Klanten geven ons 9.3 van 10 (106 reviews)

Kantoorartikelen
Nieuws
030 - 691 25 25
info@mvkantoor.nl
Klantenservice
  • Klantenservice

    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
  • Showroom

    showroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzittenshowroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzitten

    Bezoek onze winkel voor advies en inspiratie ... Lees meer

  • Heeft u vragen?

    • 030 69 125 25
    • info@mvkantoor.nl

    maandag t/m vrijdag

    09:00 t/m 17:00 uur

MV Kantoor MV Kantoor MV Kantoor
MIJN ACCOUNT
  • Log in

    Nieuwe klant? Start hier.

Winkelwagen
  • Mijn Winkelwagen (0)Edit Cart

    U heeft geen producten in uw winkelwagen

    Subtotaal:  € 0,00

    Afrekenen
  • Categorieën
  • PROJECTINRICHTING
    • Kantoorinrichting >
      • Circulaire kantoorinrichting
      • Duurzame kantoorinrichting
      • Industriële kantoorinrichting
      • Inrichting klein kantoor
      • Luxe kantoorinrichting
      • Moderne kantoorinrichting
    • Schoolinrichting >
  • WERKPLEK
    • Bureaustoelen >
      • Actie bureaustoelen
      • Budget bureaustoelen
      • Directiestoelen
      • Ergonomische bureaustoelen
      • Industriestoelen
      • Proefstoelen
    • Bureaus >
      • Rechte bureaus
      • Duo bureaus
      • Hoekbureaus
      • Zit-sta bureaus
      • Slinger bureaus
      • In hoogte instelbare bureaus
    • Dynamische werkplek >
      • Dynamisch zitten
      • Dynamisch meubilair
    • Stilte werkplek >
    • Accessoires >
    • Thuiswerkplek >
      • Thuiswerk bureaustoelen
      • Thuiswerk bureaus
      • Thuiswerkplek opbergen
      • Thuiswerk accessoires
  • VERGADEREN
    • Vergaderstoelen >
    • Vergadertafels >
      • Standaard vergadertafels
      • Houten vergadertafels
      • Sta vergadertafels
      • Verstelbare vergadertafels
    • Dynamisch vergaderen >
      • Dynamisch zitten
      • Dynamisch meubilair
    • Eigen tafel samenstellen >
      • Onderstellen
      • Tafelbladen
  • KANTINE
    • Kantinestoelen >
    • Kantinetafels >
      • Standaard kantinetafels
      • Houten kantinetafels
      • Statafels
    • Barkrukken >
    • Poefen >
    • Treinbanken >
      • Enkele treinbanken
      • Dubbele treinbanken
      • Treinbanken met print
    • Eigen tafel samenstellen >
      • Onderstellen
      • Tafelbladen
    • Banken >
    • Bijzettafels >
    • Buiten meubilair >
    • Ziteilanden >
  • ONTVANGST
    • Banken >
    • Balies >
    • Bezoekers stoelen >
    • Bijzettafels >
    • Fauteuils >
    • Garderobe >
    • Loungestoelen >
    • Poefen >
    • Wachtbanken >
    • Treinbanken >
      • Enkele treinbanken
      • Dubbele treinbanken
      • Treinbanken met print
    • Ziteilanden >
  • VERLICHTING
    • Hanglampen >
    • Wandlampen >
    • Vloerlampen >
    • Bureaulampen >
    • Lichtelementen >
  • OPBERGEN
    • Kasten >
      • Design kasten
      • Lockerkasten
      • Roldeurkasten
      • Schuifdeurkasten
      • Tweedeurskasten
    • Ladeblokken >
      • Verrijdbare Ladeblokken
      • Vaste Ladeblokken
  • AKOESTIEK
    • Akoestische cabines >
      • Dichte akoestische belcellen
      • Dichte akoestische werkplekken
      • Dichte akoestische vergaderplekken
    • Akoestische wandpanelen >
    • Akoestische plafondpanelen >
    • Akoestisch meubilair >
      • Akoestische fauteuils
      • Akoestische banken
      • Open akoestische belcellen
      • Open akoestische werkplekken
      • Open akoestische vergaderplekken
    • Scheidingswanden >
      • Akoestische bureaupanelen
      • Akoestische hangpanelen
      • Staande akoestische panelen
      • Verrijdbare akoestische panelen
    • Akoestische verlichting >
    • Diverse akoestiek >
  • OUTLET
  • Klantenservice
  • Contact

