Klanten geven ons 9.3 van 10 (98 reviews)

Kantoorartikelen
Nieuws
030 - 691 25 25
info@mvkantoor.nl
Klantenservice
  • Klantenservice

    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
  • Showroom

    showroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzittenshowroom-mvkantoor-kantoormeubilair-kantinemeubelen-bureaustoelen-proefzitten

    Bezoek onze winkel voor advies en inspiratie ... Lees meer

  • Heeft u vragen?

    • 030 69 125 25
    • info@mvkantoor.nl

    maandag t/m vrijdag

    09:00 t/m 17:00 uur

  • MV Kantoor MV Kantoor MV Kantoor
    MIJN ACCOUNT
    • Log in

      Nieuwe klant? Start hier.

    Winkelwagen
    • Mijn Winkelwagen (0)Edit Cart

      U heeft geen producten in uw winkelwagen

      Subtotaal:  € 0,00

      Afrekenen
    • Categorieën
    • PROJECTEN
    • WERKPLEK
      • Bekijk alles WERKPLEK
      • Bureaustoelen >
        • Bekijk alles Bureaustoelen >
        • Actie bureaustoelen
        • Budget bureaustoelen
        • Directiestoelen
        • Ergonomische bureaustoelen
        • Industriestoelen
        • Proefstoelen
        • XL bureaustoelen
      • Bureaus >
        • Bekijk alles Bureaus >
        • Rechte bureaus
        • Duo bureaus
        • Hoekbureaus
        • Zit-sta bureaus
        • Slinger bureaus
        • In hoogte instelbare bureaus
      • Dynamische werkplek >
        • Bekijk alles Dynamische werkplek >
        • Dynamisch zitten
        • Dynamisch meubilair
      • Accessoires >
      • (Corona) Preventieschermen >
      • Thuiswerkplek >
        • Bekijk alles Thuiswerkplek >
        • Thuiswerk bureaustoelen
        • Thuiswerk bureaus
        • Thuiswerkplek opbergen
        • Thuiswerk accessoires
    • VERGADEREN
      • Bekijk alles VERGADEREN
      • Vergaderstoelen >
      • Vergadertafels >
        • Bekijk alles Vergadertafels >
        • Standaard vergadertafels
        • Houten vergadertafels
        • Sta vergadertafels
        • Verstelbare vergadertafels
      • Dynamisch vergaderen >
        • Bekijk alles Dynamisch vergaderen >
        • Fietsstoelen
        • Dynamisch zitten
        • Dynamisch meubilair
      • Eigen tafel samenstellen >
        • Bekijk alles Eigen tafel samenstellen >
        • Onderstellen
        • Tafelbladen
    • KANTINE
      • Bekijk alles KANTINE
      • Kantinestoelen >
      • Kantinetafels >
        • Bekijk alles Kantinetafels >
        • Standaard kantinetafels
        • Houten kantinetafels
        • Statafels
      • Barkrukken >
      • Poefen >
      • Treinbanken >
        • Bekijk alles Treinbanken >
        • Enkele treinbanken
        • Dubbele treinbanken
        • Treinbanken met print
      • Eigen tafel samenstellen >
        • Bekijk alles Eigen tafel samenstellen >
        • Onderstellen
        • Tafelbladen
      • Banken >
      • Bijzettafels >
      • Buiten meubilair >
      • Ziteilanden >
    • ONTVANGST
      • Bekijk alles ONTVANGST
      • Banken >
      • Balies >
      • Bezoekers stoelen >
      • Bijzettafels >
      • Fauteuils >
      • Garderobe >
      • Loungestoelen >
      • Poefen >
      • Wachtbanken >
      • Treinbanken >
        • Bekijk alles Treinbanken >
        • Enkele treinbanken
        • Dubbele treinbanken
        • Treinbanken met print
      • Ziteilanden >
    • VERLICHTING
      • Bekijk alles VERLICHTING
      • Hanglampen >
      • Wandlampen >
      • Vloerlampen >
      • Tafellampen >
      • Lichtelementen >
    • OPBERGEN
      • Bekijk alles OPBERGEN
      • Kasten >
        • Bekijk alles Kasten >
        • Design kasten
        • Roldeurkasten
        • Schuifdeurkasten
        • Tweedeurskasten
      • Ladeblokken >
        • Bekijk alles Ladeblokken >
        • Verrijdbare Ladeblokken
        • Vaste Ladeblokken
    • AKOESTIEK
      • Bekijk alles AKOESTIEK
      • Akoestische cabines >
        • Bekijk alles Akoestische cabines >
        • Dichte akoestische belcellen
        • Dichte akoestische werkplekken
        • Dichte akoestische vergaderplekken
      • Akoestische wandpanelen >
      • Akoestische plafondpanelen >
      • Akoestisch meubilair >
        • Bekijk alles Akoestisch meubilair >
        • Akoestische fauteuils
        • Akoestische banken
        • Open akoestische belcellen
        • Open akoestische werkplekken
        • Open akoestische vergadergplekken
      • Scheidingswanden >
      • Akoestische verlichting >
      • Diverse akoestiek >
    • OUTLET
    • Klantenservice
    • Contact

