tafelblad dat ook als rugleuning gebruikt kan worden en wielen. Door zijn ontwerp en multifunctionaliteit past de stoel in verschillende interieurs.

    iQseat neemt weinig ruimte in beslag en heeft een uniek design. Reddot Design winnaar 2021!

    Ontdek de mogelijkheden van iQseat en voeg deze toe aan uw flexibele (kantoor)interieur.

    Prijs per stuk: € 1.049,00 excl. BTW

    € 1.269,29

  • HAG tion 2240 hout met opdekstoffering
    Hag Tion hout met opdekstoffering

    HÅG Tion kunststof bureaustoel met opdekstoffering is flexibel, duurzaam en multi inzetbaar in diverse ruimtes!

    De houten bureaustoel is ontworpen volgens de circulaire principes voor duurzaam ontwerp. Tion bestaat uit verantwoord gewonnen essenhout, hergebruikt aluminium van hoogwaardige kwaliteit en gerecyclede materialen. Met deze verantwoorde materialen is de stoel gemaakt met zo min mogelijk componenten. Hierdoor is de stoel niet alleen degelijk, maar ook licht in gewicht en eenvoudig te verplaatsen. De ideale stoel in flexibele ruimtes.

    Tion is voorzien van HÅG inBalance Mechanisme, wat de natuurlijke beweging van je lichaam en variatie in zithoudingen stimuleert. Op deze manier blijf je voldoende in beweging waardoor je, je fit en gezond kunt blijven voelen, gedurende de gehele werkdag.

    Kantoorstoel Tion kun je kiezen uit een combinatie van verschillende kleurmogelijkheden en stoffen. Ontdek hieronder meer over de opties van de houten bureaustoel.

    Levering enkel in Nederland mogelijk.

    Normale prijs: € 948,00excl. BTW

    Special Price € 758,00

    € 917,18

  • Zwarte vergaderstoel HAG tion
    Hag Tion kunststof met opdekstoffering

    HÅG Tion kunststof bureaustoel met opdekstoffering is flexibel, duurzaam en multi inzetbaar in diverse ruimtes.

    De bureaustoel is ontworpen volgens de circulaire principes voor duurzaam ontwerp. Tion bestaat uit gerecycled plastic en hergebruikt aluminium. Met deze verantwoorde materialen is de stoel gemaakt met zo min mogelijk componenten. Hierdoor is de stoel niet alleen degelijk, maar ook licht in gewicht en eenvoudig te verplaatsen. De ideale stoel in flexibele ruimtes!

    Tion is voorzien van HÅG inBalance Mechanisme, wat de natuurlijke beweging van jouw lichaam en variatie in zithoudingen stimuleert. Op deze manier blijf je voldoende in beweging waardoor je, je fit en gezond kunt blijven voelen, gedurende de gehele werkdag.

    Kantoorstoel Tion kun je kiezen uit een combinatie van verschillende materialen, stoffen en een breed scala aan kleuren. Ontdek hieronder meer over de mogelijkheden van de bureaustoel.

    Levering enkel in Nederland mogelijk.

    Normale prijs: € 596,00excl. BTW

    Special Price € 477,00

    € 577,17

  • Bureaustoel HAG Tion gestoffeerd
    Hag Tion gestoffeerd

    HÅG Tion bureaustoel gestoffeerd is speels, flexibel, duurzaam en multi inzetbaar in diverse ruimtes!

    De bureaustoel heeft een gestoffeerde zitting en rugleuning en is ontworpen volgens de circulaire principes voor duurzaam ontwerp. Tion bestaat gemiddeld uit 75% gerecyclede en hernieuwbare materialen. Met deze verantwoorde materialen is de stoel gemaakt met zo min mogelijk componenten. Hierdoor is de stoel niet alleen degelijk, maar ook licht in gewicht en eenvoudig te verplaatsen. De ideale stoel voor intensief dagelijks gebruik!

    Tion is voorzien van HÅG inBalance Mechanisme, wat de natuurlijke beweging van je lichaam en variatie in zithoudingen stimuleert. Op deze manier blijf je voldoende in beweging waardoor je, je fit en gezond kunt blijven voelen, gedurende de gehele werkdag.

    Kantoorstoel Tion kun jekiezen uit een combinatie van verschillende materialen, stoffen en een breed scala aan kleuren. Ontdek hieronder meer over de mogelijkheden van de bureaustoel.