Thuiswerkplekken voor uw medewerkers

thuiswerkplekken kopen

Thuiswerkplek combideals en staffelkortingen

In verband met het COVID-19 virus werken veel mensen vanuit huis. Door alle mogelijkheden die dit tijdperk biedt met digitale oplossingen, is thuiswerken voor vele medewerkers geen probleem. De ergonomie en comfort die de werkplekken op kantoor bieden, is thuis soms ver te zoeken door het gebrek aan kwalitatief kantoormeubilair. Vooral door de volledige werkdagen die nu thuis worden gespendeerd, merken uw medewerkers dit verschil en kunnen hier lichamelijke klachten van krijgen en minder productief worden.

Wilt u uw medewerkers zo snel mogelijk van ergonomische werkplekken voorzien terwijl zij thuiswerken, maar wel voor een voordeligere prijs?
MV Kantoor biedt goede thuiswerkplekken aan die rekening houden met de beschikbare ruimte van de thuiswerkers, de ergonomie en comfort. 

Neem contact met ons op voor onze scherpe combideals. Afhankelijk van het aantal werkplekken dat u nodig heeft, hanteren wij ook staffelkortingen.

Meer thuiswerken

Uit diverse onderzoeken is gebleken dat meer mensen positiever aankijken tegen thuiswerken dan aan het begin van de crisis. Het aantal medewerkers dat is gaan thuiswerken is toegenomen, maar ervaren het gebrek aan middelen en de goede werkplek die ze op kantoor wel hebben. Ook zullen meer mensen nu regelmatiger vanuit huis werken.

thuiswerkplek

Hoe werkt het?

1. Kies de gewenste meubels
2. Laat ons de aantallen + afmetingen weten via info@mvkantoor.nl
3. Wij bieden binnen 1-2 werkdagen een passende offerte
4. Meubels kunnen, indien gewenst, op locatie gemonteerd worden

Voordelen

- Voordelig nieuwe thuiswerkplekken
- Ergonomisch & kwalitatief meubilair
- Uit voorraad leverbaar
- Rechtstreekse levering bij medewerkers
- Werkplek later weer te gebruiken op kantoor

Neem contact met ons op en wij doen u een aanbieding op maat!

  • An error occurred, please try again later.
Filters(0)
Prijs
  • €61 €2032
Categorie
  1. WERKPLEK (41)
  2. VERGADEREN (4)
  3. OPBERGEN (16)
  4. AKOESTIEK (4)
Vorm
  1. Hoekbureau (7)
  2. Met aanbouw (6)
  3. Rechthoek (24)
Akoestische klasse
  1. Niet bekend (8)
In showroom aanwezig
  1. Ja (20)
Uitvoering ladeblok
  1. Hangmaplade (1)
  2. Lade (4)
  3. Pennenlade (4)
Arbo norm
  1. Niet voorzien van norm (8)
  2. EN 1335 (10)
Type accessoire
  1. CPU houder (1)
  2. Elektrificatie (1)
  3. Kabelmanagement (1)
  4. Monitorarm (6)
  5. Overig (3)
Soort
  1. Bureau panelen (6)
  2. Staande panelen (2)
Voetkruis
  1. Aluminium gepolijst (2)
  2. Kunststof zwart (8)
Kleur blad
  1. Ahorn (17)
  2. Beuken (19)
  3. Eiken (2)
  4. Eiken Antraciet (17)
  5. Eiken Donker (2)
  6. Eiken Halifax (25)
  7. Eiken Licht (21)
  8. Eiken Logan (17)
  9. Eiken Natuur (2)
  10. Eiken Robson (17)
  11. Essen (2)
  12. Grijs (3)
  13. Havana (17)
  14. Kersen (17)
  15. Lichtgrijs (17)
  16. Wit (25)
  17. Zwart (6)
  18. Overige bladkleuren (2)
Type poot
  1. 4-Poot (10)
  2. O-poot (4)
  3. T-Poot (17)
  4. Overig (2)
Functies
  1. Verstelbare lendensteun (4)
  2. Zitdiepteverstelling (10)
  3. Zithoogteverstelling (18)
Verstelbaar
  1. Niet verstelbaar (4)
  2. Elektrisch (8)
  3. Hendels (4)
  4. Inbus (9)
  5. Slinger (6)
Materiaal
  1. Gestoffeerd (6)
  2. Hout (4)
  3. Kunststof (3)
  4. MDF (4)
  5. Melamine (36)
  6. Metaal (53)
  7. PVC (2)
  8. Staal (9)
Armleggers
  1. Zonder armleggers (8)
  2. Met armleggers (10)
Materiaal zitting
  1. Kunststof (8)
  2. Stof (10)
Kleur
  1. Aluminium (10)
  2. Antraciet (29)
  3. Blauw (20)
  4. Bordeauxrood (7)
  5. Bruin (6)
  6. Cognac (3)
  7. Geel (16)
  8. Groen (12)
  9. Grijs (26)
  10. Houtkleur (6)
  11. Ivoor (2)
  12. Koper (2)
  13. Oranje (14)
  14. Paars (7)
  15. Rood (20)
  16. Roze (5)
  17. Wit (33)
  18. Zand (3)
  19. Zwart (39)
  20. Overige kleuren (11)
Merk
  1. Bisley (9)
  2. Buzzispace (4)
  3. Gottesons (4)
  4. Huislijn Kantoormeubelen (5)
  5. Interstuhl (14)
  6. Markant Office (2)
  7. Mikomax (4)
  8. MV Kantoor (48)
Toon %s producten
Filteren
Filteren