    5 tips voor een dynamische en productieve werkomgeving

    dynamische-kantoorinrichting

    Dynamisch en gezond werken

    Nederlanders zijn kampioen zitten, dat blijkt uit diverse onderzoeken en dat is geen gezonde ontwikkeling. Kantoormedewerkers spenderen vaak meer dan 8 uur van hun dag zittend achter het bureau, de vergadertafel of aan een kantinetafel. Helaas heeft dit negatieve gevolgen op de gezondheid. Er zijn verbanden aangetoond tussen het langdurig zitten en diabetes, hart- en vaatziekten, borst- en darmkanker, botontkalking, depressie, dementie en problemen met het immuunsysteem. Daarom is het tijd om in beweging te komen en een dynamische werkplek te introduceren!

    1. Stap op de fiets

    De plek waar men het meeste van hun tijd besteed is achter het bureau. Door voldoende te bewegen, blijft een gezonde bloedsomloop naar uw hersenen stromen en kunt u zich beter concentreren. Laten we de werkplek dus als eerste aanpakken!

    Een bureaufiets toevoegen aan uw werkplek is een handige oplossing voor meer beweging. Door een fietsstoel te gebruiken aan het bureau kunt u tijdens het werken ‘een stukje’ fietsen. Hierdoor stimuleert u de doorbloeding van de bovenbeenspieren en vermindert het suiker en vet in deze spiergroep.

    2. Wissel tussen staand en zittend werken/vergaderen

    De wisseling tussen zittend en staand werken heeft een positieve invloed op uw gezondheid. In 2013 bracht TNO het advies uit dat elk uur het zittend werken 2 tot 3x onderbroken moet worden met minimaal 2 minuten beweging. Door een zit-sta bureau is deze afwisseling geen probleem. Een sta-hulp kan ervoor zorgen dat, wanneer u wat langer wilt staan, uw benen en voeten minder belast worden. Tijdens vergaderingen zit u meestal aan een grote tafel in een comfortabele vergaderstoel. Introduceer staand vergaderen met een sta-vergadertafel. Dat is niet alleen bevorderlijk voor de gezondheid en dynamiek, maar staande vergaderingen zijn ook efficiënter, kostenbesparend en nemen minder tijd in beslag.

    3. Ergonomisch zitten

    Vaak wordt de bureaustoel niet compleet uit een kantoorinrichting geschrapt. Daarom is het van belang dat de tijd die u zit, u dit op een ergonomische bureaustoel doet. Naast het gebruik van een goede bureaustoel dient u deze ook op de juiste instelling te zetten.
    Wilt u zitten, maar bent u op zoek naar andere dynamische zitoplossingen? Dan is een zitbal of een kruk ook een mogelijkheid. Een ergonomische zitbal versterkt de spieren in de rug en benen. Daarnaast zorgt de zitbal ook voor een actieve zitting en ziet er ook nog eens leuk uit. Kruk Up is een opvallende kruk in frisse kleuren. Deze kruk kantelt waardoor u in beweging blijft en stimuleert de rechte houding van de rug. De kruk kunt u door middel van een koord in hoogte verstellen.

      
    Dynamisch kantoormeubilair
    Dynamische kantoorinrichting

    4. Verbeter de akoestiek

    Een goede akoestiek op de werkvloer draagt bij aan een productieve en dynamische werkomgeving. Door de demping in harde geluiden en ruis kan men zich beter concentreren en storen zij zich minder aan omgevingsgeluiden. Akoestische oplossingen zoals een gesloten overlegplek of een telefooncel waar u staand kunt telefoneren zonder dat collega’s u horen, kunnen ook voor diverse doeleinden gebruikt worden. Een verbetering in de akoestiek levert uiteindelijk ook een mindering in ziekteverzuim doordat men gelukkiger is op het werk.

