Klanten geven ons 9.3 van 10 (106 reviews)

Kantoorartikelen
Nieuws
030 - 691 25 25
info@mvkantoor.nl
Klantenservice
  • Klantenservice

    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
  • Showroom

    showroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzittenshowroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzitten

    Bezoek onze winkel voor advies en inspiratie ... Lees meer

  • Heeft u vragen?

    • 030 69 125 25
    • info@mvkantoor.nl

    maandag t/m vrijdag

    09:00 t/m 17:00 uur

MV Kantoor MV Kantoor MV Kantoor
MIJN ACCOUNT
  • Log in

    Nieuwe klant? Start hier.

Winkelwagen
  • Mijn Winkelwagen (0)Edit Cart

    U heeft geen producten in uw winkelwagen

    Subtotaal:  € 0,00

    Afrekenen
  • Categorieën
  • PROJECTINRICHTING
    • Kantoorinrichting >
      • Circulaire kantoorinrichting
      • Duurzame kantoorinrichting
      • Industriële kantoorinrichting
      • Inrichting klein kantoor
      • Luxe kantoorinrichting
      • Moderne kantoorinrichting
    • Schoolinrichting >
  • WERKPLEK
    • Bureaustoelen >
      • Actie bureaustoelen
      • Budget bureaustoelen
      • Directiestoelen
      • Ergonomische bureaustoelen
      • Industriestoelen
      • Proefstoelen
    • Bureaus >
      • Rechte bureaus
      • Duo bureaus
      • Hoekbureaus
      • Zit-sta bureaus
      • Slinger bureaus
      • In hoogte instelbare bureaus
    • Dynamische werkplek >
      • Dynamisch zitten
      • Dynamisch meubilair
    • Stilte werkplek >
    • Accessoires >
    • Thuiswerkplek >
      • Thuiswerk bureaustoelen
      • Thuiswerk bureaus
      • Thuiswerkplek opbergen
      • Thuiswerk accessoires
  • VERGADEREN
    • Vergaderstoelen >
    • Vergadertafels >
      • Standaard vergadertafels
      • Houten vergadertafels
      • Sta vergadertafels
      • Verstelbare vergadertafels
    • Dynamisch vergaderen >
      • Dynamisch zitten
      • Dynamisch meubilair
    • Eigen tafel samenstellen >
      • Onderstellen
      • Tafelbladen
  • KANTINE
    • Kantinestoelen >
    • Kantinetafels >
      • Standaard kantinetafels
      • Houten kantinetafels
      • Statafels
    • Barkrukken >
    • Poefen >
    • Treinbanken >
      • Enkele treinbanken
      • Dubbele treinbanken
      • Treinbanken met print
    • Eigen tafel samenstellen >
      • Onderstellen
      • Tafelbladen
    • Banken >
    • Bijzettafels >
    • Buiten meubilair >
    • Ziteilanden >
  • ONTVANGST
    • Banken >
    • Balies >
    • Bezoekers stoelen >
    • Bijzettafels >
    • Fauteuils >
    • Garderobe >
    • Loungestoelen >
    • Poefen >
    • Wachtbanken >
    • Treinbanken >
      • Enkele treinbanken
      • Dubbele treinbanken
      • Treinbanken met print
    • Ziteilanden >
  • VERLICHTING
    • Hanglampen >
    • Wandlampen >
    • Vloerlampen >
    • Bureaulampen >
    • Lichtelementen >
  • OPBERGEN
    • Kasten >
      • Design kasten
      • Lockerkasten
      • Roldeurkasten
      • Schuifdeurkasten
      • Tweedeurskasten
    • Ladeblokken >
      • Verrijdbare Ladeblokken
      • Vaste Ladeblokken
  • AKOESTIEK
    • Akoestische cabines >
      • Dichte akoestische belcellen
      • Dichte akoestische werkplekken
      • Dichte akoestische vergaderplekken
    • Akoestische wandpanelen >
    • Akoestische plafondpanelen >
    • Akoestisch meubilair >
      • Akoestische fauteuils
      • Akoestische banken
      • Open akoestische belcellen
      • Open akoestische werkplekken
      • Open akoestische vergaderplekken
    • Scheidingswanden >
      • Akoestische bureaupanelen
      • Akoestische hangpanelen
      • Staande akoestische panelen
      • Verrijdbare akoestische panelen
    • Akoestische verlichting >
    • Diverse akoestiek >
  • OUTLET
  • Klantenservice
  • Contact

Thuiswerkplekken voor uw medewerkers

thuiswerkplekken kopen

Thuiswerkplek combideals en staffelkortingen

In verband met het COVID-19 virus werken veel mensen vanuit huis. Door alle mogelijkheden die dit tijdperk biedt met digitale oplossingen, is thuiswerken voor vele medewerkers geen probleem. De ergonomie en comfort die de werkplekken op kantoor bieden, is thuis soms ver te zoeken door het gebrek aan kwalitatief kantoormeubilair. Vooral door de volledige werkdagen die nu thuis worden gespendeerd, merken uw medewerkers dit verschil en kunnen hier lichamelijke klachten van krijgen en minder productief worden.

