Klanten geven ons 9.3 van 10 (106 reviews)

Kantoorartikelen
Nieuws
030 - 691 25 25
info@mvkantoor.nl
Klantenservice
  • Klantenservice

    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
  • Showroom

    showroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzittenshowroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzitten

    Bezoek onze winkel voor advies en inspiratie ... Lees meer

  • Heeft u vragen?

    • 030 69 125 25
    • info@mvkantoor.nl

    maandag t/m vrijdag

    09:00 t/m 17:00 uur

MV Kantoor MV Kantoor MV Kantoor
MIJN ACCOUNT
  • Log in

    Nieuwe klant? Start hier.

Winkelwagen
  • Mijn Winkelwagen (0)Edit Cart

    U heeft geen producten in uw winkelwagen

    Subtotaal:  € 0,00

    Afrekenen
  • Categorieën
  • PROJECTINRICHTING
    • Kantoorinrichting >
      • Circulaire kantoorinrichting
      • Duurzame kantoorinrichting
      • Industriële kantoorinrichting
      • Inrichting klein kantoor
      • Luxe kantoorinrichting
      • Moderne kantoorinrichting
    • Schoolinrichting >
  • WERKPLEK
    • Bureaustoelen >
      • Actie bureaustoelen
      • Budget bureaustoelen
      • Directiestoelen
      • Ergonomische bureaustoelen
      • Industriestoelen
      • Proefstoelen
    • Bureaus >
      • Rechte bureaus
      • Duo bureaus
      • Hoekbureaus
      • Zit-sta bureaus
      • Slinger bureaus
      • In hoogte instelbare bureaus
    • Dynamische werkplek >
      • Dynamisch zitten
      • Dynamisch meubilair
    • Stilte werkplek >
    • Accessoires >
    • Thuiswerkplek >
      • Thuiswerk bureaustoelen
      • Thuiswerk bureaus
      • Thuiswerkplek opbergen
      • Thuiswerk accessoires
  • VERGADEREN
    • Vergaderstoelen >
    • Vergadertafels >
      • Standaard vergadertafels
      • Houten vergadertafels
      • Sta vergadertafels
      • Verstelbare vergadertafels
    • Dynamisch vergaderen >
      • Dynamisch zitten
      • Dynamisch meubilair
    • Eigen tafel samenstellen >
      • Onderstellen
      • Tafelbladen
  • KANTINE
    • Kantinestoelen >
    • Kantinetafels >
      • Standaard kantinetafels
      • Houten kantinetafels
      • Statafels
    • Barkrukken >
    • Poefen >
    • Treinbanken >
      • Enkele treinbanken
      • Dubbele treinbanken
      • Treinbanken met print
    • Eigen tafel samenstellen >
      • Onderstellen
      • Tafelbladen
    • Banken >
    • Bijzettafels >
    • Buiten meubilair >
    • Ziteilanden >
  • ONTVANGST
    • Banken >
    • Balies >
    • Bezoekers stoelen >
    • Bijzettafels >
    • Fauteuils >
    • Garderobe >
    • Loungestoelen >
    • Poefen >
    • Wachtbanken >
    • Treinbanken >
      • Enkele treinbanken
      • Dubbele treinbanken
      • Treinbanken met print
    • Ziteilanden >
  • VERLICHTING
    • Hanglampen >
    • Wandlampen >
    • Vloerlampen >
    • Bureaulampen >
    • Lichtelementen >
  • OPBERGEN
    • Kasten >
      • Design kasten
      • Lockerkasten
      • Roldeurkasten
      • Schuifdeurkasten
      • Tweedeurskasten
    • Ladeblokken >
      • Verrijdbare Ladeblokken
      • Vaste Ladeblokken
  • AKOESTIEK
    • Akoestische cabines >
      • Dichte akoestische belcellen
      • Dichte akoestische werkplekken
      • Dichte akoestische vergaderplekken
    • Akoestische wandpanelen >
    • Akoestische plafondpanelen >
    • Akoestisch meubilair >
      • Akoestische fauteuils
      • Akoestische banken
      • Open akoestische belcellen
      • Open akoestische werkplekken
      • Open akoestische vergaderplekken
    • Scheidingswanden >
      • Akoestische bureaupanelen
      • Akoestische hangpanelen
      • Staande akoestische panelen
      • Verrijdbare akoestische panelen
    • Akoestische verlichting >
    • Diverse akoestiek >
  • OUTLET
  • Klantenservice
  • Contact