    5. Ontspanning

    Pauze nemen is altijd belangrijk voor de productiviteit, creativiteit en gemoedstoestand op de werkvloer. Plaats meubilair en creëer multifunctionele plekken waar mensen kunnen uitrusten, eventueel een korte periode willen werken, een informeel gesprek voeren of als u even wilt bellen.

    Bij dynamisch werken is afwisseling de sleutel naar een actieve, gezonde en vrolijke medewerker. Bekijk hieronder het dynamische kantoormeubilair die uw werkplek omtovert tot een dynamische kantoorinrichting. Interieur advies nodig? Neem dan gerust contact met ons op en dan helpen wij u graag met een dynamische oplossing.

    • An error occurred, please try again later.
    Filters(0)
    Prijs
    • €95 €21318
    Categorie
    1. WERKPLEK (89)
    2. VERGADEREN (44)
    3. KANTINE (11)
    4. ONTVANGST (8)
    5. AKOESTIEK (57)
    Voetkruis
    1. Aluminium gepolijst (3)
    2. Aluminium zilver (4)
    3. Aluminium zwart (2)
    Arbo norm
    1. Niet voorzien van norm (6)
    2. EN 61340-5-1 (5)
    3. DIN 68 877 (7)
    4. Laboratory safety class S1 to S3 (3)
    In showroom aanwezig
    1. Ja (21)
    Akoestische klasse
    1. Klasse A (20)
    2. Klasse D (16)
    3. Niet bekend (86)
    Werkblad
    1. Ja (92)
    2. Optioneel (16)
    3. Nee (14)
    Wielen
    1. Ja (22)
    2. Nee (74)
    3. Optioneel (26)
    Merk
    1. Bimos (7)
    2. Interstuhl (6)
    Wielen
    1. Ja (14)
    2. Nee (19)
    3. Optioneel (20)
    Soort
    1. akoestische stoel (12)
    2. akoestische bank (11)
    3. akoestische werkplek (10)
    4. akoestische overlegplek (43)
    Kleur
    1. Aluminium (6)
    2. Antraciet (164)
    3. Blauw (154)
    4. Bordeauxrood (97)
    5. Bruin (115)
    6. Cognac (54)
    7. Geel (125)
    8. Groen (135)
    9. Grijs (162)
    10. Houtkleur (49)
    11. Ivoor (44)
    12. Koper (7)
    13. Oranje (113)
    14. Paars (100)
    15. Rood (150)
    16. Roze (78)
    17. Wit (134)
    18. Zand (126)
    19. Zwart (162)
    20. Overige kleuren (35)
    Materiaal zitting
    1. Kunstleder (8)
    2. Kunststof (6)
    3. Leder (6)
    4. Metaal (6)
    5. Stof (17)
    Aantal Personen
    1. 1-5 personen (4)
    2. 1-persoons (44)
    3. 2-persoons (48)
    4. 3-persoons (16)
    5. 4-persoons (46)
    6. 5+ persoons (10)
    7. 5-10 personen (2)
    8. 5-persoons (22)
    9. 6-persoons (32)
    10. 8-persoons (10)
    11. 10+ personen (2)
    Armleggers
    1. Zonder armleggers (22)
    Materiaal
    1. Gestoffeerd (24)
    2. Hout (10)
    3. Kunstleder (4)
    4. Melamine (8)
    5. Staal (10)
    Functies
    1. Zithoogteverstelling (13)
    Vorm
    1. Rond (14)
    Onderstel
    1. 4poots (6)
    2. Kolom (2)
    3. Kruisvoet (4)
    4. Verrijdbaar (wielen) (3)
    Stapelbaar
    1. Niet stapelbaar (15)
    Rug
    1. Zonder Rugleuning (6)
    Zithoogte
    1. Circa 50cm (4)
    2. Circa 55cm (4)
    3. Circa 60cm (4)
    4. Circa 65cm (6)
    5. Circa 70cm (6)
    6. Circa 75cm (6)
    7. Circa 80cm (2)
    Ontwerp
    1. Zonder Print (14)
    Toon %s producten
    Filteren
    Filteren

    Artikelen 1 tot 12 van 90 in totaal

    • Foto-tabel
    • Lijst
    90
    • Stoel met tafelblad IQ
      iQseat stoel met tafelblad

      Deze verrijdbare, speelse en flexibele iQseat kan eenvoudig omgetoverd worden van een comfortabele stoel tot een kleine werkplek.