Artikelen 1 tot 12 van 54 in totaal

  • Foto-tabel
  • Lijst
54
  • houder voor computer
    Universele CPU-houder

    Deze universele CPU-houder is geschikt voor bevestiging aan diverse bureaus.

    Met deze PC steun houdt u uw bureau netjes en georganiseerd, en creëert u meer ruimte voor andere belangrijke spullen die u graag bij de hand, op u bureau wilt houden.

    De PC houder is eenvoudig te monteren aan een bureau en is een praktische toevoeging aan uw werkplek. Deze computer houder is zowel in hoogte als in breedte instelbaar.

    Bekijk de mogelijkheden van de computerbevestiging en voeg deze toe aan uw bureau!

    Prijs per stuk: € 79,00 excl. BTW

    € 95,59

  • Powermodule met stroom en usb lader
    Inbouw Powermodule stroom + usb

    Compacte inbouw elektrificatie met een stroompunt en USB lader(s). Zo heeft u altijd een oplaadpunt in de buurt, netjes weggewerkt in het werkblad. 

    De powerbox is voorzien van een aansluitsnoer en is leverbaar in de kleuren wit en zwart. 

    Ontdek de mogelijkheden van dit handige werkplekaccessoire en kies hieronder uw gewenste uitvoering!

    Prijs per stuk: € 73,00 excl. BTW

    € 88,33

  • universele kabelgoot
    Universele kabelgoot

    Universele kabelgoot voor het wegwerken van kabels en stekkerdozen voor onder de bureautafel.

    Houd je werkplek netjes door eenvoudig kabelmanagement toe te passen. Met deze handige kabelgoot creëer je een georganiseerde werkplek en voorkom je kabelchaos op het bureau. Het kabelmanagement is 110cm breed en verkrijgbaar in diverse kleuren.

    Op zoek naar meubels om je werkplek thuis of op kantoor compleet te maken? Bekijk onze werkplek collectie.

    Prijs per stuk: € 61,00 excl. BTW

    € 73,81

  • dubbele gas-monitorarm
    Dubbele monitorarm met gaslift

    Deze functionele monitorarm komt in drie kleuren en is heel gemakkelijk verstelbaar door de geïntegreerde gaslift. 

    De dubbele gas-monitorarm is geschikt voor monitoren van 14" tot 28" en is 360 graden roteerbaar en 180 graden neigbaar en zwenkbaar.

    Kies hieronder de juiste kleur en type bevestiging, bladklem of bladdoorvoer.

    Prijs per stuk: € 189,00 excl. BTW

    € 228,69

  • monitorarm met gaslift
    Enkele monitorarm met gaslift

    Deze functionele monitorarm komt in drie kleuren en is heel gemakkelijk verstelbaar door de geintegreerde gaslift. 