    Levering enkel in Nederland mogelijk.

    Normale prijs: € 662,00excl. BTW

    Special Price € 530,00

    € 641,30

  • Houten bureaustoel HAG tion
    Hag Tion Hout

    HÅG Tion houten bureaustoel is flexibel, duurzaam en multi inzetbaar in diverse ruimtes!

    De bureaustoel is ontworpen volgens de circulaire principes voor duurzaam ontwerp. Tion bestaat uit verantwoord gewonnen essenhout, hergebruikt aluminium van hoogwaardige kwaliteit en gerecyclede materialen. Met deze verantwoorde materialen is de stoel gemaakt met zo min mogelijk componenten. Hierdoor is de stoel niet alleen degelijk, maar ook licht in gewicht en eenvoudig te verplaatsen. De ideale stoel in flexibele ruimtes.

    Tion is voorzien van HÅG inBalance Mechanisme, wat de natuurlijke beweging van je lichaam en variatie in zithoudingen stimuleert. Op deze manier blijf je voldoende in beweging waardoor je, je fit en gezond kunt blijven voelen, gedurende de gehele werkdag.

    Kantoorstoel Tion kun je kiezen uit een combinatie van verschillende kleurmogelijkheden. Ontdek hieronder meer over de opties van de houten bureaustoel.

    Levering enkel in Nederland mogelijk.

    Normale prijs: € 1.082,00excl. BTW

    Special Price € 866,00

    € 1.047,86

  • Arbo bureuastoel se7en LX111
    VOORRAADMODEL: Bureaustoel Se7en LX111 Comfort zwart

    De Se7en LX111 Comfort zwart is een ergonomische bureaustoel met een aantrekkelijke prijs!

    De kwalitatieve bureaustoel Se7en is ergonomisch gevormd, voorzien van zwart kunststof voetkruis en zwart gestoffeerde zitting met Lucia (Phoenix) stof. Deze stoel is standaard voorzien van synchroonmechaniek, wat zorgt voor een optimale ondersteuning in elke zithouding.

    Bureaustoel LX111 Comfort is voorzien van hoogteverstelling van de rugleuning en 2D-armleggers die in hoogte en breedte versteld kunnen worden.

    Kies voor de Se7en LX111 Comfort bureaustoel en neem uw ergonomische houding achter het bureau aan!

    Levertijd ca. 1 week.

    Prijs per stuk: € 309,00 excl. BTW

    € 373,89

  • Bureaustoel Se7en LX010
    VOORRAADMODEL: Bureaustoel Se7en LX010 Zwart

    ACTIEMODEL: de bureaustoel Se7en LX010 staat voor een zitcomfort dat meestal alleen ervaren wordt in de eerste klasse. Net als elke andere Interstuhl stoel, zijn de vorm, functie en ergonomie allen gericht op het verstrekken van een echt goed zitten ervaring.

    LX010 bureaudraaistoel heeft door de hoge rugleuning een luxueuze uitstraling en nodigt je uit om lekker comfortabel aan jouw bureau te werken. Dynamisch, licht en eigenaardig; met de LX010 bureaustoel maak je een statement - gewoon in zitten!

    Bekijk de mogelijkheden van LX010, en maak jouw werkplek compleet met deze ergonomische bureaustoel.

    Prijs per stuk: € 589,00 excl. BTW

    € 712,69

  • ergonomische bureaustoel se7en lx114
    VOORRAADMODEL: Bureaustoel Se7en LX114 Pro zwart

    Voorraadmodel Se7en LX114 Pro zwart is een goede bureaustoel van Interstuhl met een gestoffeerde rugleuning en zitting. De ergonomische bureaustoel voldoet aan de EN1335 norm en is zeer milieuvriendelijk, omdat alle materialen van de bureaustoel zuiver en recyclebaar zijn.

    Se7en LX114 Pro is voorzien van synchroontechniek. Deze functie zorgt ervoor dat de gebruiker een optimale ondersteuning krijgt in elke zithouding en vereenvoudigt tegelijkertijd het wisselen van diverse zithoudingen.

    De ergonomische bureaustoel in zwart is voorradig en wordt gratis gemonteerd geleverd. Voeg deze Arbo goedgekeurde bureaustoel aan uw werkplek toe!