Wilt u uw medewerkers zo snel mogelijk van ergonomische werkplekken voorzien terwijl zij thuiswerken, maar wel voor een voordeligere prijs?
MV Kantoor biedt goede thuiswerkplekken aan die rekening houden met de beschikbare ruimte van de thuiswerkers, de ergonomie en comfort. 

Neem contact met ons op voor onze scherpe combideals. Afhankelijk van het aantal werkplekken dat u nodig heeft, hanteren wij ook staffelkortingen.

Meer thuiswerken

Uit diverse onderzoeken is gebleken dat meer mensen positiever aankijken tegen thuiswerken dan aan het begin van de crisis. Het aantal medewerkers dat is gaan thuiswerken is toegenomen, maar ervaren het gebrek aan middelen en de goede werkplek die ze op kantoor wel hebben. Ook zullen meer mensen nu regelmatiger vanuit huis werken.

thuiswerkplek

Hoe werkt het?

1. Kies de gewenste meubels
2. Laat ons de aantallen + afmetingen weten via info@mvkantoor.nl
3. Wij bieden binnen 1-2 werkdagen een passende offerte
4. Meubels kunnen, indien gewenst, op locatie gemonteerd worden

Voordelen

- Voordelig nieuwe thuiswerkplekken
- Ergonomisch & kwalitatief meubilair
- Uit voorraad leverbaar
- Rechtstreekse levering bij medewerkers
- Werkplek later weer te gebruiken op kantoor

Neem contact met ons op en wij doen u een aanbieding op maat!

  • An error occurred, please try again later.
Filters(0)
Prijs
  • €61 €2032
Categorie
  1. WERKPLEK (41)
  2. VERGADEREN (4)
  3. OPBERGEN (16)
  4. AKOESTIEK (4)
Vorm
  1. Hoekbureau (7)
  2. Met aanbouw (6)
  3. Rechthoek (24)
Akoestische klasse
  1. Niet bekend (8)
In showroom aanwezig
  1. Ja (20)
Uitvoering ladeblok
  1. Hangmaplade (1)
  2. Lade (4)
  3. Pennenlade (4)
Arbo norm
  1. Niet voorzien van norm (8)
  2. EN 1335 (10)
Type accessoire
  1. CPU houder (1)
  2. Elektrificatie (1)
  3. Kabelmanagement (1)
  4. Monitorarm (6)
  5. Overig (3)
Soort
  1. Bureau panelen (6)
  2. Staande panelen (2)
Voetkruis
  1. Aluminium gepolijst (2)
  2. Kunststof zwart (8)
Kleur blad
  1. Ahorn (17)
  2. Beuken (19)
  3. Eiken (2)
  4. Eiken Antraciet (17)
  5. Eiken Donker (2)
  6. Eiken Halifax (25)
  7. Eiken Licht (21)
  8. Eiken Logan (17)
  9. Eiken Natuur (2)
  10. Eiken Robson (17)
  11. Essen (2)
  12. Grijs (3)
  13. Havana (17)
  14. Kersen (17)
  15. Lichtgrijs (17)
  16. Wit (25)
  17. Zwart (6)
  18. Overige bladkleuren (2)
Type poot
  1. 4-Poot (10)
  2. O-poot (4)
  3. T-Poot (17)
  4. Overig (2)
Functies
  1. Verstelbare lendensteun (4)
  2. Zitdiepteverstelling (10)
  3. Zithoogteverstelling (18)
Verstelbaar
  1. Niet verstelbaar (4)
  2. Elektrisch (8)
  3. Hendels (4)
  4. Inbus (9)
  5. Slinger (6)
Materiaal
  1. Gestoffeerd (6)
  2. Hout (4)
  3. Kunststof (3)
  4. MDF (4)
  5. Melamine (36)
  6. Metaal (53)
  7. PVC (2)
  8. Staal (9)
Armleggers
  1. Zonder armleggers (8)
  2. Met armleggers (10)
Materiaal zitting
  1. Kunststof (8)
  2. Stof (10)
Kleur
  1. Aluminium (10)
  2. Antraciet (29)
  3. Blauw (20)
  4. Bordeauxrood (7)
  5. Bruin (6)
  6. Cognac (3)
  7. Geel (16)
  8. Groen (12)
  9. Grijs (26)
  10. Houtkleur (6)
  11. Ivoor (2)
  12. Koper (2)
  13. Oranje (14)
  14. Paars (7)
  15. Rood (20)
  16. Roze (5)
  17. Wit (33)
  18. Zand (3)
  19. Zwart (39)
  20. Overige kleuren (11)
Merk
  1. Bisley (9)
  2. Buzzispace (4)
  3. Gottesons (4)
  4. Huislijn Kantoormeubelen (5)
  5. Interstuhl (14)
  6. Markant Office (2)
  7. Mikomax (4)
  8. MV Kantoor (48)
Toon %s producten
Filteren
Filteren