    De enkele gas-monitorarm is geschikt voor monitoren van 14" tot 28" en is 360 graden roteerbaar en 180 graden neigbaar en zwenkbaar.

    Kies de juiste kleur en type bevestiging, bladklem of bladdoorvoer. 

    Prijs per stuk: € 132,00 excl. BTW

    € 159,72

  • Enkele monitorarm
    Enkele monitorarm

    Deze functionele monitorarm is zowel in hoogte als in diepte verstelbaar. Geschikt voor monitoren tot maximaal 28" en 14 kg.

    De monitorarm is 360 graden roteerbaar en tot 180 graden neigbaar en zwenkbaar.

    Voorkom nekklachten doordat u gebogen moet zitten om uw beeldscherm goed te zien. Deze beeldscherm arm kan aan uw bureaublad geklemd worden zonder een gat te hoeven boren.

    Kies de gewenste kleur en verstel uw beeldscherm tot de gewenste hoogte.

    Prijs per stuk: € 97,00 excl. BTW

    € 117,37

  • Dubbele monitorarm
    Dubbele monitorarm

    De functionele dubbele monitorarm is zowel in hoogte als in diepte verstelbaar. Geschikt voor monitoren tot maximaal 28" en 14 kg. 

    De monitorarm is 360 graden roteerbaar en tot 180 graden neigbaar en zwenkbaar.

    Voorkom nekklachten doordat je gebogen moet zitten om jouw beeldscherm goed te zien. Deze beeldscherm arm kan aan het bureaublad geklemd worden zonder een gat te hoeven boren.

    Kies de gewenste kleur en verstel jouw beeldschermen tot de gewenste hoogte.

    Prijs per stuk: € 144,00 excl. BTW

    € 174,24

  • Persoonlijke lade - MV Kantoor
    Persoonlijke lade onder bureau

    Een praktische en afsluitbare tafellade voor uw kleine kantoorartikelen.

    Met de persoonlijke lade hoeft u geen beenruimte in te leveren onder uw bureau.

    Deze opbergingsmogelijkheid is voorzien van een slot en voorzien van een pennenbakje.

    Afmetingen:
    9x39x30cm (hxbxd) buitenmaten
    5x32x26cm (hxbxd) binnenmaten

    Kies de gewenste kleur en berg uw kantoorartikelen netjes op.

    Prijs per stuk: € 77,00 excl. BTW

    € 93,17

  • buzzispace buzzitriple home
    Akoestische scherm BuzziTripl Home High

    Thuiswerken is niet altijd gemakkelijk met kinderen, partner of huisgenoten in huis. BuzziTripl zorgt voor een tijdelijk 'kantoor' waar geconcentreerd gewerkt kan worden. De panelen zijn gemakkelijk te monteren, kunnen verplaatst worden en aan het einde van de werkdag opgeklapt opgeborgen worden. 

    BuzziTriple is leverbaar in twee uitvoeringen: BuzziTripl Home Low, een flexibel bureauscherm en dit BuzziTripl Home High, een handig vloerscherm voor nog meer privacy en focus. 

    De panelen zijn gemaakt van drie lagen 100% gerecycled vilt en zijn tweekleurig, offwhite aan een zijde, anthracite aan de andere.

    Levertijd: ca. 1 week.

    Prijs per stuk: € 479,00 excl. BTW

    € 579,59

  • Hoekbureau Cube
    Hoekbureau Cube

    Dit hoekbureau uit de Cube serie is een stijlvolle werktafel met een zwevend bureaublad. Dit directiebureau wordt geleverd inclusief ladenblok met drie laden. Het blad is uitgevoerd in Halifax eiken en gecombineerd met een stalen O-poot frame. 

    Bureau Cube is verkrijgbaar in de afmeting 224 x 90 cm en heeft een vaste hoogte van 74 cm. De aanbouw heeft een afmeting van 180 x 57 cm. 

    Door het stoere design is dit bureau een ware blikvanger in de kantoorinrichting.

    Kies uw uitvoering: de aanbouw kan links of rechts geplaatst worden.