      De rugleuning van de gestoffeerde stoel kan omgedraaid worden waardoor u eenvoudig, eventueel met uw laptop, (even) kunt werken of een overleg kunt houden.

      De stoel is leverbaar in diverse kleuren en is voorzien van een tafelblad dat ook als rugleuning gebruikt kan worden en wielen. Door zijn ontwerp en multifunctionaliteit past de stoel in verschillende interieurs.

      iQseat neemt weinig ruimte in beslag en heeft een uniek design. Winnaar van de 2020 HiP Awards!

      Ontdek de mogelijkheden van iQseat en voeg deze toe aan uw flexibele (kantoor)interieur.

      Prijs per stuk: € 1.049,00 excl. BTW

      € 1.269,29

      • Vergelijken
    • RomboSeat stoel
      RomboSeat stoel

      Deze speelse en flexibele RomboSeat kan gebruikt worden als comfortabele stoel of kleine werkplek.

      Bepaal de functie van de meubel door de stoel te combineren met een tafel die gemonteerd zit aan de stoel en/of met tafel en scheidingswand.

      De gestoffeerde en stijlvolle kantoorstoel is door zijn ontwerp en multifunctionaliteit geschikt voor in verschillende (kantoor)inrichtingen. RomboSeat neemt weinig ruimte in beslag en heeft een uniek design.

      Lees hieronder meer over de mogelijkheden van het kantoormeubilair en voeg RamboSeat aan uw interieur toe!

      Prijs per stuk: € 820,00 excl. BTW

      € 992,20

      • Vergelijken
    • Piece of Cake hocker
      Piece of Cake hocker

      Leuke werk-overlegplekken creëren is een piece of cake met deze comfortabele zitmeubel!

      De Piece of Cake hocker heeft een driehoeksvorm en met genoeg hockers kunt u een hele taart maken. De comfortabele zitpoef is mogelijk in diverse stoffen + kleuren en is standaard voorzien van een bruin lederen handgreep. Ideaal voor het verplaatsen van de hocker.

      U kunt de hocker in driehoeksvorm combineren met de ronde Sit Around kolomtafel. Deze heeft een diameter van 70cm.

      De Piece of Cake is een fraaie toevoeging voor de moderne kantoor- of schoolinrichting.

      Prijs per stuk: € 386,00 excl. BTW

      € 467,06

      • Vergelijken
    • Akoestische werkplek HUSH Hybrid
      Akoestische werkplek HUSH Hybrid

      Hush Hybrid, de all-in-one kantoor pod voor online vergaderingen!

      Volledig ingericht en voorzien van alle functies die u wilt van een stilte cabine waarin u makkelijk vertrouwelijke gesprekken, Zoommeetings, Skype sessies, Google Meets en Teams vergaderingen kunt houden.
      Buiten de meetingbox hoort de omgeving de inhoud van de gesprekken niet en u ervaart geen last van geluiden buiten de Hush Office Hybrid cabine.

      De Hush Hybrid is de ideale akoestische cabine als u zich goed moet kunnen concentreren.
      De akoestische en mobiele werkruimte is een compacte, flexibele en mobiele oplossing voor iedere organisatie. 

      Deze akoestische werkplek is van allerlei gemakken voorzien die comfortabel en efficiënt werken mogelijk maken. Uitgerust met:
      ✓ verlichting
      ✓ ventilatiesysteem
      ✓ in diepte verstelbare tafel
      ✓ comfortabele zitting met armleuning
      ✓ ergonomisch legbord
      ✓ 1x stroom, 2x USB aansluiting & 1x data.

      Bekijk de rest van de Hush Office collectie voor andere kantoorunits. Leasen is ook mogelijk.

      Verbinding maken op afstand met volledige focus is mogelijk in de Hush Hybrid.

      Prijs per stuk: € 10.700,00 excl. BTW

      € 12.947,00

      • Vergelijken
    • Interstuhl Kruk Up Junior geel
      ACTIEMODEL: Kruk UP Junior

      Deze multifunctionele kruk Up Junior stimuleert bewegend zitten en bevordert het concentratievermogen. De positieve effecten van beweging op de cognitieve prestaties is meermaals wetenschappelijk aangetoond. 

      De kruk Up Junior is traploos in hoogte verstelbaar van 37,5 cm tot 49 cm door middel van de opvallende handgreep. De kleine kruk is geschikt voor kinderen vanaf ca. 18 kilo. Ideaal op basisscholen en de buitenschoolse opvang. Ook praktisch voor leraren om bij kinderen aan te schuiven. 