Artikelen 25 tot 36 van 54 in totaal

  • Foto-tabel
  • Lijst
54
  • Elektrisch zit-sta bureau Max Hybrid
    Elektrisch zit-sta bureau Max Hybrid

    Maak dynamisch werken thuis en/of op kantoor mogelijk voor uzelf.

    Transformeer uw werkplek met het stijlvolle Hybrid zit sta bureau naar een actieve werkplek. De hoogte van het zit sta bureau is elektrisch verstelbaar van 65cm tot 130cm hoog.

    Het elektrisch bureau is voorzien van stalen of massief houten poten met een elektrisch frame en melamine bladen. De zit-sta tafel komt uit
    de Hybrid collectie waar comfort, stijl en flexibiliteit centraal staan.

    Maak gezond werken een mogelijkheid door te afwisselen van zittend en staand werken. Bepaal de uitstraling van uw zit sta bureau en kies hieronder uw gewenste kleuren.

    Prijs per stuk: € 1.748,00 excl. BTW

    € 2.115,08

  • elektrisch verstelbaar zit sta bureau
    Elektrisch zit-sta bureau 65-130 ESNTL

    Een modern kantoor kan bijna niet meer zonder zit-sta bureaus. Dit bureau maakt het mogelijk om afwisselend te zittend en staand te werken.
    Naast de gezondheidsvoordelen verbetert deze afwisseling ook de concentratie.

    Het elektrisch verstelbare zit-sta bureau is verkrijgbaar in diverse afmetingen en kleuren, met een stevig metalen onderstel en een melamine blad. De in hoogte verstelbare tafel wordt geleverd inclusief memory display om verschillende hoogte instellingen op te kunnen slaan. 

    Optimaliseer je werkhouding, stimuleer concentratie en verminder vermoeidheid met dit moderne bureau. Een perfecte balans tussen stijl en functionaliteit, bevorderlijk voor een creatieve en dynamische werkplek.

    ✓ 5 jaar garantie
    ✓ 120kg draagvermogen
    ✓ Geruisloze hoogteverstelling (65-130cm)
    ✓ Memory display voor 4 verschillende hoogtes

    Ontdek mogelijkheden van het elektrische zit-sta bureau ESNTL!

    Vraag ons gerust naar de actuele levertijd.

    Normale prijs: € 540,00excl. BTW

    Special Price € 432,00

    € 522,72

  • buzzitriple home privacy bureauscherm
    Akoestisch scherm BuzziTripl Home Low

    Thuiswerken is niet altijd gemakkelijk met kinderen, partner of huisgenoten in huis. BuzziTripl zorgt voor een tijdelijk 'kantoor' waar geconcentreerd gewerkt kan worden. De panelen zijn gemakkelijk te monteren, kunnen eenvoudig verplaatst worden en aan het einde van de werkdag opgeklapt opgeborgen worden.

    Met dit akoestisch scheidingsscherm creëert u in een handomdraai een klein tijdelijk kantoortje aan uw keukentafel. De panelen zijn gemaakt van drie lagen 100% gerecycled vilt en zijn tweekleurig, offwhite aan een zijde, anthracite aan de andere.

    Lees hieronder meer over de mogelijkheden van het akoestisch concentratiescherm.

    Levertijd: ca. 1 week.

    Prijs per stuk: € 258,00 excl. BTW

    € 312,18

  • Slinger bureau 60-88cm - MV Kantoor
    Slinger bureau 60-88cm

    Met dit slinger bureau kunt je de gewenste werkhoogte instellen tot een maximale hoogte van 88cm.
    Door de verstelling is dit model geschikt voor de flexibele werkplek.