Thuiswerkplekken voor uw medewerkers

thuiswerkplekken kopen

Thuiswerkplek combideals en staffelkortingen

In verband met het COVID-19 virus werken veel mensen vanuit huis. Door alle mogelijkheden die dit tijdperk biedt met digitale oplossingen, is thuiswerken voor vele medewerkers geen probleem. De ergonomie en comfort die de werkplekken op kantoor bieden, is thuis soms ver te zoeken door het gebrek aan kwalitatief kantoormeubilair. Vooral door de volledige werkdagen die nu thuis worden gespendeerd, merken uw medewerkers dit verschil en kunnen hier lichamelijke klachten van krijgen en minder productief worden.

Wilt u uw medewerkers zo snel mogelijk van ergonomische werkplekken voorzien terwijl zij thuiswerken, maar wel voor een voordeligere prijs?
MV Kantoor biedt goede thuiswerkplekken aan die rekening houden met de beschikbare ruimte van de thuiswerkers, de ergonomie en comfort. 

Neem contact met ons op voor onze scherpe combideals. Afhankelijk van het aantal werkplekken dat u nodig heeft, hanteren wij ook staffelkortingen.

Meer thuiswerken

Uit diverse onderzoeken is gebleken dat meer mensen positiever aankijken tegen thuiswerken dan aan het begin van de crisis. Het aantal medewerkers dat is gaan thuiswerken is toegenomen, maar ervaren het gebrek aan middelen en de goede werkplek die ze op kantoor wel hebben. Ook zullen meer mensen nu regelmatiger vanuit huis werken.

thuiswerkplek

Hoe werkt het?

1. Kies de gewenste meubels
2. Laat ons de aantallen + afmetingen weten via info@mvkantoor.nl
3. Wij bieden binnen 1-2 werkdagen een passende offerte
4. Meubels kunnen, indien gewenst, op locatie gemonteerd worden

Voordelen

- Voordelig nieuwe thuiswerkplekken
- Ergonomisch & kwalitatief meubilair
- Uit voorraad leverbaar
- Rechtstreekse levering bij medewerkers
- Werkplek later weer te gebruiken op kantoor

Neem contact met ons op en wij doen u een aanbieding op maat!

  • An error occurred, please try again later.
Filters(0)
Prijs
  • €61 €2032
Categorie
  1. WERKPLEK (41)
  2. VERGADEREN (4)
  3. OPBERGEN (16)
  4. AKOESTIEK (4)
Vorm
  1. Hoekbureau (7)
  2. Met aanbouw (6)
  3. Rechthoek (24)
Akoestische klasse
  1. Niet bekend (8)
In showroom aanwezig
  1. Ja (20)
Uitvoering ladeblok
  1. Hangmaplade (1)
  2. Lade (4)
  3. Pennenlade (4)
Arbo norm
  1. Niet voorzien van norm (8)
  2. EN 1335 (10)
Type accessoire
  1. CPU houder (1)
  2. Elektrificatie (1)
  3. Kabelmanagement (1)
  4. Monitorarm (6)
  5. Overig (3)
Soort
  1. Bureau panelen (6)
  2. Staande panelen (2)
Voetkruis
  1. Aluminium gepolijst (2)
  2. Kunststof zwart (8)
Kleur blad
  1. Ahorn (17)
  2. Beuken (19)
  3. Eiken (2)
  4. Eiken Antraciet (17)
  5. Eiken Donker (2)
  6. Eiken Halifax (25)
  7. Eiken Licht (21)
  8. Eiken Logan (17)
  9. Eiken Natuur (2)
  10. Eiken Robson (17)
  11. Essen (2)
  12. Grijs (3)
  13. Havana (17)
  14. Kersen (17)
  15. Lichtgrijs (17)
  16. Wit (25)
  17. Zwart (6)
  18. Overige bladkleuren (2)
Type poot
  1. 4-Poot (10)
  2. O-poot (4)
  3. T-Poot (17)
  4. Overig (2)
Functies
  1. Verstelbare lendensteun (4)
  2. Zitdiepteverstelling (10)
  3. Zithoogteverstelling (18)
Verstelbaar
  1. Niet verstelbaar (4)
  2. Elektrisch (8)
  3. Hendels (4)
  4. Inbus (9)
  5. Slinger (6)
Materiaal
  1. Gestoffeerd (6)
  2. Hout (4)
  3. Kunststof (3)
  4. MDF (4)
  5. Melamine (36)
  6. Metaal (53)
  7. PVC (2)
  8. Staal (9)
Armleggers
  1. Zonder armleggers (8)
  2. Met armleggers (10)
Materiaal zitting
  1. Kunststof (8)
  2. Stof (10)
Kleur
  1. Aluminium (10)
  2. Antraciet (29)
  3. Blauw (20)
  4. Bordeauxrood (7)
  5. Bruin (6)
  6. Cognac (3)
  7. Geel (16)
  8. Groen (12)
  9. Grijs (26)
  10. Houtkleur (6)
  11. Ivoor (2)
  12. Koper (2)
  13. Oranje (14)
  14. Paars (7)
  15. Rood (20)
  16. Roze (5)
  17. Wit (33)
  18. Zand (3)
  19. Zwart (39)
  20. Overige kleuren (11)
Merk
  1. Bisley (9)
  2. Buzzispace (4)
  3. Gottesons (4)
  4. Huislijn Kantoormeubelen (5)
  5. Interstuhl (14)
  6. Markant Office (2)
  7. Mikomax (4)
  8. MV Kantoor (48)
Toon %s producten
Filteren
Filteren