    Levertijd van ca. 1 week.

    Prijs per stuk: € 329,00 excl. BTW

    € 398,09

  • ergonomische bureaustoel se7en lx282
    VOORRAADMODEL: Bureaustoel Se7en LX282 Premium zwart

    De Se7en LX282 Premium zwart is dé bureaustoel voor de zakelijke markt.
    Een kwaliteitsbureaustoel voorzien van alle mogelijke technieken en keurmerken. Deze kwalitatieve  bureaustoel is geschikt voor een brede doelgroep door de ruime instel mogelijkheden, wat hem daarom ook zeer populair maakt.

    De bureaustoel Se7en LX282 Premium is een bureaustoel inclusief armleggers in NPR uitvoering met een netbespannen rug. De zwarte bureaudraaistoel voldoet aan de EN1335 en NPR1813 richtlijnen.

    Haal de ergonomische bureaustoel in huis en zit comfortabel in de juiste houding achter uw werkplek.

    Levertijd ca. 1 week.

    Prijs per stuk: € 459,00 excl. BTW

    € 555,39

  • ergonomische bureaustoel
    ACTIEMODEL: Bureaustoel Se7en LX184 Premium

    De Se7en LX184 Premium is dé bureaustoel voor de zakelijke markt. Een kwaliteitsbureaustoel voorzien van alle mogelijke technieken en keurmerken. Deze kwalitatieve  bureaustoel is geschikt voor een brede doelgroep door de ruime instel mogelijkheden, wat hem daarom ook zeer populair maakt.

    De Se7en FLX184 Premium is een ergonomische bureaudraaistoel en voldoet aan de EN1335 richtlijnen. Deze comfortabele bureaustoel met armleggers is standaard voorzien van verstelbare lendensteun en aluminium gepolijst voetkruis. De Se7en bureaustoel is beschikbaar in Lucia (Phoenix) stoffering, mogelijk in diverse kleuren.

    Bekijk de mogelijkheden van Se7en LX184 Premium en voeg deze Arbo goedgekeurde bureaustoel aan uw werkplek toe!

    Prijs per stuk: € 459,00 excl. BTW

    € 555,39

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Meer informatie?

  1. Bekijk het assortiment ergonomische bureaustoelen.
  2. Bekijk het assortiment zit-sta bureaus.
  3. Wilt u advies over hoe u uw bedrijf ergonomisch kunt inrichten? Neem dan gerust contact met ons op.
  4. Lees hier hoe u uw bureaustoel kunt instellen.
 

Offerte aanvragen

Inrichten is een leuke klus. Maar hoe weet u dat alles bij elkaar past? MV Kantoor doet u graag een passende offerte.

OFFERTE AANVRAGEN

Contact

ma t/m vrij 09:00 - 17:00
030-6912525
info@mvkantoor.nl

Heeft u hulp nodig bij uw bestelling?
STEL ONS EEN VRAAG

Documentatie

Bekijk Projectinrichting folder
Bekijk Akoestiek folder

Wilt u deze brochures per post ontvangen?
VRAAG ONZE DOCUMENTATIE AAN

  • Klantenservice
  • Contact
  • Bestellen & Retouren
  • Betaling
  • Verzendkosten
  • Zakelijk leverancier
  • Montage
  • Levertijden
  • Garantie
  • Webshop
  • Kantoorartikelen
  • Werkplek
  • Vergaderen
  • Kantine
  • Ontvangst
  • Verlichting
  • Opbergen
  • Akoestiek
  • MV Kantoor
  • Over MV Kantoor
  • Projectinrichting
  • Werkgebied
  • Showroom
  • Offerte & 3D tekening
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy Policy
  • Nieuws

Nieuwsbrief

Wil je geen kantoortrends meer missen? Op de hoogte blijven van onze laatste acties? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!

  • Contact
  • Oude Arnhemseweg 23, 3702 BA Zeist
  • 030 - 691 25 25
  • info@mvkantoor.nl
  • Maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00

  • Payment providers

© 2025 MV Kantoor

  • Facebook
  • Pinterest
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
Privacy Policy
×
This is the privacy policy sample page.
It was created automatically and do not substitute the one you need to create and provide to your store visitors.
Please, replace this text with the correct privacy policy by visiting the Customers > GDPR > Privacy Policy section in the backend.
I have read and accept