    Het hoogte verstelbare bureau heeft een melamine tafelblad dat mogelijk is in diverse kleuren die elk het bureau een eigen uitstraling geven.

    Het verstelbaar bureau met een slinger is leverbaar in diverse afmetingen, kleuren en accessoires voor de werkplek.

    Bekijk de mogelijkheden en maak jouw werkplek ergonomisch verantwoord.

    Prijs per stuk: € 427,00 excl. BTW

    € 516,67

  • Hoogte instelbaar bureau Easy
    Hoogte instelbaar bureau Easy

    Een goed bureau is de basis voor elke productieve werkplek. Easy is een bureau wat je snel en eenvoudig in elkaar kunt monteren zodat je zo snel mogelijk achter jouw bureau kunt zitten.

    Dit in hoogte instelbaar bureau voldoet aan de arbo eisen en is door de hoogte instelmogelijkheden van 62-85cm geschikt voor zittend werken.
    Deze bureautafel is ideaal als je zelf de juiste hoogte wilt instellen dat bij jouw lichaamslengte past. Als je dit bureau niet regelmatig van hoogte wilt aanpassen, dan is een inbus verstelbaar bureau een prima keuze!

    Het bureau is ook geschikt voor de thuiswerkplek. Bekijk de mogelijkheden van het Easy bureau en voeg deze aan jouw werkplek toe.

    Prijs per stuk: € 254,00 excl. BTW

    € 307,34

  • Flexibel bureaupaneel Fold-it
    Fold-It bureau scheidingswand (basic)

    Fold-It Basic is een vouwbare scheidingswand voor op het bureau. Super ideaal voor een flexwerkplek, werkeiland en examenruimte.

    Deze mobiele scheidingswand heeft een geluiddempende werking en creëert in een handomdraai een persoonlijke werkplek. Fold-It is licht in gewicht en eenvoudig in gebruik. 

    Het akoestisch scherm is mogelijk in verschillende afmetingen en kleuren. Op deze manier kunt u de uitstraling van het akoestisch product eenvoudig zelf bepalen.

    Leer hieronder meer over mogelijkheden van het akoestische scheidingswand.

    Let op! Fold-It heeft een minimum besteleenheid van 2 stuks.
    Prijs wordt per stuk weergegeven.

    Prijs per stuk: € 84,00 excl. BTW

    € 101,64

  • kantoorkast fern middle 110 cm hoog
    Opbergkast Fern Middle

    Fern Middle is een metalen kast van 110cm hoog, voorzien van legborden. Charmant aan de buitenkant, maar perfect en zeer praktisch aan de binnenkant. 

    Het opbergmeubilair is multi inzetbaar als opbergkast, ruimteverdeler en als tafel tegen de muur, die je mooi kan aankleden met een tafellamp of een vaas.

    Fern Middle is moeiteloos chic en stijlvol. Dankzij de vele frisse lakkleuren waar je uit kan kiezen, is de multi functionele kast eenvoudig te combineren met andere meubels.

    Ontdek de mogelijkheden van kast Fern en kies hieronder jouw gewenste kleur!

    Prijs per stuk: € 430,00 excl. BTW

    € 520,30

  • Verrijdbaar ladeblok caddy
    Verrijdbaar ladeblok Caddy

    Handige ladeblok voor onder uw bureau.

    De metalen ladekast is voorzien van wielen met rem, een pennenlade, dossierlade en open vak met legbord.

    De mobiele kantoorkast is mogelijk in diverse kleuren, afmetingen en kan uitgebreid worden met een pennenbakje en/of een zitkussen.

    Bekijk de mogelijkheden van de flexibele ladeblok op wielen en berg uw kantoorartikelen netjes op in Caddy.

    Prijs per stuk: € 691,00 excl. BTW

    € 836,11

  • Bureaustoel Home Luxe
    Bureaustoel Home Luxe

    Als u op zoek bent naar een arbo bureaustoel voor thuis die eenvoudig in te stellen is, dan is bureaustoel Home Luxe de stoel die u zoekt.

    Deze goede bureaustoel met verstelbare armleuningen is een prijsvriendelijke kantoorstoel in een wolvilt stoffering.

    De Home Luxe bureaustoel combineren met een goed bureau voor de thuiswerkplek? Neem dan een kijkje bij onze thuiswerk voordeelpakketten.

    Binnen 1-15 werkdagen bij u thuis geleverd.