Artikelen 13 tot 24 van 54 in totaal

  • Foto-tabel
  • Lijst
54
  • Zit sta hoekbureau Cube
    Zit-sta hoekbureau Cube

    Dit grote zit sta hoekbureau uit de Cube serie is een stijlvolle werktafel met een zwevend bureaublad. Dit directiebureau wordt geleverd inclusief ladenblok met drie laden. Het blad is uitgevoerd in Halifax eiken en gecombineerd met een stalen T-poot frame. 

    Bureau Cube is verkrijgbaar in de afmeting 224 x 90 cm en is in hoogte verstelbaar van 65-130cm. De aanbouw heeft een afmeting van 180 x 57 cm. 

    Door het stoere design is dit bureau een ware blikvanger in de kantoorinrichting.

    Kies uw uitvoering: de aanbouw kan links of rechts geplaatst worden.

    Levertijd: ca. 1 - 3 werkweken

    Levering: Inclusief montageservice a € 234. Geef bij het bestellen de inhuissituatie door.

    Prijs per stuk: € 2.032,00 excl. BTW

    € 2.458,72

  • Rol-ladeblok BEO 2 lades - MV Kantoor
    Rol-ladeblok BEO 2 lades

    Uw kantoorartikelen en dossiers altijd binnen handbereik?

    Met dit verrijdbare ladeblok kunt u uw spullen eenvoudig opbergen onder of naast uw werkplek.

    De ladeblok is voorzien van een pennenbakje, lade en een dossierlade inclusief slot.

    Kies hieronder de gewenste uitvoering van de Rol-ladeblok BEO.

    Prijs per stuk: € 205,00 excl. BTW

    € 248,05

  • Rol-ladeblok BEO 3 lades - MV Kantoor
    Rol-ladeblok BEO 3 lades

    Uw kantoorartikelen en dossiers altijd binnen handbereik?

    Met dit verrijdbare ladeblok kunt u uw spullen eenvoudig opbergen onder of naast uw werkplek.

    De ladeblok is voorzien van een pennenbakje en 3 lades inclusief een slot.

    Kies de gewenste uitvoering van de Rol-ladeblok BEO 3.

    Prijs per stuk: € 205,00 excl. BTW

    € 248,05

  • Double-T bureau in hoogte instelbaar
    In hoogte instelbaar bureau Double-T

    Dit rechte bureau uit de Work 2T-serie is een in hoogte instelbaar bureau van 62 tot 85cm.

    Deze bureautafel is ideaal als je zelf de juiste hoogte wilt instellen dat bij jouw lichaamslengte past. Als je dit bureau niet met regelmaat van hoogte wilt aanpassen, dan is een inbus verstelbaar bureau een prima keuze!

    Het arbo bureau is voorzien van T-poten en kan uitgebreid worden met bijpassende bureau accessoires en/of bijpassende bureaustoel.

    Het Double-T in hoogte instelbaar bureau is mogelijk in diverse afmetingen en is leverbaar in verschillende melamine blad- en metalen frame kleuren.