      Het speciale onderstel zorgt voor een dynamische zit ervaring en biedt tegelijkertijd veiligheid en stabiliteit op elk oppervlak.

      Bekijk hieronder de beschikbare kleuren. Aanvullend is een bijpassend kussen verkrijgbaar.  

      Normale prijs: € 158,00excl. BTW

      Special Price € 129,00

      € 156,09

      • Vergelijken
    • Interstuhl Kruk Stand Up wit
      ACTIEMODEL: Kruk STAND UP

      Deze multifunctionele kruk Stand Up stimuleert bewegend zitten en bevordert het concentratievermogen. Door de actieve zithouding spant u rug- en buikspieren licht aan en maakt u deze spieren sterker. 

      De kruk Stand Up is in hoogte verstelbaar door middel van de opvallende handgreep. Stand Up is perfect als aanvulling op een bureaustoel bij een in hoogte verstelbaar bureau. Traploos in hoogte verstelbaar van 59 cm tot 84,5 cm en hierdoor ideaal als stahulp bij een zitsta bureau. 

      Het speciale onderstel zorgt voor een dynamische zit ervaring en biedt tegelijkertijd veiligheid en stabiliteit op elk oppervlak.

      Bekijk hieronder de beschikbare kleuren. Aanvullend is een bijpassend kussen verkrijgbaar.

      Normale prijs: € 182,00excl. BTW

      Special Price € 149,00

      € 180,29

      • Vergelijken
    • Upis1 zwart
      ACTIEMODEL: Kruk UP

      Kruk UPis1, meer dan alleen een vrolijke toevoeging aan uw interieur! Deze multifunctionele kruk Up stimuleert bewegend zitten en bevordert het concentratievermogen. De positieve effecten van beweging op de cognitieve prestaties is meermaals wetenschappelijk aangetoond.

      De vrolijke kruk is leverbaar in verschillende uitvoeringen en heeft een ergonomische zachte zitting. Voor extra zitcomfort is deze comfortabele wiebelkruk is te voorzien van een kussentje, mogelijk in diverse kleuren.

      Kies hieronder uw gewenste uitvoering van kruk UPis1.

      Wilt u de balanskruk eerst uitproberen? Dat kan! Kom proefzitten in onze showroom en ervaar het comfort!

      Normale prijs: € 169,00excl. BTW

      Special Price € 129,00

      € 156,09

      • Vergelijken
    • Hush Phone
      Akoestische belcel HUSH Phone

      Telefoneren in alle rust kan in de Hush Phone!

      Deze compacte telefooncel heeft de beste akoestische waarde!
      Hierdoor kunt u in alle rust (vertrouwelijke) telefoongesprekken voeren, online meetings houden of individueel werk uitvoeren zonder dat men buiten de belcabine u hoort. Geen zorgen meer over geluidsoverlast, zowel binnen als buiten het belhokje.

      Stop de akoestische belcel in het stopcontact en hij is klaar voor gebruik.
      Uitgerust met:
      ✓ verlichting
      ✓ ventilatiesysteem
      ✓  opklapbare tafel
      ✓ ergonomisch legbord
      ✓ 1x stroom & 2x USB aansluiting.

      Kies voor een gezonde werkplek door staand in de telefooncel te staan, of plaats een kruk voor extra comfort.

      Bekijk de rest van de Hush Office collectie voor andere (grotere) cabines. Leasen is ook mogelijk.

      Hybride werken met volledige focus is mogelijk de in de Hush Phone.

      Prijs per stuk: € 9.000,00 excl. BTW

      € 10.890,00

      • Vergelijken
    • Fietsstoel Deskbike - MV Kantoor
      Fietsstoel Deskbike

      Blijf in beweging op uw werkplek met de Deskbike.

      Deze bureaufiets wordt in combinatie met een zit-sta bureau gebruikt waardoor u achter uw bureau kunt fietsen. De fietsstoel geeft uw lichaam een gezond portie lichaamsbeweging tijdens werk.

      De bureaufiets is mogelijk in diverse kleuren en afmetingen.

      Bekijk de mogelijkheden van de fietsstoel en maak snel kilometers!

      Let op: Levertijd is afhankelijk van de afmeting en kleur van het product. Vraag ons voor de actuele levertijd van Desbike!