    Levertijd: ca. 1 - 3 werkweken

    Levering: Inclusief montageservice á €234. Geef bij het bestellen de inhuissituatie door.

    Prijs per stuk: € 2.032,00 excl. BTW

    € 2.458,72

  • Hoekbureau easy
    Hoekbureau Easy Wing

    Een goed bureau is de basis voor elke productieve werkplek. Easy is een hoekbureau wat je snel en eenvoudig in elkaar kunt monteren zodat je zo snel mogelijk achter jouw bureau kunt zitten.

    Dit in hoogte instelbaar wingbureau voldoet aan de arbo eisen en is door de hoogte instelmogelijkheden van 62 - 85 cm geschikt voor zittend werken.
    Deze bureautafel is ideaal als je zelf de juiste hoogte wilt instellen dat bij jouw lichaamslengte past. 

    De hoek in het bureaublad zorgt voor meer werkruimte en is geschikt voor de thuiswerkplek. Bekijk de mogelijkheden van het Easy bureau en voeg deze aan jouw werkplek toe.

    Prijs per stuk: € 405,00 excl. BTW

    € 490,05

  • Hoekbureau Double T-Wing
    Hoekbureau Double T-Wing

    Meer werkruimte met hoekbureau Double T-Wing.

    Dit hoogte instelbaar bureau kun je op de juiste hoogte instellen voor zittend werken van 62 tot 85cm.

    Het zit bureau is instelbaar door middel van een inbussleutel. Doordat het bureau een aanbouw heeft, biedt de werkplek je meer ruimte en plek voor een eventuele ladeblok zonder dat je onder jouw bureau daar veel ruimte voor hoeft in te leveren.

    Het bureau in hoekopstelling is mogelijk in diverse afmetingen en kleuren. Kies de gewenste uitvoering en maak jouw werkplek compleet met het Double-T bureau.

    Let op: exclusief ladeblok, het bureau is afgebeeld in combinatie met staand ladeblok.

    Prijs per stuk: € 374,00 excl. BTW

    € 452,54

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Thuiswerkplekken aanvragen?

  1. Stuur een mail naar: info@mvkantoor.nl
  2. Biedt uw medewerkers ergonomische werkplekken voor thuis
  3. Wilt u dat wij meedenken met de 1.5m kantoorinrichting? Wij helpen u graag verder. Bekijk ook onze collectie van preventieschermen
 

Offerte aanvragen

Inrichten is een leuke klus. Maar hoe weet u dat alles bij elkaar past? MV Kantoor doet u graag een passende offerte.

OFFERTE AANVRAGEN

Contact

ma t/m vrij 09:00 - 17:00
030-6912525
info@mvkantoor.nl

Heeft u hulp nodig bij uw bestelling?
STEL ONS EEN VRAAG

Documentatie

Bekijk Projectinrichting folder
Bekijk Akoestiek folder

Wilt u deze brochures per post ontvangen?
VRAAG ONZE DOCUMENTATIE AAN

  • Klantenservice
  • Contact
  • Bestellen & Retouren
  • Betaling
  • Verzendkosten
  • Zakelijk leverancier
  • Montage
  • Levertijden
  • Garantie
  • Webshop
  • Kantoorartikelen
  • Werkplek
  • Vergaderen
  • Kantine
  • Ontvangst
  • Verlichting
  • Opbergen
  • Akoestiek
  • MV Kantoor
  • Over MV Kantoor
  • Projectinrichting
  • Werkgebied
  • Showroom
  • Offerte & 3D tekening
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy Policy
  • Nieuws

Nieuwsbrief

Wil je geen kantoortrends meer missen? Op de hoogte blijven van onze laatste acties? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!

  • Contact
  • Oude Arnhemseweg 23, 3702 BA Zeist
  • 030 - 691 25 25
  • info@mvkantoor.nl
  • Maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00
  • In verband met Hemelvaart zijn wij op donderdag 29 en vrijdag 30 mei gesloten.

  • Payment providers

© 2025 MV Kantoor

  • Facebook
  • Pinterest
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
Privacy Policy
×
This is the privacy policy sample page.
It was created automatically and do not substitute the one you need to create and provide to your store visitors.
Please, replace this text with the correct privacy policy by visiting the Customers > GDPR > Privacy Policy section in the backend.
I have read and accept