    Kies de gewenste uitvoering en maak jouw werkplek compleet.

    Prijs per stuk: € 204,00 excl. BTW

    € 246,84

  • Qust slinger bureau antraciet
    Slinger bureau 62-87cm QUST

    Slinger jouw bureau op de gewenste hoogte met dit slingerbureau.

    Verstel het rechte bureau van 62-87cm hoog in de stand die jij prettig vindt werken. Deze bureautafel is ideaal als je zelf de juiste hoogte wilt instellen dat bij jouw lichaamslengte past.

    Als je dit bureau niet met regelmaat van hoogte wilt aanpassen, dan is een slinger verstelbaar bureau een prima keuze!

    Het slinger bureau is leverbaar in diverse afmetingen en kleuren.

    Bekijk de mogelijkheden van de verstelbare tafel. 

    Vraag naar de actuele levertijden.

    Prijs per stuk: € 433,00 excl. BTW

    € 523,93

  • Zit sta bureau Nest
    Nest zit-sta bureau

    Nest, het ergonomische zit-sta bureau met een fraai design.

    Dit zit-sta bureau stimuleert de afwisseling tussen staand en zittend werken. Door de vele mogelijkheden van het design, past Nest bij de meest uiteenlopende interieurs.

    Door zijn formaat is het bureau een ideale werkplek voor thuiswerken. Het verstelbare bureau is licht in gewicht, eenvoudig handmatig (zonder elektriciteit) in hoogte aan te passen.

    Bekijk de mogelijkheden van zit-sta bureau Nest.

    Prijs per stuk: € 1.000,00 excl. BTW

    € 1.210,00

  • SH2 Slinger verstelbaar bureau wit
    Slinger bureau 71,5-116,5cm

    Met dit slinger bureau kunt je de gewenste werkhoogte instellen tot een maximale hoogte van 116,5cm.

    Het hoogte verstelbare bureau heeft een melamine tafelblad dat mogelijk is in diverse kleuren.

    Het verstelbaar bureau met een slinger is leverbaar in diverse afmetingen, kleuren en kan uitgebreid worden met accessoires.

    Bekijk de mogelijkheden en maak jouw werkplek ergonomisch verantwoord met het slingerbureau.

    Prijs per stuk: € 388,00 excl. BTW

    € 469,48

  • Q-Bic Quartet bureau
    Recht bureau Quartet

    Een goed bureau is de basis van elke werkplek.

    Dit rechte bureau uit de Quartet collectie is in hoogte instelbaar van 62 tot 85cm. Deze bureautafel is ideaal als u zelf de juiste hoogte wilt instellen dat bij uw lichaamslengte past. Als u dit bureau niet met regelmaat van hoogte wilt aanpassen, dan is een inbus verstelbaar bureau een prima keuze!

    Het arbo bureau is voorzien van 4 poten en kan uitgebreid worden met bijpassende bureau accessoires en/of bijpassende bureaustoel.

    Het in hoogte instelbaar bureau Quartet is mogelijk in diverse afmetingen en is leverbaar in verschillende melamine blad- en metalen frame kleuren.

    Kies de gewenste uitvoering en maak uw werkplek compleet.

    Prijs per stuk: € 234,00 excl. BTW

    € 283,14

  • Zit sta bureau Stand Up
    Zit sta bureau Stand Up

    Zoekt u een zit-sta werkplek? Werkplek meubilair van StandUp is de oplossing.

    Het StandUp bureaublad kan zeer eenvoudig op de gewenste hoogte ingesteld worden, simpelweg door te trekken aan twee hendels onder het werkblad.

    De tafels van StandUp zijn goed toepasbaar als flexwerkplek of concentratiewerkplek door de zijpanelen. Daarnaast is het een duurzame oplossing doordat er geen gebruik wordt gemaakt van elektra bij het verstellen.

    Bekijk de mogelijkheden van het zit sta bureau en creëer een gezonde werkplek.

    Prijs per stuk: € 1.460,00 excl. BTW

    € 1.766,60

  • Bureau Cube met zwevend bureaublad
    Bureau Cube

    Dit bureau uit de Cube serie is een stijlvolle werktafel met een zwevend bureaublad. Het blad is uitgevoerd in Halifax eiken en gecombineerd met een stalen O-poot frame. 

    Bureau Cube is verkrijgbaar in de afmeting 200 x 90 cm en heeft een vaste hoogte van 74 cm. 