    Normale prijs: € 351,00excl. BTW

    Special Price € 330,00

    € 399,30

  • Bureaustoel Home
    Bureaustoel Home

    Als u op zoek bent naar een arbo bureaustoel voor thuis die eenvoudig in te stellen is, dan is bureaustoel Home de stoel die u zoekt.

    Deze goede bureaustoel met verstelbare armleuningen is een prijsvriendelijke kantoorstoel in 3 modellen.

    De Home bureaustoel combineren met een goed bureau voor de thuiswerkplek? Neem dan een kijkje bij onze thuiswerk voordeelpakketten.

    Binnen 1-15 werkdagen bij u thuis geleverd.

    Normale prijs: € 306,00excl. BTW

    Special Price € 288,00

    € 348,48

  • Thuiswerk bureaustoel Every EV151
    Thuiswerk bureaustoel Every EV151 zwart

    Comfortabel thuis werken met een Interstuhl bureaustoel.

    Het actiemodel bureaustoel Every EV151 is een ergonomische stoel met een comfortabele zitting en een luxe uitstraling. Dit model is volledig gestoffeerd in de kleur zwart.

    Dit model is voorzien van autolift techniek die de tegendruk van de rugleuning automatisch bepaalt en de zitting omhoog tilt bij achterwaartse beweging voor optimale ondersteuning.

    Ervaar het comfort en maak uw thuiswerkplek compleet met deze stijlvolle bureaustoel.

    Levertijd ca. 1 week.

    Normale prijs: € 635,00excl. BTW

    Special Price € 349,00

    € 422,29

  • Thuiswerk bureaustoel Every EV211 zwart
    Thuiswerk bureaustoel Every EV211 zwart

    Ergonomische bureaustoel voor uw thuiswerkplek.

    De Interstuhl bureaustoel Every EV211 is uitgevoerd met netbespanning en kunststof onderdelen in het zwart. Met de Every EV211 bureaustoel hoeft u niet te kiezen tussen ontwerp en functie.

    De stoel heeft een krachtige synchroontechniek waarmee de bureaustoel uw lichaam ondersteunt en is voorzien van een voller gevormd zitkussen voor extra zitcomfort.

    Ervaar bureaustoel Every EV211 en kies voor comfort en ergonomie in uw thuiskantoor.

    Levertijd ca. 1 week.

    Normale prijs: € 771,00excl. BTW

    Special Price € 449,00

    € 543,29

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Thuiswerkplekken aanvragen?

  1. Stuur een mail naar: info@mvkantoor.nl
  2. Biedt uw medewerkers ergonomische werkplekken voor thuis
  3. Wilt u dat wij meedenken met de 1.5m kantoorinrichting? Wij helpen u graag verder. Bekijk ook onze collectie van preventieschermen
 

Offerte aanvragen

Inrichten is een leuke klus. Maar hoe weet u dat alles bij elkaar past? MV Kantoor doet u graag een passende offerte.

OFFERTE AANVRAGEN

Contact

ma t/m vrij 09:00 - 17:00
030-6912525
info@mvkantoor.nl

Heeft u hulp nodig bij uw bestelling?
STEL ONS EEN VRAAG

Documentatie

Bekijk Projectinrichting folder
Bekijk Akoestiek folder

Wilt u deze brochures per post ontvangen?
VRAAG ONZE DOCUMENTATIE AAN

  • Klantenservice
  • Contact
  • Bestellen & Retouren
  • Betaling
  • Verzendkosten
  • Zakelijk leverancier
  • Montage
  • Levertijden
  • Garantie
  • Webshop
  • Kantoorartikelen
  • Werkplek
  • Vergaderen
  • Kantine
  • Ontvangst
  • Verlichting
  • Opbergen
  • Akoestiek
  • MV Kantoor
  • Over MV Kantoor
  • Projectinrichting
  • Werkgebied
  • Showroom
  • Offerte & 3D tekening
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy Policy
  • Nieuws

Nieuwsbrief

Wil je geen kantoortrends meer missen? Op de hoogte blijven van onze laatste acties? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!

  • Contact
  • Oude Arnhemseweg 23, 3702 BA Zeist
  • 030 - 691 25 25
  • info@mvkantoor.nl
  • Maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00
  • In verband met Hemelvaart zijn wij op donderdag 29 en vrijdag 30 mei gesloten.

  • Payment providers

© 2025 MV Kantoor

  • Facebook
  • Pinterest
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
Privacy Policy
×
This is the privacy policy sample page.
It was created automatically and do not substitute the one you need to create and provide to your store visitors.
Please, replace this text with the correct privacy policy by visiting the Customers > GDPR > Privacy Policy section in the backend.
I have read and accept