      Prijs per stuk: € 314,00 excl. BTW

      € 379,94

      • Vergelijken
    • Akoestische mobiele werkplek MONO
      Akoestische mobiele werkplek MONO

      Kies voor de inklapbare en mobiele akoestische werkplek Mono.

      Deze flexibele werkmeubel van Bogaerts design met geluiddempende werking is een fraaie en handige concentratie werkplek.
      De werkpod is eenvoudig te installeren en kan eenvoudig verplaatst worden. Hierdoor blijft u vrij in de indeling van uw kantoor/stookinrichting.

      De hoge panelen geven u een gevoel van privacy en rust en maken geconcentreerd werken makkelijk.

      ✓ Inklapbaar
      ✓ Mobiel
      ✓ Gerecycled materiaal
      ✓ Akoestisch

      Stel uw eigen mobiele werkplek samen.

      Prijs per stuk: € 3.095,00 excl. BTW

      € 3.744,95

      • Vergelijken
    • Akoestische schommelstoel Social Swing
      Akoestische schommelstoel Social Swing

      Een dynamische werkplek creëert u met Social Swing Single

      Deze Social Swing bestaat uit 1 schommelstoel met een solide frame en dakje. De kantoor schommelstoel wordt o.a. gebruikt tijdens vergaderingen, brainstormsessies en pauzes.

      Dit unieke zitelement creëren een informele vergaderruimte die creativiteit stimuleert. Leverbaar in diverse stoffen en kleuren. Op deze manier kunt u heel eenvoudig de uitstraling van het kantoormeubel bepalen, zodat het bij het interieur past.

      Lees hieronder meer over de mogelijkheden van dynamisch meubilair social swing single en kies uw gewenste opties!

      Prijs per stuk: € 4.204,00 excl. BTW

      € 5.086,84

      • Vergelijken
    • Akoestische stoel met laptoptafel
      Akoestische stoel Cara Highline Armleuning

      Even ontspannen of ongestoord een telefoontje plegen?

      Met de akoestische stoel Cara Highline is dat mogelijk. Het akoestische zitmeubilair biedt u comfort, privacy en een akoestische oplossing.
      De akoestische fauteuil is voorzien van hoge panelen in diverse hoogtes, een binnen armleuning en draaiende laptoptafel. 

      Een combinatie twee kleuren is mogelijk tegen een meerprijs van 3% 

      Bekijk de mogelijkheden van akoestische stoel Cara Highline.

      Prijs per stuk: € 1.914,00 excl. BTW

      € 2.315,94

      • Vergelijken
    Pagina:
    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5

    Meer informatie?

    1. Bekijk hier het assortiment dynamisch kantoormeubilair van MV Kantoor
    2. Maak uw werkplek compleet met zitballen of bureaufietsen
    3. Bekijk onze projectenpagina voor inspirerende kantoorinrichtingen
    4. Heeft u een vraag? Neem gerust contact met ons op
     

    Offerte aanvragen

    Inrichten is een leuke klus. Maar hoe weet je dat alles bij elkaar past? MV Kantoor doet u graag een passende offerte.

    OFFERTE AANVRAGEN

    Contact

    ma t/m vrij 09:00 - 17:00
    030-6912525
    info@mvkantoor.nl

    Heeft u hulp nodig bij uw bestelling?
    STEL ONS EEN VRAAG

    Documentatie aanvragen

    Wilt u meer informatie over ons product assortiment?
    VRAAG ONZE DOCUMENTATIE AAN

    • Klantenservice
    • Bestellen & Retouren
    • Betaling
    • Verzendkosten
    • Zakelijk leverancier
    • Montage
    • Levertijden
    • Garantie
    • Webshop
    • Kantoorartikelen
    • Projecten
    • Werkplek
    • Kantine
    • Ontvangst
    • Verlichting
    • Opbergen
    • Akoestiek
    • MV Kantoor
    • Over MV Kantoor
    • Projecten
    • Showroom
    • Vacatures
    • Offerte & 3D tekening
    • Referenties
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy Policy
    • Nieuws

    Nieuwsbrief

    Wil je geen kantoortrends meer missen? Op de hoogte blijven van onze laatste acties? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!

    • Contact
    • Oude Arnhemseweg 23, 3702 BA Zeist
    • 030 - 691 25 25
    • info@mvkantoor.nl
    • Maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00
    • Payment providers

    © 2023 MV Kantoor

    • Facebook
    • Pinterest
    • Linkedin
    • Instagram
    • Youtube