    Door het stoere design is dit bureau een ware blikvanger in de kantoorinrichting.

    Levertijd: ca. 1 - 3 werkweken

    Levering: Inclusief montageservice a € 92. Geef bij het bestellen de inhuissituatie door. 

    Prijs per stuk: € 799,00 excl. BTW

    € 966,79

  • Fold-It bureau scheidingswand
    Fold-It bureau scheidingswand

    Fold-It is een mobiele scheidingswand voor op het bureau. Super ideaal voor een flexwerkplek, werkeiland en examenruimte.

    Deze fraai scheidingswand zorgt niet alleen voor een persoonlijke werkruimte wat de concentratie kan bevorderen, maar ook voor een verbetering in de akoestiek. Fold-It is licht in gewicht en eenvoudig in gebruik.

    De vouwbare scheidingswand is mogelijk in verschillende maten en leverbaar in diverse stoffen en kleuren. Op deze manier kunt u de uitstraling van het akoestisch product eenvoudig zelf bepalen.

    Leer hieronder meer over mogelijkheden van het akoestische scheidingswand.

    Prijs per stuk: € 200,00 excl. BTW

    € 242,00

  • Elektrisch verstelbaar bureau XF3 - Logan eiken - wit hoog
    Elektrisch zit-sta bureau XF3

    Elektrisch verstelbaar bureau met USB oplader.

    Dit elektrisch bureau kan in hoogte versteld worden van 65-130 cm. Het zit sta bureau is geschikt voor de flexibele werkplek waar je kunt variëren tussen zittend en staand werken.

    Het in hoogte verstelbaar bureau is mogelijk in verschillende afmetingen, bladkleuren en kleur onderstellen.

    ✓ 120 kg draagvermogen
    ✓ 5 of 10 jaar garantie
    ✓ Keuze uit twee verschillende display's met memory functies

    Bekijk de mogelijkheden van het elektrisch verstelbaar bureau XF3 65-130cm.

    Wij adviseren om het bureau te laten monteren.

    Prijs per stuk: € 513,00 excl. BTW

    € 620,73

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Thuiswerkplekken aanvragen?

  1. Stuur een mail naar: info@mvkantoor.nl
  2. Biedt uw medewerkers ergonomische werkplekken voor thuis
  3. Wilt u dat wij meedenken met de 1.5m kantoorinrichting? Wij helpen u graag verder. Bekijk ook onze collectie van preventieschermen
 

Offerte aanvragen

Inrichten is een leuke klus. Maar hoe weet u dat alles bij elkaar past? MV Kantoor doet u graag een passende offerte.

OFFERTE AANVRAGEN

Contact

ma t/m vrij 09:00 - 17:00
030-6912525
info@mvkantoor.nl

Heeft u hulp nodig bij uw bestelling?
STEL ONS EEN VRAAG

Documentatie

Bekijk Projectinrichting folder
Bekijk Akoestiek folder

Wilt u deze brochures per post ontvangen?
VRAAG ONZE DOCUMENTATIE AAN

  • Klantenservice
  • Contact
  • Bestellen & Retouren
  • Betaling
  • Verzendkosten
  • Zakelijk leverancier
  • Montage
  • Levertijden
  • Garantie
  • Webshop
  • Kantoorartikelen
  • Werkplek
  • Vergaderen
  • Kantine
  • Ontvangst
  • Verlichting
  • Opbergen
  • Akoestiek
  • MV Kantoor
  • Over MV Kantoor
  • Projectinrichting
  • Werkgebied
  • Showroom
  • Offerte & 3D tekening
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy Policy
  • Nieuws

Nieuwsbrief

Wil je geen kantoortrends meer missen? Op de hoogte blijven van onze laatste acties? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!

  • Contact
  • Oude Arnhemseweg 23, 3702 BA Zeist
  • 030 - 691 25 25
  • info@mvkantoor.nl
  • Maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00
  • In verband met Hemelvaart zijn wij op donderdag 29 en vrijdag 30 mei gesloten.

  • Payment providers

© 2025 MV Kantoor

  • Facebook
  • Pinterest
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
Privacy Policy
×
This is the privacy policy sample page.
It was created automatically and do not substitute the one you need to create and provide to your store visitors.
Please, replace this text with the correct privacy policy by visiting the Customers > GDPR > Privacy Policy section in the backend.
I have read and accept